Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kokeliko!

Er det liv og fest i Rumlebusken?

Ikke så veeeeldig, men i Hortensia-busken er det visst PARTYYYY! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent brukt mage, og tarmer gies bort gratis mot avhenting.

Skrevet

Hvilken tråd skal man egentlig bruke egentlig egentlig da liksom?

Skrevet

Tror det har vært mye flytting over til den andre igjen.. Denne er backup kanskje?

Skrevet

10724.jpg

Dette skal jeg leve på, det er noe av det eneste jeg har funnet hjemme som magen min ikke blir mer smertefull av

Gjest odisi73
Skrevet

Stakkars deg Ery :kose: det må være utrolig kjedelig og leve på babygrøt.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Tror det har vært mye flytting over til den andre igjen..

Ja, for den hadde jo så mange sider og så mange innlegg...

Da er det lettere å føle seg likt av veldig mange og oppleve at man får masse, masse oppmerksomhet.

(Eller, iallefall inbille seg at det er sånn... :fnise: )

Endret av PseudonymBruker
Skrevet

Hallo? Hvis du vil være med på leken, så må du tåle steken. Vi har ikke kastet ut noen som helst.

Skrevet (endret)

Hallo? Hvis du vil være med på leken, så må du tåle steken. Vi har ikke kastet ut noen som helst.

Dere har kanskje ikke kastet ut noen (men nå blir vel jeg kastet ut etter dette da), men det er ikke så trivelig å være i Uinteressant-tråden lenger. Hvorfor trenger dere 2 tråder til snikksnakk egentlig?

Endret av Alyah
Skrevet

Fordi vi brukte uinteressant tråden først, å så ble det sure miner og denne ble opprettet.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Takk for meg. Da har jeg bedt om å få profilen min slettet.

Dere vet hvorfor.

Endret av PseudonymBruker
Gjest odisi73
Skrevet

Dere har kanskje ikke kastet ut noen (men nå blir vel jeg kastet ut etter dette da), men det er ikke så trivelig å være i Uinteressant-tråden lenger. Hvorfor trenger dere 2 tråder til snikksnakk egentlig?

Jeg er faktisk enig med deg Alyah,men det er kanskje bare en overgang.

Vi trekker vel til den tråden som det er noen i,så tror egentlig at vi mest vil ha en slik tråd på ordlek siden.

Det har vel noe med at vi kan snakke mens vi spiller med de andre i ordlekene og det er mer oversiktlig å ha alt på en side istedenfor og svitsje frem og tilbake hele tiden :klo: jeg vet egentlig ikke men tror de fleste kommer over her i fjasetråden etterhvert.

Men jeg likte veldig godt uinteressant tråden da :sukk:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Nå skal jeg legge meg, i håp om at influensasumptonene kan soves bort. Hakke tid til å være syk nå.....

Skrevet

En hestedose C vitaminer og så senga, det bruker å funke fjell mot å ikke bli så satans dårlig av fluso.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...