Rofl Skrevet 24. januar 2012 #2861 Skrevet 24. januar 2012 Snille mannen din Hannee Horisontal posisjon er meget bra når man er syk Lightbulb Da bør Ery følge dette rådet
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #2862 Skrevet 24. januar 2012 Ja han er det Noe forslag til et sted man kan reise for en skikkelig guttetur egentlig? Jeg har lyst til å overraske han sammen med en kompis spandere på han en god tur.
Rofl Skrevet 24. januar 2012 #2863 Skrevet 24. januar 2012 Spørs vel hva han liker bortsett fra Skyrim 1
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #2864 Skrevet 24. januar 2012 Jeg prøver Rofl, fikk også beskjed om å spise potetgull.
Gjest HuskyPusky Skrevet 24. januar 2012 #2865 Skrevet 24. januar 2012 Jøss, her sovner man tidlig en kveld og er opptatt på jobb en hel dag, også kommer man tilbake og da er tråder forsvunnet og klaget på i "ris og ros" delen. Noe mer jeg har gått glipp av? :gjeiper:
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #2866 Skrevet 24. januar 2012 Spørs vel hva han liker bortsett fra Skyrim Åh, om jeg bare kunne gitt han en tur dit, da hadde nok blitt hoppende glad. Han liker Skyrim veldig godt. Er jo helt fantastisk grafikk!
FruN Skrevet 24. januar 2012 #2867 Skrevet 24. januar 2012 (endret) Da prøver man å gi to puser medisin blanda ut i vårfor. En (den friske selvfølgelig) glefser det i seg, ho andre smaker knapt på det.... Skal kose pusen masse, Hannee! Endret 24. januar 2012 av FruN
Rofl Skrevet 24. januar 2012 #2868 Skrevet 24. januar 2012 Prøvde lenge og gi medisin til pus i mat men den sniken spiste bare rundt det Men fant en bra ormekur som man gir i naken til pus så hun ikke kan vaske vekk. Det og trykke slike piller i munnen til pus ikke noe kjekt Ikke sikker hvor det er Hannee men tror det er over alt i verden Hvor mye penger har du tenkt og bruke på turen? Har kanskje noe ideer Og skal det bare være dere 2?
Gjest Surrehodet Skrevet 24. januar 2012 #2870 Skrevet 24. januar 2012 hannee, Send snille mannen din på fotballtur om han liker fotball. Eller på en actiontur til Voss/Hemsedal eller Svalbard Men det kommer jo an på hvor mye penger du vil bruke,og hvor lenge du planlegger at han er borte.
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #2871 Skrevet 24. januar 2012 (endret) Endret 24. januar 2012 av EryMax
Gjest Surrehodet Skrevet 24. januar 2012 #2872 Skrevet 24. januar 2012 GIA..... Jeg lurer på om du kan låne meg litt av din ekspertise. Jeg lurer litt på ett ord, jeg ikke klarer å huske innen medisinsk terminologi. Munchausen syndrom = påføring av smerte/sykdom på andre (helst barn) for å få sympati/oppmerksomhet fra omverdenen. Men hva heter det når man påfører seg selv denne smerten/sykdommer? Det er jo ikke hypokonderi
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #2873 Skrevet 24. januar 2012 http://tidsskriftet.no/article/1823575 Surrehodet
Gjest NozMonster Skrevet 24. januar 2012 #2874 Skrevet 24. januar 2012 irland hannee! så kan de gå fra pub til pub og drikke øl, og få omvisning på øl fabrikker også er det masse annet å gjøre der! om han liker øl da!
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #2876 Skrevet 24. januar 2012 Da prøver man å gi to puser medisin blanda ut i vårfor. En (den friske selvfølgelig) glefser det i seg, ho andre smaker knapt på det.... Skal kose pusen masse, Hannee! Huffda, håper at hun vender seg til det og begynner å glefse
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #2877 Skrevet 24. januar 2012 Prøvde lenge og gi medisin til pus i mat men den sniken spiste bare rundt det Men fant en bra ormekur som man gir i naken til pus så hun ikke kan vaske vekk. Det og trykke slike piller i munnen til pus ikke noe kjekt Ikke sikker hvor det er Hannee men tror det er over alt i verden Hvor mye penger har du tenkt og bruke på turen? Har kanskje noe ideer Og skal det bare være dere 2? Skal være han og en kamerat, så jeg og kameraten prøve å overraske og planlegge litt. Jeg har aldri sendt han på en sånn tur før, så jeg vet ikke hvor mye penger egentlig.
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #2878 Skrevet 24. januar 2012 hannee, Send snille mannen din på fotballtur om han liker fotball. Eller på en actiontur til Voss/Hemsedal eller Svalbard Men det kommer jo an på hvor mye penger du vil bruke,og hvor lenge du planlegger at han er borte. Ja, han er veldig glad i fotball! Kanskje jeg skal sende han til England en tur..? Eller spania. Tenker en langhelg, for han har ofte studiedag på mandager.
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #2879 Skrevet 24. januar 2012 irland hannee! så kan de gå fra pub til pub og drikke øl, og få omvisning på øl fabrikker også er det masse annet å gjøre der! om han liker øl da! Nei, han er ikke så glad i øl. Veksler litt. Men kameraten er veldig glad i øl. Takk for forslag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå