Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nellik og Hubbabubba høres ut som en besynderlig kombinasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjendte en indoneser en gang, som fortalte meg det. Men vi mistet kontakten, for han var egentlig bare interessert i å ligge med alle vennindene mine.

Skrevet

Nellik og Hubbabubba høres ut som en besynderlig kombinasjon!

Det er ganske merkelig, men faktisk ganske forfriskende.

Skrevet

Jeg har vært i Thailand,Indonesia,Singapore,Malaysia,Vietnam og Laos

• Liker 1
Skrevet

Alt man lærer her inne, altså ... :fnise:

Skrevet

Jeg har vært i Thailand,Indonesia,Singapore,Malaysia,Vietnam og Laos

Jøss! Så gøy! :jepp:

Skrevet

Jeg har aldrig vært udenfor Europa.

Skrevet

Det har ikke jeg heller! Jeg er ikke så veldig bereist at det gjør noe ...

Skrevet

Jeg likte meg i Indonesia på et sted som heter Bintan

nirwana-beach-club-bintan-island_070720090933332150.jpg

Bintan-Lagoon-ResortB.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldrig følt noe behov for å reise udenfor Europa heller. Det er så mye europeisk kultur jeg aldrig bliver ferdig med. Amerika har jeg ikke lyst til å besøke. Men jeg kunde tenke meg en safari i Kenya eller lignende. Og Japan har jeg lyst til å besøke. Men jeg fatter ikke hva jeg skal i Thailand.

Skrevet

Kenya hadde jeg aldri i verden turt å dra til, jeg er livredd for edderkopper og er sikker på at de er superstooooore der! :haar:

Så det utelukker en del land ...

Men Japan derimot er virkelig høyt på min ønskeliste - kirsebærblomstringen er VIRKELIG noe jeg kunne tenke meg å oppleve! :rodmer:

Skrevet

Skal vi ta med gjengen på Japantur? Da er det straks mere aktuelt med kitchy capser. Japanere setter pris på slikt.

Kirsebærblomstring med indlagt fjasing, hvilepromille og gigantisk madbudget høres vidunderlig ud. Obligatorisk reise for alle her inde.

• Liker 1
Skrevet

Du milde måne, jeg tror jeg vil dåne!

Skrevet

Skal vi ta med gjengen på Japantur? Da er det straks mere aktuelt med kitchy capser. Japanere setter pris på slikt.

Kirsebærblomstring med indlagt fjasing, hvilepromille og gigantisk madbudget høres vidunderlig ud. Obligatorisk reise for alle her inde.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :gjeiper:

Vi skal jo så mange steder nå at vi kan like gjerne ta en tur jorden rundt! Så kan jeg sitte inne i flyet og drikke vin og vente i skumle edderkoppland! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...