Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Det som er litt kjipt med å ha to hunder er at det plutselig blir litt vanskelgere å ta seg lange utenlandsturer i f.eks sommerferien... Men jeg sitter nå her å drømmer for det! Har så utrolig lyst til å reise til Madagaskar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ikke du hadde den måtte jeg nesten kjøpt den og sendt den til deg tror jeg :jepp:

nååååw!

Skrevet

Det som er litt kjipt med å ha to hunder er at det plutselig blir litt vanskelgere å ta seg lange utenlandsturer i f.eks sommerferien... Men jeg sitter nå her å drømmer for det! Har så utrolig lyst til å reise til Madagaskar!!

Jeg skulle ønske vi kunne dra på "bare" ukeslange turer...Kattene hadde klart seg fint, men ikke pippip... :(

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jeg skulle ønske vi kunne dra på "bare" ukeslange turer...Kattene hadde klart seg fint, men ikke pippip... :(

Hunder og pipiper må nok være med på tur!!

Jeg vet ikke helt om jeg liker engelsk wordfeud altså :gjeiper:

Skrevet

Kjempe glad i engelsk WordFeud siden det er den som er lettest syntes jeg :jepp:

Er ikke det mange som vil passe på vofsene om du drar på tur?

Har heldigvis nesten alltid noen som kan passe på pus om det skulle bli tur på meg.

Men da var det natti natt for meg. Dere må kose dere videre

:goodbye::natti::sovne:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

det er mange som vil passe de, men det er ikke så mange som jeg tør å overlate de til :gjeiper: er jo snakk om to veldig sterke hunder med et veldig sterkt jaktinstinkt, så det overlater jeg ikke til hvemsomhelst :gjeiper:

Off, jeg er dårlig i engelsk altså. Må bare prøve meg fram til ord som passer sammen, og jeg vet ikke hva halvparten av dem betyr engang :fnise:

fikk f.eks lov til å skrive hora, men hva i alle dager betyr det på engelsk :klo: ?

Gjest odisi73
Skrevet

Hei allesammen :goodbye: Ja,jeg vet du er flink å skrive store bokstaver Rofl :fnise:

Måtte bare lese sidene jeg har gått glipp av,og dere prater ikke akuratt like mye som før så det går litt raskere :skravle:

Hmmmmmm :klo: Har Mynona forlatt oss :(

Gjest odisi73
Skrevet

Tråden blir til det vi gjør den til selv :jepp:

Jeg velger positiv :Nikke:

Skrevet

Vi prøver jo så godt vi kan, men så kommer det noen å slenger med leppa

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta kvelden jeg...

Skrevet

1895424_460s_v1.jpg

Tristeste filmen noen sinne :sukk:

:grine:

Er det virkelig en sann historie?!!! :trist: :trist:

Og Noz!; Du mååååååååå være forsiktig med de ovnene altså!!!!! Jeg blir jo superbekymret for deg!!!!! :daane:

Skrevet

Hei, Rumle!

Hvor mange sauer må hoppe over sengen og ud gjennom vinduet før man sovner?

Skrevet

Her er det ortopeder som hopper, men de blir aldri ferdige

Skrevet

I følge min erfaring dreier det seg om et sted mellom 59998 og 98934 ...

Og hei! :goodbye:

Skrevet

Hei hei, kan alle ortopeder slutte å hoppe over sengen min og ut vinduet? Det begynner å bli en stor ortoped haug på garasjetaket :fnise:

Skrevet

Jeg tror sau nr. 145.000 akkurat hoppet forbi. Samt to gjetere, og muligens en ulv....

Hvorfor måtte det være gjetergutter, og ikke heller noen lettlurte unge budeier?

Jobbløse netter er dumme, tror jeg....

Skrevet

Netter er dumme, jeg foretrekker å sove når det er lyst ute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...