Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hvilken dvd er extreme? Har du link?

Extreme shed and shred :) Jeg lastet den bare ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har tatt Shred for lenge siden er jeg igang med Ripped nå. Har kommet halvveis i week 3:)

Syns egentlig week 2 var verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Enig! Husker jeg riktig var lv 2 på ripped den med masse plankeøvelser?

Jeg driver fortsatt med banish fat boost metabolism og no more trouble zones + six week sixpack.

Er veldig fornøyd med at jeg har kommet i mye bedre form. Syklet 5 mil her om dagen, og var ikke støl dagen etterpå. Skal ta samme sykkeltur neste uke også. Det hadde jeg ikke klart i vinterferien (da jeg startet med lv 1 på 30ds)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i 30 dat shred? Jeg vil gjerne ha noe jeg kan trene på kveldene av og til når ungen er i seng. Trener andre ting også, men må ha noe å kunne gjøre hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Nå er jeg også begynt! Første dag på level 1 i går, og kjenner jeg er ganske støl i dag! Håper det går greit å gjennomføre uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle andre forsvunnet fra tråden? Jeg har nå fullført dag 6/30 og er ved godt mot! Tok faktisk også en liten jogge/gårunde på kvelden i dag. Tenker jeg også går over på Ripped etter at jeg er ferdig med Shreden.

Prøver å spise sunt også! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Husker jeg riktig var lv 2 på ripped den med masse plankeøvelser?

Jeg driver fortsatt med banish fat boost metabolism og no more trouble zones + six week sixpack.

Er veldig fornøyd med at jeg har kommet i mye bedre form. Syklet 5 mil her om dagen, og var ikke støl dagen etterpå. Skal ta samme sykkeltur neste uke også. Det hadde jeg ikke klart i vinterferien (da jeg startet med lv 1 på 30ds)

Ripped 2 har veeeelig mange plankeøvelser, ja!! (Sorry seint svar, forresten, er sjelden på denne tråden lenger).

Nå skal jeg ha dag 5 på Ripped week 4 i dag. Har tatt alle nivåene fem ganger, og så skal jeg ta én gang til på alle etterpå. Begynner å trenge en Jillian-pause nå, blir litt lei av skrikinga hennes og at hun halvveis sex-trakasserer de som trener med henne i Ripped, hehe "Argh, fresh meat", "Open your legs, open them!!", "Look at that tosh" etc! :skratte:

De to du driver med (eller dreiv med da du skrev dette) tok jeg også etter shred. Varierte mellom dem. Lenge siden sist jeg har tatt dem nå.

Wow, sykle fem mil er jo vilt bra!!

Jeg har fått mye bedre spenst av ripped. Hopper opp på hesten min uten sal på første forsøk. Før trengte jeg alltid noe å stå på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til dag 21 og ga desverre opp, av en eller annen grunn som jeg ikke husker. Latskap, sikkert :rodmer: MEN, jeg husker at jeg fikk en utroolig slank og flat mage! Skal helt klart starte med der igjen :jepp:

Anonym poster: b36d19d625505f5b2853c0d354fa2a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dag 7/30 fullført! Smugkikket litt på level to i dag, hmmmm.... Skal bli kjekt med nye øvelser, men noen av dem så ganske slitsomme ut! Følger alle levelene den samme oppbyggingen med tre minutter styrke, to minutter cardio og ett minutt med abs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg om dette med oppbygningen av 30 day shred? Altså, jeg bruker bare treningen som tilleggstrening de dagene jeg ikke får trent utenfor hjemmet.

Hoppet selv rett på level to da jeg syntes level 1 så for "tregt" ut for min del, men synes absolutt level to er god trening! Får mer og mer ut av det for hver gang, for jeg effektiviserer øvelsene og pusher meg mer for hver gang nesten. :) Det er herlig!

Eneste jeg savner er mer fokus på magen da. Ender ofte opp med at jeg tar planken etter treningsøkten.

Men jeg lurer altså litt på hvordan denne treningen egentlig er? Altså, skal man trene 30 dager på level 1, så 30 dager på level 2 og så like lenge på level 3? :)

Jeg kommer nok ikke til å gjøre det da, da jeg er veldig glad i joggeing og annen trening i tillegg, så er egentlig bare nyskjerrig! :jepp:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle meg om dette med oppbygningen av 30 day shred? Altså, jeg bruker bare treningen som tilleggstrening de dagene jeg ikke får trent utenfor hjemmet.

Hoppet selv rett på level to da jeg syntes level 1 så for "tregt" ut for min del, men synes absolutt level to er god trening! Får mer og mer ut av det for hver gang, for jeg effektiviserer øvelsene og pusher meg mer for hver gang nesten. :) Det er herlig!

Eneste jeg savner er mer fokus på magen da. Ender ofte opp med at jeg tar planken etter treningsøkten.

Men jeg lurer altså litt på hvordan denne treningen egentlig er? Altså, skal man trene 30 dager på level 1, så 30 dager på level 2 og så like lenge på level 3? :)

Jeg kommer nok ikke til å gjøre det da, da jeg er veldig glad i joggeing og annen trening i tillegg, så er egentlig bare nyskjerrig! :jepp:

Hvis man skulle gjort 30 dager på hver hadde man skutt tv’n av irritasjon, haha! Jeg er på Ripped nå og blir jo lei av det hun sier på dag fire. På Shred kunne jeg det omtrent utenat etter fem-seks ganger.

Nei, hele videoen til sammen (alle tre videoene) skal ta 30 dager. Altså 10 dager på hver. Jeg gjorde det annen hver dag, så brukte to mnd omtrent på alle tre videoene til sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag en på level to i dag. Trodde jeg skulle dø....! Håper det blir bedre etterhvert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skulle gjort 30 dager på hver hadde man skutt tv’n av irritasjon, haha! Jeg er på Ripped nå og blir jo lei av det hun sier på dag fire. På Shred kunne jeg det omtrent utenat etter fem-seks ganger.

Nei, hele videoen til sammen (alle tre videoene) skal ta 30 dager. Altså 10 dager på hver. Jeg gjorde det annen hver dag, så brukte to mnd omtrent på alle tre videoene til sammen. :)

Hva er forskjellen på shred og ripped?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 2 på del 1 her :sjenert:

Har bestilt dvd, men trente fra youtube i går. Fy søren...! Så svett og så gele i bena :sjenert:

Har ikke manualer, men brukte to 1 1/2 liters flasker. Skal kjøpe manualer på XXL i dag, litt usikker på hvor tunge, tror jeg går for 2 kg også tar jeg heller litt færre repetisjoner i starten?

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dag 4 på level 2 unnagjort:-) Kjenner at jeg har lyst til å gi opp minst tre ganger i løpet av økten, men har satt meg i hodet at dette SKAL jeg gjennomføre! Svetten renner som bare det, men jeg tenker at akkurat det er vel en god ting.

Noen som kan fortelle litt om hvordan level 3 er i forhold til level 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/30... igjen :) Kom til 27/30 forrige gang, men har hatt opphold i noen mnd pga ødelagt fot. Prøvde med tyngre vekter denne gangen, 2 kg i stedet for 1,5 kg. Enormt stor forskjell man merker på bare 0,5 kg! Trodde jeg skulle spy og dø. Men godt å være i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15/30! Ganske fornøyd med meg selv nå, selv om jeg fremdeles synes level to er haaaaaard! Håper jeg blir oppstrammet av dette, for det ser ikke ut som om jeg går ned i vekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...