Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hundevakten er vel egentlig 02 - 04, men det er vel lidt inflasjon siden seilskudetiden?

Sov sødt alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen alle sammen :) Meget spennende skravling på dere i natt.

Da var telefon bestilt hos Amentio som hadde den inne og lot meg bestille den med betalingsutsettelse i 6 mnd så jeg får spart opp penger til den :fnise:

Skal snakke slik ekelt snobbe bergensk til Ery hele turen nedover kysten jeg :snurt: Kanskje jeg kan snakke finmarskt til deg om du er snill :gjeiper:

Ja det er en ekte film og en sann historie Rumle. Om man ikke får hvertfall litt tårer i øynene av den filmen er man ikke menneskelig har jeg bestem :jepp:

http://www.imdb.com/title/tt1028532/

Gjest LightBulb
Skrevet

God morgen alle sammen :) Meget spennende skravling på dere i natt.

Da var telefon bestilt hos Amentio som hadde den inne og lot meg bestille den med betalingsutsettelse i 6 mnd så jeg får spart opp penger til den :fnise:

Hvilken endte du opp med? :popcorn:

Skrevet

Ja, jeg er udslått, for jeg sov bare fra 7.30 til 9.30. Det kan være at øynene forræderisk slutter sine skodder tett for omverdenen i ubønhørlig søvn snart...

Skrevet

Hundevakten er vel egentlig 02 - 04, men det er vel lidt inflasjon siden seilskudetiden?

Sov sødt alle!

I følge Wikipedia så er hundevakten i henhold til maritim terminologi mellom

4pm og 8pm....merkelig nok :closedeyes:

Skrevet

I følge Wikipedia så er hundevakten i henhold til maritim terminologi mellom

4pm og 8pm....merkelig nok :closedeyes:

Jeg har dobbeltchekket. Det er midnatt til 04 AM. Hvilket er logisk, da man i den tiden begyndte dagen ved soloppgang, altså rundt 5-6-tiden om morgenen.

Hundevakten er altså den tyngste delen av natten.

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg orker ikke lese alle sidene dere har skravlet i natt,kan noen være så greie å si hva som var så spennende i natt? :sjenert:

Skrevet

Hvilken endte du opp med? :popcorn:

Samsung Galaxy Nexus som det sto var på lager men neida, kommer ikke til de før 02.02 :( Men nå er det bestilt så får vel bare sitte her med min meget gamle og ustabile HTC Touch HD :(

HEI ODISI.

Giacomo og Ery skal være kaptein på hvert sitt sjørøver skip som vi skal seile på i 15 år :jepp:

Skrevet

Det blir kjedelig med 2 skip, da får vi jo ikke trene pilates ilag med Rumle

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Samsung Galaxy Nexus som det sto var på lager men neida, kommer ikke til de før 02.02 :( Men nå er det bestilt så får vel bare sitte her med min meget gamle og ustabile HTC Touch HD :(

HEI ODISI.

Giacomo og Ery skal være kaptein på hvert sitt sjørøver skip som vi skal seile på i 15 år :jepp:

Så kjipt at den ikke kommer før februar! Du må fortelle hva du synes når du får den :jepp:

Endret av LightBulb
Skrevet

Vi skal til Japan å se på kirsebærtre blomstringen

cherry_blossom_1024x768-671074.jpg

Skrevet

Så kjipt at den ikke kommer før februar! Du må fortelle hva du synes når du får den :jepp:

Mega kjipt :( Må bruke en gammel og ustabil Touch HD uten norske bokstaver frem til den kommer :sukk: Fant frem den gamle mp3 spilleren min så skal bli spennende og se om jeg får liv i den igjen. Sikkert mye morsom musikk som er på den også :fnise:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt at KG har kokegroplammelår som dagens rett midt i januar... er ikke alle steder det er sååå lett å grave store hull bakken da :fnise:

Forøvrig er lammelår i kokegrop utrolig godt og kult da, så jeg inviterer dere gjerne på middag hvor dere må ut å grave opp deres egen mat til våren sommeren en gang :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...