Gå til innhold

Betatt av Behring Breivik


Gjest GGCavendMD

Anbefalte innlegg

Gjest Bustenskjold

Han var dopet men likevel handlet han rasjonelt.

Artig scenario. Men jeg vil anta at når han har klart å opptre normalt rundt familie og venner i såpass mange år, at han ikke vil ha noen problemer med det.

Rasjonelt og plaffe ned unger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rasjonelt og plaffe ned unger?

Hvis vi ser det fra hans standpunkt, plaffet han ned multikulturalister, altså fienden. Men med rasjonelt mente jeg selvsagt ved å ta så få uskyldige som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da virkelig jeg skrev utfyllende nok om dette. Hvorfor skal jeg gjenta akkurat dine ord? Jeg er som sagt ikke enig i at han utførte dette i "kaldt blod", men jeg kan si at jeg er tiltrukket av en massemorder. Jeg skjønner virkelig ikke at dette er noe nytt, da jeg skrev dette i mitt første innlegg? Hvorfor skal jeg skrive det igjen, bare med andre ord? Vil du bli kopiert eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil du skal skrive ordene - ordrett - bokstav for bokstav, ikke bare kopiere dem.

Husk å si ordene høyt for deg selv etterpå.

----

Det er du som ville ha min input på situasjonen din, dette er en del av den.

Og kaldt blod? Han drepte uskyldige barn mens de tagg for livet sitt - det blir ikke kaldere enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Hvis vi ser det fra hans standpunkt, plaffet han ned multikulturalister, altså fienden. Men med rasjonelt mente jeg selvsagt ved å ta så få uskyldige som mulig.

Samtlige av hans ofre var uskyldige.

Som jeg tidligere har sagt, burde han heller gått etter "storgjeddene" om han ville oppnå noe.

En krig kjempes i nuet, tyskerne henrettet ikke 16-17åringer under WW2 fordi de kunne bli en potensiell fiende noen år frem i tid.

Det finnes ikke noe rasjonelt ved Bleikfis.

En svadamaker på internett, en tulling med håpløse visjoner, en selvopptatt dott som bodde hjemme hos mammaen sin, en selvutnevnt kriger som sannsynligvis brøt Geneve-konvensjonen på alle tenkelige måte med "krigføringen" sin.

Ubevæpnede barn og ungdom kan ikke på noen som helst måte betraktes som "fiende" under krigføring..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din hjelp er at jeg skal kopiere/skrive av noen ord så kan det være det samme.

Hvis din fiende hadde påført deg lidelse, hadde det vel ikke hjulpet stort om de tagg og ba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis din hjelp er at jeg skal kopiere/skrive av noen ord så kan det være det samme.

Hvis din fiende hadde påført deg lidelse, hadde det vel ikke hjulpet stort om de tagg og ba?

Så det er faktisk så vanskelig å skrive de ordene og si dem høyt til seg selv - til tross for at det er sannheten?

Hvilken lidelse hadde ungdommene på Utøya påført ABB?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Hvis din fiende hadde påført deg lidelse, hadde det vel ikke hjulpet stort om de tagg og ba?

Selv har jeg lite til overs for AUF og Ap.

Det betyr ikke at jeg ønsker å legalisere drap på de.

Men AUF-ungdom er ikke i maktposisjon.

Følgelig kunne de ikke påført Bleikfis lidelse.

Det måtte han i såfall klandret moderpartiet for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige av hans ofre var uskyldige.

Som jeg tidligere har sagt, burde han heller gått etter "storgjeddene" om han ville oppnå noe.

En krig kjempes i nuet, tyskerne henrettet ikke 16-17åringer under WW2 fordi de kunne bli en potensiell fiende noen år frem i tid.

Det finnes ikke noe rasjonelt ved Bleikfis.

En svadamaker på internett, en tulling med håpløse visjoner, en selvopptatt dott som bodde hjemme hos mammaen sin, en selvutnevnt kriger som sannsynligvis brøt Geneve-konvensjonen på alle tenkelige måte med "krigføringen" sin.

Ubevæpnede barn og ungdom kan ikke på noen som helst måte betraktes som "fiende" under krigføring..

Denne krigen vil ifølge Breivik vare i 70 år til.

Men jeg er enig i at det antakeligvis ville kommet mer ut av det om han hadde gått etter topper. Han ville antakeligvis også fått mer sympati fra folk, for drap av barn kan ikke aksepteres på noe nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Denne krigen vil ifølge Breivik vare i 70 år til.

Og når ble den dotten en rikssynser eller en moderne Nostradamus?

Men jeg er enig i at det antakeligvis ville kommet mer ut av det om han hadde gått etter topper. Han ville antakeligvis også fått mer sympati fra folk, for drap av barn kan ikke aksepteres på noe nivå.

Ei heller å bli kåt av det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når ble den dotten en rikssynser eller en moderne Nostradamus?

Ei heller å bli kåt av det..

Han anså verken Jens eller Støre for noen fremragende politikere. Derfor hadde han tatt dem hvis han kom over dem, men de var ikke noe mål i seg selv, slik Gro var. Jens har tross alt ikke gjort stort. Mens i AUF var/er det mange fremtidige politikertalenter som kan gjøre store omveltninger. Nå sitter i det minste håndtaket på innvandringskranen på, mens i fremtiden vil denne skrus av og kranhodet fjernes slik at det bare spruter vilt inn av gud og hvermansen fra alle land i øst og i vest. Kanskje mest i øst.

Endret av KSM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Han anså verken Jens eller Støre for noen fremragende politikere.

Det er de ikke heller. Men de sitter ved makten og er ansvarlige for den naive innvandringspolitikken som har blitt ført.

Jens har tross alt ikke gjort stort.

Nåh, han titter da frem i offentligheten nå og da når det passer ham. Altså når det ikke er stormende kritikk rundt ham. Men som jeg tidligere har påpekt, tror jeg ABB hadde oppnådd langt mer ved å fjerne sentrale personer i AP/ regjering, og muligens banet vei for en borgerlig regjering ledet av Erna.

Jeg tror han var for feig til dette. Lettere å skyte uskyldige barn uten nevneverdig vakthold.

Mens i AUF var/er det mange fremtidige politikertalenter som kan gjøre store omveltninger. Nå sitter i det minste håndtaket på innvandringskranen på, mens i fremtiden vil denne skrus av og kranhodet fjernen slik at det bare spruter vilt inn av gud og hvermansen fra alle land i øst og i vest. Kanskje mest i øst.

Synsing. Selv Ap har innsett at innvandringspolitikken har bært så grusomt galt av sted. Slett ikke utenkelig at AUF hadde endret standpunkt i innvandringspolitikken på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg by på en pils mens du venter? :popcorn:

Ja jeg kan også by på en. Altså nå må det vel være fjerde/femte gangen jeg sier jeg ikke kommer til å skrive det du har sagt. Du kan vente så mye du bare vil, men Mohammed kommer altså ikke.

Enten er du tungnem eller så syns du det er moro at jeg svarer det samme gang på gang :) Du vil vel være like mystisk og tiltrekkende som ABB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det interessant at du ikke vil ytre ordene. Ikke like lett som fortsatther, ihvertfall.

Det er din reaksjon jeg er ute etter, ved å uttrykke de spesifikke ordene - både skriftlig for oss og verbalt for deg selv.

I tillegg svarte du aldri på hvilken lidelse ungdommene på Utøya hadde voldt ABB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bustenskjold

Altså nå må det vel være fjerde/femte gangen jeg sier jeg ikke kommer til å skrive det du har sagt.

Hakke bedt deg skrive noe som helst jeg :)

Du vil vel være like mystisk og tiltrekkende som ABB.

Neh... Trives godt med å ha draget på voksne jenter som ikke tenner på barnemordere jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå siktet jeg til katten, og de stadig påminnelsene om at jeg skal gjenta ordene. Fortsatther sa jo heller ikke seg enig i det med kaldt blod.

Lurer forresten på om de brukerne som plusser mine innlegg kan skrive som anonym om evt. hvorfor?:) Hadde vært interessant.

Ellers ønsker jeg svar på litt av de tankene om meg selv som KAN være grunnen til tiltrekningen.

Noe av det jeg har skrevet tidligere:

Når det kommer til oppmerksomhet rundt andre gutter er det både ja og nei. I løpet av de 2-3 siste årene har jeg gjennomgått en forandring utseendemessig, jeg har alltid hatt gode forutsetninger da jeg er høy og langlemmet, men jeg er som sagt litt bak sosialt sett og begynte ikke før i 15-16 årsalderen å interessere meg for sminke/klær. Når jeg gjorde noe med disse tingene samt gikk ned en del i vekt, fikk jeg masse oppmerksomhet. F.eks når jeg snakker merker jeg at de blir litt sjenerte, samtidig som de er enig i alt jeg sier og tør ikke motsi, selvom de debatterer godt ellers. Samtidig som de snakker og prøver å få meg til å le etc og jeg merker at folk stirrer. Det er også flere som har spurt om vi skal finne på noe. Så slik jeg er nå, vil jeg si jeg er attraktiv, men det er mulig det ligger noe i at jeg fortsatt er det barnet som ingen så på. Å ha forandret seg så drastisk, og plutselig være ettertraktet har muligens fått meg til å tenke at jeg kun er verdt noe pga utseendet, hvorfor var ingen opptatt av meg tidligere? Har utseendet alt å si? Var jeg verdiløs før? Jeg føler meg jo lik innvendig, selvom jeg selvsagt har fått bedre selvtillit osv. Men det føles falskt.

Det har heller aldri appellert til meg med folk på min egen alder. De er lite reflekterte, ser ut som gutter, er ofte lavere enn meg og kjedelige samtaleemner. Jeg vil ha en MANN med erfaringer, styrke og samtidig et intellekt og politiske meninger. Dette er så godt som umulig å finne.

Jeg sliter også slik med venner, finne noen som matcher meg, og slik har jeg hatt det både før og etter "forandringen" utseendemessig.

Det er mulig disse mennene finnes, men det er iallefall ingen i min omgangskrets, og jeg har gått på flere skoler, vært innen flere idretts/fritidsmiljøer og møtt en del venners venner/familie og jeg kan ikke si noen har interessert meg, eller hatt et "potensial" som mine preferanser kunne bygges på. Noen kan ha like meninger, men f.eks være små og spedbygde, og litt redde for å diskutere. Andre kan være mer tiltrekkende, men helt motsatt politisk og interesser. ABB har hele pakken. Mulig jeg er kresen, men for meg er dette et reelt problem og en stor frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en stor frustrasjon og et reellt problem, hvorfor vil du da ikke ytre ordene?

Eller forklare meg hvordan dette ikke var i kaldt blod - altså hva ungdommene på Utøya hadde gjort ABB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...