Wonderbitch Skrevet 19. april 2012 #781 Del Skrevet 19. april 2012 Velkommen til dere nye! 15 av 30 før jobb når jeg sto opp! Det er første gang jeg har trent på en dag jeg skulle noe annet enn å bare slappe av hehe Har litt lyst til å ta en sykkeltur eller joggetur opp en bakke, men er litt redd for å gjøre noe feil.. Hvis man trener cardio etter styrke blir det ikke sånn at man bryter ned de musklene man prøver å bygge eller noe sånt da? Trener forresten en halvtime styrke til hver 30-days økt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 20. april 2012 #782 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Det er sikkert bra det Wonderbitch I dag trente jeg 1 lv1 30 days shred, 1 lv 1 ripped + 1 lv 2 ripped... jeg var ganske pumpa på slutten der, og det hjalp jo ikke at lv 2 i ripped var myye tyngre enn lv 1. Jeg er på dag 4 av 30ds, og følte ikke det var nok da jeg var ferdig. :O Jeg tok så litt av lv 1 ripped, men syntes den var kjedelig og veldig lik 30ds så jeg tok hele lv 2 ripped istedet (utenom oppvarmingen da).. JEg sleit skikkelig med det siste minuttet "abs", men duverden så deilig det føltes etterpå )) Tror jeg skal prøve å gjøre dette hver dag Jeg trodde jeg var utrent, men jeg har begynt å forstå at med mitt tunge yrke så blir jeg trent uten å tenke på det ))) Ser forresten at infoen min henger igjen fra en annen side, men det går vel greit Endret 20. april 2012 av dingding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 22. april 2012 #783 Del Skrevet 22. april 2012 Er det ingen andre aktive her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussla Skrevet 23. april 2012 #784 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Starter på nytt igjen i dag jeg! Fra dag en på level 1! Oh well.. Men denne gangen skal det bli gjort ordentlig! HEIA meg! Edit: Hatt treningspause tre uker ca nå. Og i dag slo jeg til med alt jeg hadde på dag en på level 1, så en liten pause også 30 minutter på treningssykkelen. Får si meg fornøyd med det! På'an igjen i morgen! Godt å være i gang igjen kjenner jeg! Endret 23. april 2012 av Tussla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 24. april 2012 #785 Del Skrevet 24. april 2012 Er det ingen andre aktive her?? Joda, her går det jevnt og trutt framover. Men følte at jeg har okkupert litt for mye plass i tråden her i det siste, så nå har det vært stille herfra noen dager I dag tok jeg siste dagen på lv 3 (sku egentlig hatt den i går) + første dagen på lv 4 av ripped. Det er veldig morsomt å se hvor utrolig mye bedre balanse jeg har fått av ripped uke 3. Den har virkelig forbedret seg, og det merker jeg i dagliglivet også. Tenk nå er det bare en uke igjen, så har jeg gjennomført både shreden og rippeden. Det hadde jeg aldri trodd om meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 25. april 2012 #786 Del Skrevet 25. april 2012 Tenk nå er det bare en uke igjen, så har jeg gjennomført både shreden og rippeden. Det hadde jeg aldri trodd om meg selv Nice work HuskyPusky!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 25. april 2012 #787 Del Skrevet 25. april 2012 Tips til hva annet jeg kan bruke istedenfor treningsmatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #788 Del Skrevet 25. april 2012 Tips til hva annet jeg kan bruke istedenfor treningsmatte? JEg bruker bare et vanlig liggeunderlag, av den typen man bruker på stranda. Ikke oppblåsbar, da Synes det funker helt greit, men det er litt tykt og litt langt. Skulle helst hatt en treningsmatte, men det støtter nå ikke økonomien min, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattefot Skrevet 25. april 2012 #789 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg vil gjerne melde meg inn her! Er på dag tre i dag, synes det er tungt, men overlever! Målet mitt er å stramme opp og å gå ned noen få kilo. Jeg tar ikke shreden hver dag, fordi jeg skal prøve å jogge og trene annen styrke på treningssenteret innimellom også, og av og til blir det fridager.. Men, jeg skal stå på så godt jeg kan og prøve å huske å oppdatere her inne når jeg er flink! Dere andre virker superflinke, så man kan jo ikke annet enn å bli inspirert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 25. april 2012 #790 Del Skrevet 25. april 2012 Tok første treningsøkt i dag! Men følte at det gikk (overraskende) ganske greit, så tenkte jeg skulle jogge litt også. Noen andre som gjør "ekstra" trening? Og hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussla Skrevet 26. april 2012 #791 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Tok første treningsøkt i dag! Men følte at det gikk (overraskende) ganske greit, så tenkte jeg skulle jogge litt også. Noen andre som gjør "ekstra" trening? Og hva gjør dere? Jeg gjør gjerne no ekstra etter shreden! Enten 30 minutter på treningssykkelen, eller en runde med enten "killer buns and thighs" eller "6 weeks 6-pack" Endret 26. april 2012 av Tussla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 26. april 2012 #792 Del Skrevet 26. april 2012 Fikk med sambo på en runde av level 1 i dag! Hahaha, han holdt på å gi opp etter ti minutter. Men vi sto løpet ut sammen vi, og han var bra stolt og fornøyd med seg selv etterpå Begynte selv helt fra begynnelsen igjen i dag, etter to ukers treningspaue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 29. april 2012 #793 Del Skrevet 29. april 2012 Da er jeg ferdig med 30days og ripped!! Nå blir det no more troble zones på mandager og fredager, banish fat boost metabolism på onsdager og søndager og six week sixpack på torsdager. Hviledager blir det tirsdag og lørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattefot Skrevet 29. april 2012 #794 Del Skrevet 29. april 2012 I dag fullførte jeg dag 5, og det helt uten pauser! *Stolt* Deilig og supermotiverende å merke at dette programmet faktisk viser fremgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #795 Del Skrevet 29. april 2012 Hei! Fant denne forumsposten idag, og VIPS - så var treningsklærne på og level 1- dag 1 er fullført! Supermotiverende å se at det funker - så får håpe det funker på meg å. Synde om 45 dager, så skal ha nok tid til å gjennomføre 30 days shred :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKissis Skrevet 29. april 2012 #796 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg har bare igjen dag 10 av level 2,så skal jeg over på level 3 I morgen blir det siste på level 2 og så tar jeg første dag på levl 3 rett etterpå. Blir godt med noen nye øvelser Har også bestilt meg killer buns and thighs,men ikke fått den enda,håper den kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 1. mai 2012 #797 Del Skrevet 1. mai 2012 Da er jeg ferdig med 30days og ripped!! Nå blir det no more troble zones på mandager og fredager, banish fat boost metabolism på onsdager og søndager og six week sixpack på torsdager. Hviledager blir det tirsdag og lørdag. Gratulerer Huskypusky! Du er forbildet mitt! Lykke til videre! Jeg hoppet til tredje del av programmet midt i del to.. Hadde ikke plass til noen av de øvelsene der, så får jeg heller ta del tre litt lengere. Men blander inn øvelser fra del 1 og to da.. (De jeg likte best:))Har gått litt i surr men har vel ca 12 dager igjen.. Det går sakte men sikkert, og jeg gleeeder meg virkelig til hver treningsøkt! Til dere paret som begynte- skal dere fortsette sammen eller? Hehe høres gøy ut! Ha en fin 1. Mai folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 1. mai 2012 #798 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg syntes 30ds ble veldig kjedelig etterhvert.. Så jeg tar litt av den som oppvarming og så tar jeg level 2på ripped eller level 1 på extreme. Pluss 20min med zumba på wii'en Det funker bra for meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 1. mai 2012 #799 Del Skrevet 1. mai 2012 Tok første treningsøkt i dag! Men følte at det gikk (overraskende) ganske greit, så tenkte jeg skulle jogge litt også. Noen andre som gjør "ekstra" trening? Og hva gjør dere? Prøv å ta noen av de andre programmene til Jillian i tillegg Funker bra for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 1. mai 2012 #800 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg syntes 30ds ble veldig kjedelig etterhvert.. Så jeg tar litt av den som oppvarming og så tar jeg level 2på ripped eller level 1 på extreme. Pluss 20min med zumba på wii'en Det funker bra for meg nå Hvilken dvd er extreme? Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå