Gjest M0ntriark Skrevet 1. februar 2012 #121 Skrevet 1. februar 2012 Og ja, jeg har lest hele tråden din...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #123 Skrevet 1. februar 2012 Det kan det godt være, og det er nettop det jeg ønsker og vite. Var det bare en uskyldig flørt fra hennes side? Det er litt småprovoserende at noen bare leser LITT av det jeg skriver, men likevel uttaler seg som om de vet akkurat hva som foregår med negativ undertone. Takk til alle som støtter meg og forsøker og hjelpe etter beste evne. Jeg synes ikke du skal prøve å få greie på hva som egentlig skjedde. Det vil virke påtrengende at du spør henne ut, når dere egentlig har snakket med hverandre tidligere. Jeg tror nok hun vil synes det er ubehagelig, dersom hun har funnet ut at hun ikke er interessert. Det blir kanskje slik som du følte overfor hun jenta som du bare var på en date med, som ikke var din type. Du hadde kanskje ikke så lyst å drive å forklare henne hvorfor du fant ut du ikke var interessert? Det blir rett og slett for kleint å forklare folk slikt. Bare la jenta være i fred. Og dersom hun skulle finne ut at hun er litt interessert i kontakt likevel, så er det opp til henne å kontakte deg nå. Gå videre. 1
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #124 Skrevet 1. februar 2012 Nei, nei og nei. Du må ikke sende hun noe melding for å få noe forbedringspotensiale. Du virker desperat og det er t u r n o f f. Sorry to say. Nå mente jeg forbedringspotensiale i forhold til andre jenter da. Jeg vil skjønne mer av hvordan jenter tenker og reagerer på forskjellig om hun vil fortelle meg slike ting.
Gjest M0ntriark Skrevet 1. februar 2012 #125 Skrevet 1. februar 2012 Skjønte hva du skulle bruke det til, men uansett, no... Det er bare ikke bra og uansett om du noen gang skulle få innpass der eller ei, så nei, bare ikke legg til deg slike uvaner. Det er bare ikke bra. Du må bare leve i uvissheten om at noen ganger bare er det slik. Vi har alle noen i vår bakgrunn som man kan lure på "hvorfor det ble slik eller sånn". Det er mer enn nok jenter med erfaring her på KG som kan svare deg på hvorfor og hvordan vi reagerer på alle mulige snodige ting. 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #126 Skrevet 1. februar 2012 Nå mente jeg forbedringspotensiale i forhold til andre jenter da. Jeg vil skjønne mer av hvordan jenter tenker og reagerer på forskjellig om hun vil fortelle meg slike ting. Dere har jo ikke engang sakket sammen. Hvordan kan du forvente at hu skal ta seg tid til å gi deg tips om andre jenter? Er ikke sikkert hun har registrert noe spesielt med deg og væremåten din eller tenkt noe over den flørten deres. Er ikke sikkert det var flørting fra hennes side. Bare glem hele jenta, og ikke send flere meldinger. Hun kan vel i prinsippet klage til sjefen din nå og du kan miste jobben. :S Snakk heller med jenter på bussholdeplassen eller andre steder der du ikke treffer dem igjen om du blir avvist. 6
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #127 Skrevet 1. februar 2012 Skjønte hva du skulle bruke det til, men uansett, no... Det er bare ikke bra og uansett om du noen gang skulle få innpass der eller ei, så nei, bare ikke legg til deg slike uvaner. Det er bare ikke bra. Du sier du skjønte det, men skrev likevel at det virker som et stort turn off.. Men det er jo bare i forhold til hun som ikke ville ha meg uansett, og hva gjør det da.. Inpass der? Nei, jeg fikk jo ikke det. Da gjør det ikke meg noe om jeg finner ut hvorfor det skjærte seg heller, det er bare et pluss. Jeg bryr meg lite om hun synes jeg er verdens mest ynkelige person så lenge jeg vet hva som gikk galt. Det jeg ikke vil er å såre henne på noen som helst måte. Hvorfor er det en uvane og hvorfor er det ikke bra?
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #128 Skrevet 1. februar 2012 Dere har jo ikke engang sakket sammen. Hvordan kan du forvente at hu skal ta seg tid til å gi deg tips om andre jenter? Er ikke sikkert hun har registrert noe spesielt med deg og væremåten din eller tenkt noe over den flørten deres. Er ikke sikkert det var flørting fra hennes side. Bare glem hele jenta, og ikke send flere meldinger. Hun kan vel i prinsippet klage til sjefen din nå og du kan miste jobben. :S Snakk heller med jenter på bussholdeplassen eller andre steder der du ikke treffer dem igjen om du blir avvist. Tips til andre jenter? Skriver jeg så dårlig at du tror det var det jeg mente? Er det flere som tolker meg slik?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #129 Skrevet 1. februar 2012 Tips til andre jenter? Skriver jeg så dårlig at du tror det var det jeg mente? Er det flere som tolker meg slik? Du skriver at du vil vite hva som er galt så du kan forbedre deg....Er ikke det det samme som å be henne om tips for å lykkes bedre med andre jenter? Og for henne er du vel mer eller mindre enn fremmed med et kjent ansikt bare. Hun aner da ikke hva hun skal si til deg da. Nei, glem hele jenta. Jeg tror du har overtolket hennes signaler. 2
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 1. februar 2012 #130 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jeg syntes ikke du burde sende henne en til melding (: Bare slett nummeret hennes, det hjelper faktisk! Og kanskje hun plutselig en dag sender deg melding? hvem vet! Hun kommer hvert fall til å tenke på deg fremover en stund, enten det er av interesse eller ikke. Hvis du sender henne en til melding nå, så mister du den siste lille sjansen på at hun tar kontakt. Hvis du plutselig en dag får melding fra en ukjent nummer, så kan du svare hyggelig på meldingen og spørre hvem det er, og kanskje det er henne. Men inntil, eventuelt da, syns jeg du skal glemme hele jenta (: derav slette nummeret hennes. PS: jeg har lest hele tråden, og vet at du nå bare egentlig vil vite hvorfor, og hva du kan gjøre bedre i fremtiden, men jeg mener likevel ikke at du burde sende henne en til melding. Og som jeg sa over, det kan faktisk hende hun plutselig sender deg en melding om en stund, men ikke vent på dette! Endret 1. februar 2012 av Lolita- 2
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #131 Skrevet 1. februar 2012 Det blir kanskje slik som du følte overfor hun jenta som du bare var på en date med, som ikke var din type. Du hadde kanskje ikke så lyst å drive å forklare henne hvorfor du fant ut du ikke var interessert? Akkurat det ville jeg ikke hatt noen problemer med. Nå blir det jo lett for meg å si det ettersom jeg er i den situasjonen selv, men skjønner fortsatt ikke hvorfor det skulle være noe problem dersom noen spør. Er det sånn at kvinner på død og liv ikke vil såre noen og heller la dem ikke vite?
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 1. februar 2012 #132 Skrevet 1. februar 2012 Er det sånn at kvinner på død og liv ikke vil såre noen og heller la dem ikke vite? Tja, jeg er en typisk jente som virkelig ikke liker å såre folk, så istedenfor å si at jeg ikke er interessert, så ender jeg opp med å komme med tåpelig unnskyldninger i evigheter... Samtidig som jeg er snill mot personen, fordi jeg ikke vil være slem... Vet jo at dette egentlig bare er verre, men.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #133 Skrevet 1. februar 2012 Akkurat det ville jeg ikke hatt noen problemer med. Nå blir det jo lett for meg å si det ettersom jeg er i den situasjonen selv, men skjønner fortsatt ikke hvorfor det skulle være noe problem dersom noen spør. Er det sånn at kvinner på død og liv ikke vil såre noen og heller la dem ikke vite? Det er sånn at siden likestillingsprogrammet har kvinner oppdratt menn i deres bilde, og menn har blitt skolert i å vise kvinner den ytterste respekt. Menn har blitt oppdratt til å leve for kvinner, mens kvinner har blitt oppdratt til å leve for seg selv. Derfor gjelder ikke de samme spillereglene for dem, og de er klekkende likegyldig til menn de ikke bryr seg om sine følelser. Hun tenker ikke hvordan hun skal ordne denne situasjonen best for deg eller begge, men tenker hvordan hun selv best kan komme seg ut av den nå. 1
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #134 Skrevet 1. februar 2012 Tja, jeg er en typisk jente som virkelig ikke liker å såre folk, så istedenfor å si at jeg ikke er interessert, så ender jeg opp med å komme med tåpelig unnskyldninger i evigheter... Samtidig som jeg er snill mot personen, fordi jeg ikke vil være slem... Vet jo at dette egentlig bare er verre, men.. Haha, ja det er jo mye verre... Lol at du/dere er sånn. Gi oss heller en i "fleisen" enn å la oss gå rundt og lure.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #135 Skrevet 1. februar 2012 Haha, ja det er jo mye verre... Lol at du/dere er sånn. Gi oss heller en i "fleisen" enn å la oss gå rundt og lure. She dont give a f. Simple as that. 1
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #136 Skrevet 1. februar 2012 Det er sånn at siden likestillingsprogrammet har kvinner oppdratt menn i deres bilde, og menn har blitt skolert i å vise kvinner den ytterste respekt. Menn har blitt oppdratt til å leve for kvinner, mens kvinner har blitt oppdratt til å leve for seg selv. Derfor gjelder ikke de samme spillereglene for dem, og de er klekkende likegyldig til menn de ikke bryr seg om sine følelser. Hun tenker ikke hvordan hun skal ordne denne situasjonen best for deg eller begge, men tenker hvordan hun selv best kan komme seg ut av den nå. Det der var egentlig en ganske god "eyeopener" føler jeg. Makes sense.
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #137 Skrevet 1. februar 2012 She dont give a f. Simple as that. I know, f*** her! 1
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 1. februar 2012 #138 Skrevet 1. februar 2012 Haha, ja det er jo mye verre... Lol at du/dere er sånn. Gi oss heller en i "fleisen" enn å la oss gå rundt og lure. Haha det vet jeg veldig godt, men greier liksom ikke være slem uansett, det byr meg alt for i mot..er jo ikke bare gutter, jeg smiler og snakker med alt og alle som ser eller snakker til meg, men nok om det! Du virker som en veldig søt gutt og hyggelig gutt, dog kanskje litt forvirre (: men lykke til! 1
Genesis Skrevet 1. februar 2012 #139 Skrevet 1. februar 2012 Du sier du skjønte det, men skrev likevel at det virker som et stort turn off.. Men det er jo bare i forhold til hun som ikke ville ha meg uansett, og hva gjør det da.. Inpass der? Nei, jeg fikk jo ikke det. Da gjør det ikke meg noe om jeg finner ut hvorfor det skjærte seg heller, det er bare et pluss. Jeg bryr meg lite om hun synes jeg er verdens mest ynkelige person så lenge jeg vet hva som gikk galt. Det jeg ikke vil er å såre henne på noen som helst måte. Hvorfor er det en uvane og hvorfor er det ikke bra? Hvis du fortsetter å holde på sånn kommer du ikke til å få noen jenter interessert, og de som er interessert i utgangspunktet kommer til å miste interessen ganske fort. Det er IKKE nødvendigvis flørting om hun smilte til deg eller var nervøs når hun skulle betale. For alt du vet kan det henne hun smilte fordi hun synes det var urteit å gi en lapp med telefonnr uten at dere hadde snakket sammen (Det er tross alt ganske spesielt når man er over 14-15 år). I tilegg sender du melding med kjærlighetserklæringer uten at du kjenner dama i det hele tatt=helt på jordet! Du sender flere meldinger uten at hun har svart=Idioti! Du overanalyserer og tolker signaler feil, du konstruere scenarioer i hodet ditt som ikke eksisterer. Du bør ikke sende flere meldinger, du har ingenting å forklare. Det har aldri "vært noe" mellom dere i det hele tatt. Det er utrolig tydelig fra en utenforståendes perspektiv. Du er på vei inn i helt feil spor. Det første du bør begynne med er å lære deg å slappe av rundt jenter. Ingen jente vil ha en gutt som er nervøs rundt henne. Det er ikke søtt eller koslig, det er patetisk og kommer ikke til å få noen jenter interessert. Du er heldigvis ung, og derfor har du alle muligheter til å endre tankesett rundt hvordan du ser på jenter og dating. Dette er den harde sannheten, så får du selv bestemme hvem du ønsker å høre på. Desverre må jeg knuse endel illusjoner hos deg, men det vil gagne deg i lengden hvis du tar dette til deg. 6
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #140 Skrevet 1. februar 2012 Du virker som en veldig søt gutt og hyggelig gutt, dog kanskje litt forvirre (: men lykke til! Takk for det. Veldig forvirra ja, ingen tvil om det. Men føler nå at jeg har lært litt om kvinner i dag likevel. Spesielt etter det AB skrev over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå