Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er det stor mulighet for at du kan tjene mest mulig :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er del like greit å "ta pulsen" på boligmarkedet uansett?

Greit å ha litt oversikt om det blir til å kjøpe senere :)

Skrevet

Yup. Får som oftest gratis gjennomgang av leiligheter også Finne ut hvor mye de er verdt sånn ca også. Min hadde gått opp ca 250000 på under et år bare i markedsverdi :)

Skrevet

Det er skummelt det der. Jeg tror huset mitt går opp med nesten en million i året. Jeg liker ikke å tenke på det.

Skrevet

OOO. Det er jo kjempe bra Giacomo :) Eiendom i norge er alltid en bra ting :)

Skrevet

Skulle du noen gang flytte, er det vel greit? men så lenge det ikke er en plan, er det jo bare å kose seg med huset sitt!

Kan du fortelle noe om det, Giacomo? Stil, byggeår og sånt? Nysgjerrig, og liker sånt veldig godt!

Skrevet

Ja, men jeg liker det egentlig ikke, for jeg vil aldrig selge dette huset, og da kunde det like gjerne ha hatt lav verdi. Men jeg bor altså i et ganske dyrt strøk.

Skrevet

Har du en sånn fin sveitservilla med glassveranda? :rodmer:

Skrevet

Glad i hus jeg også. Håper at jeg kan få bygget meg huset "mitt" en gang men det krever nok en del penger så kan bli spennende og se om det går :) Har det meste av huset planlagt så langt.

Har du et klassisk norsk hus Giacomo?

Skrevet

Det er nok ingen sveitservilla, nei! Det er bygget i 1938, i en sånn lidt funkislignende stil. Ikke helt funkis, men i den retningen. Og så er det veldig grønt rundt her. Jeg ligger tilbaketrukket fra veien, og det er bare eneboliger i området, så det er ganske stille.

Det er ikke et voldsomt stort hus heller, men romslig for meg, eller for en liden familie.

Skrevet

Høres ut som du har en liten perlen innimellom alle de andre :) Stor hage rundt med egen port som må åpnes også?

Skrevet

Oooo, funkis er jo kult!

Litt usikker på hvordan huset "mitt" hadde vært, for det er så mange forskjellige stiler jeg liker! men ville gjerne hatt en glassveranda eller vinterhage :rodmer:

Skrevet

Jeg har nok ingen kjøreport, nei - men det kunde vært stas. Det var en en gang i tiden, men portstolpene blev fjernet da indkjørselen blev asfaltert.

Men jeg har ganske stor have, hvis man tar med i betraktningen at jeg bor i en by.

Jeg burde vel strengt tatt hatt havefest for KG-gjengen....

Skrevet

Oooo, funkis er jo kult!

Litt usikker på hvordan huset "mitt" hadde vært, for det er så mange forskjellige stiler jeg liker! men ville gjerne hatt en glassveranda eller vinterhage :rodmer:

Jeg har lyst på et lide slott.....

Skrevet

Jeg har noe som kalles vinterhage her men der er jo egentlig bare en inn-glassert altan. Er ca like kaldt der som ute :fnise:

Skrevet

Slott hadde vært fint men tror det hadde vært meget kaldt. Men nå er det seint så jeg får vel komme meg i seng tror jeg. Pus har ikke kjeftet enda så det er ikke så gale :fnise:

Natti natt alle sammen.

:goodbye::natti::sovne:

Skrevet

Jeg burde vel strengt tatt hatt havefest for KG-gjengen....

Jaaa! :kline::danser::hoppendeglad::skaal::vin::roser::duskedame::ol::romeo::skya::strix::kristin:

Ha en stor grill, folk tar med mat og drikke, og jeg og Light tar med kaker!! :spise::jepp:

Skrevet

Nå er det leggetid her i hus og!

Ha en god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...