Gjest LightBulb Skrevet 25. januar 2012 #2942 Skrevet 25. januar 2012 Nemmmmmmlig! Du bor litt sør for meg du, tror jeg
Gjest Hannee Skrevet 25. januar 2012 #2943 Skrevet 25. januar 2012 God ettermiddag Nå har jeg vært på skolen fram til nå, deilig å komme hjem i sofaen. I dag skal jeg prøve å vaske litt rotete leilighet også. Hvordan har dere det i dag da?
Rofl Skrevet 25. januar 2012 #2944 Skrevet 25. januar 2012 Litt trøtt men ikke så rart siden jeg var litt seint i seng i går. Ondskapsfulle sofa med koselige pus som skulle okkupere brystet mitt og morsom serie
Gjest Hannee Skrevet 25. januar 2012 #2945 Skrevet 25. januar 2012 Litt trøtt men ikke så rart siden jeg var litt seint i seng i går. Ondskapsfulle sofa med koselige pus som skulle okkupere brystet mitt og morsom serie Det hørtes skikkelig herlig ut!
Rofl Skrevet 25. januar 2012 #2946 Skrevet 25. januar 2012 Var meget koselig. Var litt kald så skulle hive over meg teppet men det var plutselig en pus på vei, så heiv teppet over og forventet egentlig en kravlende pus ut fra teppet men hun la seg ned på meg med teppet rundt seg og malte Søte pusen min
Gjest Hannee Skrevet 25. januar 2012 #2947 Skrevet 25. januar 2012 Var meget koselig. Var litt kald så skulle hive over meg teppet men det var plutselig en pus på vei, så heiv teppet over og forventet egentlig en kravlende pus ut fra teppet men hun la seg ned på meg med teppet rundt seg og malte Søte pusen min Åååååååh! Jeg er så innmari misunnelig altså!
Rofl Skrevet 25. januar 2012 #2948 Skrevet 25. januar 2012 Kan sikkert få låne henne om du vil. Ho ganske så snill av seg så lenge du klør hun bak øret som en vofs
Gjest Hannee Skrevet 25. januar 2012 #2949 Skrevet 25. januar 2012 Kan sikkert få låne henne om du vil. Ho ganske så snill av seg så lenge du klør hun bak øret som en vofs Ja, det har jeg kjempelyst til! Ta ei uke hvor jeg går på høy dose med allergimedisiner og har permisjon fra alt annet enn kos med pus. Det hadde vært veldig herlig i grunn!
Rofl Skrevet 25. januar 2012 #2950 Skrevet 25. januar 2012 Ja, det har jeg kjempelyst til! Ta ei uke hvor jeg går på høy dose med allergimedisiner og har permisjon fra alt annet enn kos med pus. Det hadde vært veldig herlig i grunn! Hadde nok pus likt også. Om ikke er det bare og smiske med litt tunfisk på boks så blir hun kjempe glad
Rumle Skrevet 25. januar 2012 #2951 Skrevet 25. januar 2012 Du bor litt sør for meg du, tror jeg Kanskje?
Gjest odisi73 Skrevet 25. januar 2012 #2952 Skrevet 25. januar 2012 Da kan jeg ikke forstå noe annet enn at Rumle har storm
Gjest Surrehodet Skrevet 27. januar 2012 #2955 Skrevet 27. januar 2012 Idag skulle jeg ønske at mine aller beste venninner bodde i Bergen Jeg har så lyst til å være sammen med dem, og telefon gjør ikke samme nytten. Sitte på kafe og skravle, titte i butikker, ta en matbit og en øl. De gode venninnene mine som bor her i Bergen har og er opptatt en Fredagsettermiddag. Også er det liksom ingen andre jeg vil være sammen med. Jeg trenger en klem
Rofl Skrevet 27. januar 2012 #2957 Skrevet 27. januar 2012 Stakkars Surrehodet. Har en ekstremt kosesyk pus du kan få låne
Gjest Hannee Skrevet 27. januar 2012 #2958 Skrevet 27. januar 2012 Idag skulle jeg ønske at mine aller beste venninner bodde i Bergen Jeg har så lyst til å være sammen med dem, og telefon gjør ikke samme nytten. Sitte på kafe og skravle, titte i butikker, ta en matbit og en øl. De gode venninnene mine som bor her i Bergen har og er opptatt en Fredagsettermiddag. Også er det liksom ingen andre jeg vil være sammen med. Jeg trenger en klem Klem og kos og klem og kos og kos og klem og kos og klem til deg! Også kan vi skravle litt sammen
Gjest LightBulb Skrevet 28. januar 2012 #2959 Skrevet 28. januar 2012 Idag skulle jeg ønske at mine aller beste venninner bodde i Bergen Jeg har så lyst til å være sammen med dem, og telefon gjør ikke samme nytten. Sitte på kafe og skravle, titte i butikker, ta en matbit og en øl. De gode venninnene mine som bor her i Bergen har og er opptatt en Fredagsettermiddag. Også er det liksom ingen andre jeg vil være sammen med. Jeg trenger en klem :klem:
Rumle Skrevet 28. januar 2012 #2960 Skrevet 28. januar 2012 Idag skulle jeg ønske at mine aller beste venninner bodde i Bergen Jeg har så lyst til å være sammen med dem, og telefon gjør ikke samme nytten. Sitte på kafe og skravle, titte i butikker, ta en matbit og en øl. De gode venninnene mine som bor her i Bergen har og er opptatt en Fredagsettermiddag. Også er det liksom ingen andre jeg vil være sammen med. Jeg trenger en klem :klemmer: :klemmer:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå