AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #21 Skrevet 19. desember 2011 syns ts er søt tillegg håper hun ringer
Gjest Wei Wei Skrevet 19. desember 2011 #22 Skrevet 19. desember 2011 Litt skuffende at ingen kvinner har svart enda. Kanskje jeg skrev litt for lang og/eller spesielt? ... Jeg er en kvinne og var en av de første som svarte.
Edvarda Skrevet 19. desember 2011 #23 Skrevet 19. desember 2011 det hadde ikke falt i smak :gjeiper: ringer hun ikke, så er det ikke vits i å mase Aha, du kjenner henne? :gjeiper:
Gjest UngKalven Skrevet 19. desember 2011 #24 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er en kvinne og var en av de første som svarte. Beklager, trodde faktisk du var en mann på det innlegget. Er også vant til at flere menn bruker asiatiske jenter som avatar på forum. Jeg håper ikke du tar det ille opp, beklager.
Gjest UngKalven Skrevet 19. desember 2011 #25 Skrevet 19. desember 2011 syns ts er søt Bare ved å lese innleggene mine? For du vet ikke hvem jeg er, right? Uansett, takk! Booster selvtilliten.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #26 Skrevet 19. desember 2011 Litt skuffende at ingen kvinner har svart enda. Kanskje jeg skrev litt for lang og/eller spesielt? ... Jeg er og kvinne, og her var mitt svar! Skjønner at du er nervøs, men ville prøvd å spørt henne neste gang hun handla der om hva hun syns om det. Mye mer ubehagelig av å bare få en lapp.. Tror ikke jeg hadde tørt å ringe. Hadde jo ikke visst hva jeg skulle sagt. Så råde mitt er; Spør henne neste gang hva hun syns om det. Bare ta tak i deg selv å gjør det!! Du kommer til å anger om 10 år om du ikke gjorde det, å tenke "herregud, hadde ikke tapt noe på om jeg bare hadde gjort det" Lykke til!!
olinee Skrevet 19. desember 2011 #27 Skrevet 19. desember 2011 TS, for meg høres du ut som en utrolig søt fyr! Det er spennende å ha gjengangere i butikken som man får en "spesiell" kontakt med, og som man føler det kan bli noe mer med. Dersom jeg hadde vært denne jenta, ville jeg nok ha blitt litt satt ut (mest fordi jeg aldri har opplevd noe sånn før) og ganske smigret! Helt ærlig: jeg tror hun kommer til å sende deg en SMS - om noen dager. Det ville jeg ha gjort! Og ikke vær redd for å være nervøs. Så lenge du greier å holde en samtale gående, ser i alle fall jeg på litt nervøsitet som sjarmerende. Særlig dersom setningen "beklager at jeg virker nervøs, du er så flott både i personlighet og utseende at jeg blir litt satt ut" hadde kommet opp iløpet av en eventuell date Masse lykke til, TS - du er tøff! 2
Gjest UngKalven Skrevet 20. desember 2011 #28 Skrevet 20. desember 2011 Jeg er og kvinne, og her var mitt svar! Jeg svarte også til deg.
Gjest Bloodless Skrevet 20. desember 2011 #29 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Om jeg var henne, og hadde flørtet med deg, ville jeg nok sendt en melding. Men støtter de før meg, som sier at de ville ventet noen dager. Vi jenter har en tendens til å analysere alt i fillebiter, vet du. "Hvorfor så han så sint ut?" (er ikke sikkert hun kobler oppførselen din med at du bare var litt nervøs, siden du ikke har vært det tidligere) "Er det en spøk?" "Er han interessert?" Vi kan være litt smågale til tider. Men hadde nok tatt motet til meg etter et par dager og sendt en melding i det minste. Og det håper jeg hun også gjør! Endret 20. desember 2011 av Bloodless
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #30 Skrevet 20. desember 2011 Litt uenig i det noen sier. Da jeg og min mann først møtte hverandre tok han første steget, men la også til at han ikke var interessert i noe som helst forhold, annet enn sex. Jeg tok utfordringen. Vi har vært kjærester i 9 mnd nå, og har det kjempe bra sammen. Altså, kjønn er uviktig akkurat her. Alle har ansvar for å vise sin interesse om man vil videre med dette eller ei. Å si at ei jente sannsynligvis ikke vil ta kontakten først er for dumt. Menn kan da søren meg også være usikre på seg selv! Ikke forvent at mannen skal ta kontakt med en gang. Jeg mener ikke at du skal være innpå slitende, men ihvertfall ta saken i egne hender om hun ikke skriver eller ringer. Noen ganger kan mennesker være trangsynte! Mens andre ganger er de bare ikke interesserte. Men slik som du beskriver det; ja hun virker interessert. Fortell deg selv at det må være en grunn til at hun er interessert, du ser bra ut og nå vil du ta skrittet videre og se om hun vil like deg som person. Og gjør hun ikke det - vel til pepper'n gror med henne da. Lykke til!
Gjest UngKalven Skrevet 20. desember 2011 #31 Skrevet 20. desember 2011 TS, for meg høres du ut som en utrolig søt fyr! Det er spennende å ha gjengangere i butikken som man får en "spesiell" kontakt med, og som man føler det kan bli noe mer med. Hei, takk for det! Det har absolutt vært en spesiell kontakt. Men egentlig har det jo vært fra hennes side. Hun gir meg et spesielt blikk og et smil, jeg gjør ikke det samme tilbake. Jeg bare ser på ho, kanskje litt forrundrene og nervøst. Vi har heller aldri sagt noe som unnerbygger denne blikk-kontakten. Når jeg sitter i kassa og hun handler sier vi hei, jeg spør om pose, sier hva varene koster og spør om kvittering. Altså, som en vanlig kunde. Og hun svarer også som en vanlig kunde, i ordelag. Men tonefallet, kroppspråk og utrykk tilsier at det noe mer. Dersom jeg hadde vært denne jenta, ville jeg nok ha blitt litt satt ut (mest fordi jeg aldri har opplevd noe sånn før) og ganske smigret! Helt ærlig: jeg tror hun kommer til å sende deg en SMS - om noen dager. Det ville jeg ha gjort! Jeg tror hun følte ubehag fordi jeg var så rar. Jeg viste liksom ikke at jeg likte ho, det kunne nok heller virke som det motsatte. Også gir jeg liksom nummeret på en rar måte på slutten. Dere må ikke tro at jeg kun var nervøs på en sjarmerende måte, for det var nok heller det motsatte. Det er heller ikke sikkert hun skjønte at jeg var nervøs, hun bare trodde jeg var veldig merkelig og rar. Spørsmålet er jo, hvis hun likte meg før denne hendelsen, som jeg tror hun gjorde. Vil hun tenke om meg som hun da har tenkt de 10 andre gangene hun har vært her, eller vil den siste episoden være den som setter seg. De 10 gangene har jeg jo vært veldig lik i væremåte, mens jeg var helt annerledes da jeg ga henne nummeret. Kanskje hun tenker: "Aha, så sånn er han.. Jeg tok feil av han." Og ikke vær redd for å være nervøs. Så lenge du greier å holde en samtale gående, ser i alle fall jeg på litt nervøsitet som sjarmerende. Særlig dersom setningen "beklager at jeg virker nervøs, du er så flott både i personlighet og utseende at jeg blir litt satt ut" hadde kommet opp iløpet av en eventuell date Masse lykke til, TS - du er tøff! Jeg hadde ikke klart å føre en samtale. Og jeg kunne aldri ha sagt det der på daværende tidspunkt. Tusen takk for all støtten, setter veldig pris på det!
Julebrus Skrevet 20. desember 2011 #32 Skrevet 20. desember 2011 Hadde dette skjedd meg hadde jeg aldri turt å ringt til deg når jeg fikk nummeret på denne måten. Jeg ville heller ventet noen dager, så kommet til butikken, og håpet at du hadde sagt noe om det da. Men det er kanskje ikke så lett å snakke når du sitter i kassa, så da hadde jeg håpet å møtt på deg ute på gulvet. Det værste hadde vært om du ikke hadde sagt noe om det i det hele tatt. For jeg hadde helt sikkert hatt lyst til å ta kontakt, men aldri i verden om jeg hadde turt 1
Gjest UngKalven Skrevet 20. desember 2011 #33 Skrevet 20. desember 2011 Om jeg var henne, og hadde flørtet med deg, ville jeg nok sendt en melding. Men støtter de før meg, som sier at de ville ventet noen dager. Vi jenter har en tendens til å analysere alt i fillebiter, vet du. "Hvorfor så han så sint ut?" (er ikke sikkert hun kobler oppførselen din med at du bare var litt nervøs, siden du ikke har vært det tidligere) "Er det en spøk?" "Er han interessert?" Vi kan være litt smågale til tider. Men hadde nok tatt motet til meg etter et par dager og sendt en melding i det minste. Og det håper jeg hun også gjør! Ja, håper heller hun sender melding enn at hun ringer. De gangene jeg har blitt ringt i det siste har hjertet akselerert ganske bra. Jeg skrev forresten også at jeg var nervøs tidligere i åpningsinnlegget, men det var nok på en mer uskyldig måte. Hva om hun analyserer seg fram til at jeg ikke var nervøs. Da vil jo det gjøre meg sur/rar/uinterresert. Og i så fall kommer hun vel ikke til å ta kontakt?
Gjest UngKalven Skrevet 20. desember 2011 #34 Skrevet 20. desember 2011 Hadde dette skjedd meg hadde jeg aldri turt å ringt til deg når jeg fikk nummeret på denne måten. Jeg ville heller ventet noen dager, så kommet til butikken, og håpet at du hadde sagt noe om det da. Men det er kanskje ikke så lett å snakke når du sitter i kassa, så da hadde jeg håpet å møtt på deg ute på gulvet. Det værste hadde vært om du ikke hadde sagt noe om det i det hele tatt. For jeg hadde helt sikkert hatt lyst til å ta kontakt, men aldri i verden om jeg hadde turt Jeg er ikke så ofte på gulvet... Jeg er nesten sikker på at hvis hun kommer igjen så vil jeg sitte i kassa da. Hva bør jeg si egentlig? Beklage den merkelige oppførselen min og sagt at jeg er svak for hun og blir nervøs? Skulle ønske hun bare kunne sende en melding, så kunne jeg kontrolert skrevet og beklaget at det ble sånn, samtidig fortelle hva jeg føler for ho. Hadde jeg fått sjangsen til det og likevel bli avist, ville det vært kjempebra. Da ville jeg visst at det bare er å legge henne bak meg. Det er så mye lettere å gjøre slike ting skriftelig.
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. desember 2011 #35 Skrevet 20. desember 2011 Aha, du kjenner henne? :gjeiper: jepp møtte hennes senest i går. akkurat som da du møtte henne når det falt i smak :gjeiper:
Edvarda Skrevet 20. desember 2011 #36 Skrevet 20. desember 2011 jepp møtte hennes senest i går. akkurat som da du møtte henne når det falt i smak :gjeiper: Jaja, jeg håper hun melder deg eller kommer tilbake så du får en sjanse til, UngKalven! Det er jul og tiden for at fine ting skjer
Gjest UngKalven Skrevet 20. desember 2011 #37 Skrevet 20. desember 2011 Jeg mener ikke at du skal være innpå slitende, men ihvertfall ta saken i egne hender om hun ikke skriver eller ringer. Noen ganger kan mennesker være trangsynte! Mens andre ganger er de bare ikke interesserte. Men slik som du beskriver det; ja hun virker interessert. Skulle gjerne tatt saken i egne hender, men har jo ingen mulighet for å kontakte henne da jeg ikke vet hvem hun er. Har kommet fram til at foreldrenes hennes sansynligvis er skilt og at hun "flytter" frem og tilbake, men nok sansynligvis er mest etablert hos moren som bor et annet sted. Det er mye som tyder på at det, uten at jeg spesifikt vil si hva. Hvis det stemmer er hun helt sikkert der nå, kanskje langt herfra. Det gjør nok også at sjangsene for at hun vil ta kontakt mindre. Fortell deg selv at det må være en grunn til at hun er interessert, du ser bra ut og nå vil du ta skrittet videre og se om hun vil like deg som person. Og gjør hun ikke det - vel til pepper'n gror med henne da. Lykke til! Jeg har alltid lurt litt på det. For det er ingen jenter som har sett på meg på samme måte tidligere. Jeg har liksom tenkt at hun må ha tenkt at jeg har noe hun liker veldig godt. Jeg aner ikke hva, men det har jo vært flere jenter de siste månende som på forskjellig vis har vært interesserte. Det var en jente som fikk noen venner av seg til å spørre om nummeret mitt. Jeg ga dem nummeret og møtte jenta samme dag. Av en eller annen grunn likte hun meg veldig, men jeg likte egentlig ikke henne. Vi var totalt forskjellige typer. At hun ikke innså det skjønner jeg egentlig ikke. Men denne jenta virker å mye mer være min type, selv om jeg egentlig ikke kjenner hun i det hele tatt. Det er bare noe med hvordan man er og hvordan man ter seg.
Gjest UngKalven Skrevet 20. desember 2011 #38 Skrevet 20. desember 2011 Jaja, jeg håper hun melder deg eller kommer tilbake så du får en sjanse til, UngKalven! Det er jul og tiden for at fine ting skjer Takk, takk. Det håper jeg og, og jeg har troa på at jeg på en eller annen måte vil få en ny sjangse, men når aner jeg ikke. Og med tanke på hvordan kroppen min reagerer hvis hun kommer igjen lurer jeg på hvordan jeg vil benytte meg av sjangsen.
Nikki78 Skrevet 20. desember 2011 #39 Skrevet 20. desember 2011 herlig å følge med her , du må holde oss oppdatert Masse lykke til, krysser fingrene for deg
Gjest UngKalven Skrevet 20. desember 2011 #40 Skrevet 20. desember 2011 Skulle gjerne kunne oppdatert med en gledelig nyhet, men det skjer jo ikke noe.. 3. dagen nå. Hun ville vel tatt kontakt i dag hvis hun hadde tenkt til å gjøre det i det hele tatt. Så jeg føler meg rimelig sikker på at hun ikke vil ta kontakt via nummeret som jeg ga henne.. Og det er forsåvidt greit nok. Når kroppen min reagerer som den og ødelegger alt med å bli hypernervøs og rar, så fortjener den heller ikke å få seg dame, lol. Men jeg er enda ikke sikker på hva hun tenker. Ikke at jeg forventer at dere gjør det heller, men dere jenter/kvinner vet kanskje bedre enn meg om hva en jente vil tenke i en gitt situasjon. Spørsmålet er jo, hvis hun likte meg før denne hendelsen, som jeg tror hun gjorde. Vil hun tenke om meg som hun da har tenkt de 10 andre gangene hun har vært her, eller vil den siste episoden være den som setter seg. De 10 gangene har jeg jo vært veldig lik i væremåte, mens jeg var helt annerledes da jeg ga henne nummeret. Kanskje hun tenker: "Aha, så sånn er han.. Jeg tok feil av han." Hun har jo ikke sett meg fra så mange sider. Og hun har sikkert en forventning om hvordan jeg skal være når jeg endelig "svarer på flørtinga" hennes for å si det sånn. Og da skuffet jeg kanskje stort. Er det mulig at jeg har drept den interessen for meg som hun hadde?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå