Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Twister?

Hmmmm leddbånd hva tror du? Mmmmm skeptisk. Hva med Zelda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ledelsen ved KG-sanatoriet.

Vi er flere som gjerne vil se behandlingsprogrammet, da vi frykter at det kan være skjevfordeling av druetybene. Hvor mange procent av behandlingen udgjør f. eks. Grenache eller Sangiovese? Vi håber det ikke f. eks. er fuldstendig overvekt av Cabernet Sauvignon eller Pinot Gris. Og jeg tror jeg snakker for alle, når jeg spør om hvilken portvin som serveres til Roqueforten.

Dere kan bare svare. Jeg ved dere sitter der.

Da dette er lidt sårt for meg, vil jeg gjerne være anonym.

Hilsen engstelig!

:skratte:

Skrevet

Det skal du ikke se bort i fra, Ery :fnise:

Skrevet

I min barndom klatret vi i trær. Og så satte vi fyr på ting.

• Liker 1
Skrevet (endret)

I min barndom klatret vi også i trær, gikk på konstant eplejakt epleslang(!) og lekte cowboy og indianer til krampen tok oss (eller til foreldrene fikk tak i oss i alle fall) :fnise:

Endret av Rumle
Skrevet

Det gjorde vi også, men vennene mine hadde Nintendo 64 som vi også spilte på. Å i Honningsvåg var det forresten dårlig med trær.

Skrevet

Å så sprengte vi telefonkiosker og sånne My Little Pony hester, vi dro ut alene på hjemmebygget flåte. Vi brakk armer og bein, vi var på legevakta å sydde osv

Skrevet

I min barndom klatret vi også i trær, gikk på konstant eplejakt og lekte cowboy og indianer til krampen tok oss (eller til foreldrene fikk tak i oss i alle fall) :fnise:

Her også. Vi gikk alltid på epleslang, selv om det var alt for mange epler i haven. Og hvis det ikke regnet, fikk vi ikke være inde. Da fartet vi rundt og skremte gamle damer i stedet. Eller de tidligere nevnte cowboy og indianerlekene. Og "boksen går".

Da vi blev lidt større, forsøkte vi også å spionere på den prostituerte damen som bodde i det eneste leilighedskomplekset i strøket. Men hun flyttet efter at én av oss stod på stige og glante gjennom soveromsvinduet hendes. (Det var ikke meg).

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å bo i Nordnorge et år

Skrevet

Ja vi var på hjellene å stjal tørrfisk. Det var lite epletrær og sånt så langt nord.

Skrevet

Så artig, det har jeg aldri tenkt på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...