Gjest UngKalven Skrevet 3. februar 2012 #161 Skrevet 3. februar 2012 Nå når jeg ser på dette sånn i ettertid føler jeg meg ganske dum. Og synes også det er litt synd at noen skal føle ubehag pga. noe jeg har gjort uten at de har gjort seg fortjent til det. Jeg en snill person (kanskje litt for snill?) tross alt. Og liker ikke å gjøre andre missfornøyde/utilfredse hvis de ikke har gjort seg fortjent til det. Jeg føler derfor at jeg bør be om unnskyldning, men ser selvsagt problematikken her. Jeg har misstolket situasjonen og oppført meg tåpelig. Jeg er i hennes øyne ynkelig, og vil derfor kanskje fremstå enda mer ynkelig om jeg nå skal unnskylde meg. Men jeg vil heller at hun skal føle at jeg er ynkelig og et godt eller decent menneske enn ynkelig og et dårlig menneske. På samme måte ville følt behov for å be en annen gutt om unnskylding dersom jeg hadde trodd jeg hadde såret han på feil eller manglende grunnlag. Det er sånn jeg er oppdratt og sånn jeg er. Det viktigste er at hun forstår at det ikke er enda et forsøk på å "vinne" hennes interesse, men da faktisk en beklagelse for uheldig oppførsel. Lar dette seg gjøre? "Jeg må bare legge meg flat her. Skjønner ikke helt hva jeg drev med. Har missforstått hele greine og oppført meg tåpelig/pågående/dustete (hvilket ord passer best?). Jeg beklager hvis du følte det ubehagelig, det skjønner jeg. Håper ikke jeg har skremt deg fra å handle på xxx. Nummeret ditt fant jeg xxx. Du for ha lykke til videre." Jeg føler at nesten uansett hva jeg sier kan hun tolke det som enda et forsøk fra min side. I så fall er hun jo dømt til å tape på det uansett, ettersom det betyr at det er umulig å be en kvinne om unnskyldning dersom man først har vist dem ynkelighet og deretter er ubehagelgie. Det er jo litt synd, men godt mulig det er sant. Kanskje det til og med er en selfølge for alle andre enn meg. Og til dere kvinner som liker å tolke alt jeg skriver som forsøk på å få henne: Nei, det er ikke det. Det er som jeg beskriver det. Ikke for å være frekk. Bare ser gjentatte ganger at dere misstolker meg. Nå, før en AnonymBruker svarer: "Ikke send flere meldinger din idiot!!" og får 5 pluss for det. Så vil jeg at dere leser godt igjennom det og prøver og forstå tankegangen min. Deretter må dere gjerne motsi meg alt dere orker, bare dere begrunner dere så jeg skjønner hva jeg evt. tenker feil. Og ja, jeg er en syk person som er altfor opphengt i denne bittelille saken. Det har vært lite som har skjedd i livet mitt i det siste, og da blir det sånn. Om 5 år vil jeg forhåpentligvis le av meg selv når jeg leser denne tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #162 Skrevet 3. februar 2012 "Jeg må bare legge meg flat her. Skjønner ikke helt hva jeg drev med. Har missforstått hele greine og oppført meg tåpelig/pågående/dustete (hvilket ord passer best?). Jeg beklager hvis du følte det ubehagelig, det skjønner jeg. Håper ikke jeg har skremt deg fra å handle på xxx. Nummeret ditt fant jeg xxx. Du for ha lykke til videre." Synes dette virker som en god ide Du er ikke syk, du har bare savnet litt action i livet, og så en mulighet der hvor det kanskje ikke var en likevel. 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. februar 2012 #163 Skrevet 3. februar 2012 do it det hadde hvertfall lagt en ro over meg hvis det var jeg som mottok den meldingen 2
Genesis Skrevet 3. februar 2012 #164 Skrevet 3. februar 2012 Nå når jeg ser på dette sånn i ettertid føler jeg meg ganske dum. Og synes også det er litt synd at noen skal føle ubehag pga. noe jeg har gjort uten at de har gjort seg fortjent til det. Jeg en snill person (kanskje litt for snill?) tross alt. Og liker ikke å gjøre andre missfornøyde/utilfredse hvis de ikke har gjort seg fortjent til det. Jeg føler derfor at jeg bør be om unnskyldning, men ser selvsagt problematikken her. Jeg har misstolket situasjonen og oppført meg tåpelig. Jeg er i hennes øyne ynkelig, og vil derfor kanskje fremstå enda mer ynkelig om jeg nå skal unnskylde meg. Men jeg vil heller at hun skal føle at jeg er ynkelig og et godt eller decent menneske enn ynkelig og et dårlig menneske. På samme måte ville følt behov for å be en annen gutt om unnskylding dersom jeg hadde trodd jeg hadde såret han på feil eller manglende grunnlag. Det er sånn jeg er oppdratt og sånn jeg er. Det viktigste er at hun forstår at det ikke er enda et forsøk på å "vinne" hennes interesse, men da faktisk en beklagelse for uheldig oppførsel. Lar dette seg gjøre? "Jeg må bare legge meg flat her. Skjønner ikke helt hva jeg drev med. Har missforstått hele greine og oppført meg tåpelig/pågående/dustete (hvilket ord passer best?). Jeg beklager hvis du følte det ubehagelig, det skjønner jeg. Håper ikke jeg har skremt deg fra å handle på xxx. Nummeret ditt fant jeg xxx. Du for ha lykke til videre." Jeg føler at nesten uansett hva jeg sier kan hun tolke det som enda et forsøk fra min side. I så fall er hun jo dømt til å tape på det uansett, ettersom det betyr at det er umulig å be en kvinne om unnskyldning dersom man først har vist dem ynkelighet og deretter er ubehagelgie. Det er jo litt synd, men godt mulig det er sant. Kanskje det til og med er en selfølge for alle andre enn meg. Og til dere kvinner som liker å tolke alt jeg skriver som forsøk på å få henne: Nei, det er ikke det. Det er som jeg beskriver det. Ikke for å være frekk. Bare ser gjentatte ganger at dere misstolker meg. Nå, før en AnonymBruker svarer: "Ikke send flere meldinger din idiot!!" og får 5 pluss for det. Så vil jeg at dere leser godt igjennom det og prøver og forstå tankegangen min. Deretter må dere gjerne motsi meg alt dere orker, bare dere begrunner dere så jeg skjønner hva jeg evt. tenker feil. Og ja, jeg er en syk person som er altfor opphengt i denne bittelille saken. Det har vært lite som har skjedd i livet mitt i det siste, og da blir det sånn. Om 5 år vil jeg forhåpentligvis le av meg selv når jeg leser denne tråden. Du er jo helt overfølsom jo! Nei, du skylder henne ingen unnskyldning, du sendt et par meldinger og om det gjør deg til et dårlig menneske i hennes øyne får det så være. Hvorfor er du opptatt av hva hun synes? Hun kjenner deg ikke i det hele tatt. Hvor kommer det voldsomme bekreftelsesbehovet ditt fra. Å gå gjennom livet å hele tiden tenke på hva andre synes om deg er en svært dårlig strategi. Ja, jeg forstår tankegangen din, men den er HELT FEIL. SLutt å tro at du skylder henne noe. Uansett hva du gjør nå kommer det ikke til å endre hennes inntrykk av at du er en masete, smådesperat kar. Men vet du hva? Det gjør ingen verdens ting. Det er haugevis av andre jenter der ute som venter på å treffe en stram kar. Og når er du en erfaring rikere og kan forhåpentligvis styre unna de feilene du gjorde med butikk-jenta. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #165 Skrevet 3. februar 2012 Ikke send flere meldinger din idiot!! 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #166 Skrevet 3. februar 2012 Du er jo helt overfølsom jo! Nei, du skylder henne ingen unnskyldning, du sendt et par meldinger og om det gjør deg til et dårlig menneske i hennes øyne får det så være. Hvorfor er du opptatt av hva hun synes? Hun kjenner deg ikke i det hele tatt. Hvor kommer det voldsomme bekreftelsesbehovet ditt fra. Å gå gjennom livet å hele tiden tenke på hva andre synes om deg er en svært dårlig strategi. Ja, jeg forstår tankegangen din, men den er HELT FEIL. SLutt å tro at du skylder henne noe. Uansett hva du gjør nå kommer det ikke til å endre hennes inntrykk av at du er en masete, smådesperat kar. Men vet du hva? Det gjør ingen verdens ting. Det er haugevis av andre jenter der ute som venter på å treffe en stram kar. Og når er du en erfaring rikere og kan forhåpentligvis styre unna de feilene du gjorde med butikk-jenta. Lykke til Amen! Bare la det være. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #167 Skrevet 3. februar 2012 Du er jo helt overfølsom jo! Nei, du skylder henne ingen unnskyldning, du sendt et par meldinger og om det gjør deg til et dårlig menneske i hennes øyne får det så være. Hvorfor er du opptatt av hva hun synes? Hun kjenner deg ikke i det hele tatt. Hvor kommer det voldsomme bekreftelsesbehovet ditt fra. Å gå gjennom livet å hele tiden tenke på hva andre synes om deg er en svært dårlig strategi. Ja, jeg forstår tankegangen din, men den er HELT FEIL. SLutt å tro at du skylder henne noe. Uansett hva du gjør nå kommer det ikke til å endre hennes inntrykk av at du er en masete, smådesperat kar. Men vet du hva? Det gjør ingen verdens ting. Det er haugevis av andre jenter der ute som venter på å treffe en stram kar. Og når er du en erfaring rikere og kan forhåpentligvis styre unna de feilene du gjorde med butikk-jenta. Lykke til Tror ikke han føler han skylder henne det! tror nok mer han føler han hadde selv fått en ro i seg om han hadde sendt en mld å beklaget seg for at han fikk feilt inntrykk. Jeg hadde nok gjort det selv om jeg var han faktisk! selvom jeg tidligere skrev han ikke måtte for kansje hun kom til å bytte butikk etterhvert! Men jeg kan se hvorfor han føler han vil det..! 1
Gjest UngKalven Skrevet 4. februar 2012 #168 Skrevet 4. februar 2012 Sendte meldingen jeg, etter 2 positive svar. Fikk til og med svar noen timer senere, noe som var ganske uventet. Fikk svar fra et annet nummer (sikkert vennine): "Hei, mobilen min fungerer ikke i det hele tatt, så får ikke svart på meldingene dine. Men herregud, det går bra altså ^^, men tror kanskje du har misforstått litt, jeg holder egentlig på med noen nå så. Haha, tror ikke du er noen gæren stalker altså. Har nettop blitt kvit en syk schizofren stalker så, ganske sikker på at du ikke er sånn. Fra xxx." Det var en befrielse. Hun er alright, hun ser det hele nå kanskje mer som et kompliment enn ubehag til og med! Og jeg har ikke vært ærlige med dere, jeg sendte faktisk den 3. meldingen.. Som jeg da trodde var lurt. Følte jo en trang til og fortelle henne at jeg var svak for henne og betatt. Jeg gjorde omtrent alt det man ikke skal gjøre for å få en jente interessert, og det etter 2 ubesvarte meldinger.. Etter jeg hadde sendt den så begynte det å hagle inn: "Ikke send flere meldinger nå" osv. Haha, så jeg turte ikke å si noe fordi det virka som dere var oppriktig bekymra for henne. Men nå klarte hun seg jo bra til slutt da. Hun virker dessuten veldig ung/umoden, hence meldingen. Og nå korrigerte jeg den. For den var elendig skrevet. Ikke at jeg tror hun var nøye med det, men et visst nivå kan man ha uansett. Det blir litt for fjortis-aktig å skrive sånn. Hun ser jo ikke ut som hun skulle ligget på det nivået. Men det gjør det bare lettere å glemme henne. Jeg tror også hun forteller mye løgn. 1. Mobilen slutter å fungere akkurat når en ynkelig tulling begynner å bli pågående med SMSer. Yeah right. 2. Holder egentlig på med noen. Nei det tror jeg ikke, men det er jo en fin måte å si: "Nei jeg er ikke interessert!". Som jo er veldig positivt at hun sier. For da har jeg fått det endelige svaret jeg trengte. 3. Nettop blitt kvitt en syk schizofren stalker.. Say What!? Jaja, så har jeg ihvertfall lært en hel del og forhåpentligvis brukt opp en solid tabbekvote på denne søte, men merkelige jenta. Godt med endelig avslag og bekreftelse på at hun var alright. 1
Gjest UngKalven Skrevet 4. februar 2012 #169 Skrevet 4. februar 2012 Hvorfor er du opptatt av hva hun synes? Hun kjenner deg ikke i det hele tatt. Hvor kommer det voldsomme bekreftelsesbehovet ditt fra. Å gå gjennom livet å hele tiden tenke på hva andre synes om deg er en svært dårlig strategi. Det er unngålig å bry seg om hva andre synes om deg. Vi trenger alle bekreftelse fra andre mennesker, hele tiden. Jeg er generelt sett ikke typen som bryr meg om hva andre om meg etter å ha kastet ett blikk, snakket litt eller kjenner meg relativt godt. De for tro hva de vil. I denne situasjonen følte jeg at jeg beveget meg inn i noe nytt og fremmed. Det var veldig mye spenning knyttet til det hele. Og jeg ga etterhvert mye av meg selv til en helt fremmed, som jeg aldri har gjort før på den måten. Jeg antar det er derfor jeg følte så sterkt at jeg måtte vite hva hun tenkte om meg. Fordi dette var ukjent farvann, og et veldig viktig farvann forøvrig, måtte jeg vite om jeg i noen grad mestret det. Nå gjorde jeg ikke det da men. Ikke send flere meldinger din idiot!! Haha, jeg venta på den. Men du mangler fortsatt 5 plusser! Tror ikke han føler han skylder henne det! tror nok mer han føler han hadde selv fått en ro i seg om han hadde sendt en mld å beklaget seg for at han fikk feilt inntrykk. Det er korrekt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #170 Skrevet 4. februar 2012 Du kommer til å være lykkelig forelsket en gang TS! Du virker som en grei kar du! Glem denne dama nå, og husk det er fler fisker i havet. Klem og god helg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #171 Skrevet 6. februar 2012 så bra du fikk svaret du trengte hvertfall ) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå