Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #81 Skrevet 1. februar 2012 (endret) ÅÅ, nei har ikke sendt enda. Skrevet inn: Hallo! Det er xxx fra xxx her. Jeg synes du er veldig søt og vil gjerne bli bedre kjent med deg Jeg kutter ut og beklage og skrive at jeg er svak for henne. Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive mer. Som Nuppdupp (med 3 plusser) påpeker, det er viktig å ikke virke for pågående. Men så er det flere andre som mener jeg må foreslå noe konkret og være på offensiven. Hvis jeg sender det jeg har skrevet inn nå føler jeg det blir rart. Noen som har noen gode forslag? Er egentlig ikke så keen på å foreslå noe konkret akkurat. Mest bare å få henne i tale. Kan jeg ikke spørre om hun vil møtes? Eller spørre om MSN ol.? Eller bare spørre: Er du interessert? Edit: Sendte den jeg. Ikke optimalt, men vi får se hva som skjer. Endret 1. februar 2012 av UngKalven 1
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #82 Skrevet 1. februar 2012 Haha, for en utrolig dårlig melding. Hva skal hun svare liksom. Jeg spør jo ikke om noe, og foreslår heller ikke noe. FML.
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #83 Skrevet 1. februar 2012 Lol, nå fikk jeg svar: "Hvem xxx? Og hvordan har du fått tak i nummeret mitt? Begynner å lure på om det er feil nummer jeg. OMFG. Skrev tilbake: "Du var på xxx på xxx sammen med en vennine, var du ikke? Da var det jeg som satt i kassa
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #85 Skrevet 1. februar 2012 Nei, var visst riktig likevel. Hun svarer ganske fort: "Åja, stemmer det når kortet ikke funka xD men ossen har du nummeret mitt? Jeg svarer ganske fort: "Haha, ja stemmer. Nei jeg har mine kilder da vetu " Også synes jeg det ble litt dumt og skriver ganske kort etter det: "Hehe, beklager hvis jeg virker som en ubehagelig stalker type. Er ikke sånn. Men lyst å prate litt? Har du msn eller noe?" Det var jo forsåvidt en liten selvmotosigelse. Å si at jeg ikke er en stalker når det virker som jeg er det tross alt.. Også har det gått snart en time uten at hun har svart. Hun virker ikke interessert. Bare lurer på hvordan jeg fikk tak i nummeret hennes. Føler ikke meg forplikta til å si det hvis hun uansett bare skal si: "Åja, du gikk så langt du. Men jeg er fortsatt ikke interessert?"
Gjest -J- Skrevet 1. februar 2012 #86 Skrevet 1. februar 2012 Jeg synes du begynte veldig bra, men likte ikke den siste du sendte. Du beklager deg og det hjelper ikke din situasjon at du begynner å snakke om stalking. Videre spør du om hun har lyst å snakke, men det var jo nettop det dere var i gang med? Et steg om gangen. Sannheten er vel den at om hun liker deg aldri så lite, så kommer du til å få et svar uansett om interessen er der. Hvordan fikk du forresten tak i nummeret? *Følger spent med og krysser fingrene for deg*
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. februar 2012 #87 Skrevet 1. februar 2012 synes du er altfor pågående.. hun hadde jo nummeret ditt fra før av. er ikke vits i å få nummeret via andre eller lete det opp på internett da . og klart man blir nervøs i kassa når korte ikke funker. man er redd det skal danne seg kø. er du norsk? jaja følger med. i tilfelle jeg tar feil.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #88 Skrevet 1. februar 2012 Hadde vært gøy hvis denne jenta hadde kommet over denne tråden 3
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #89 Skrevet 1. februar 2012 Nei, den siste ble veldig dum... Fortsetter og ødelegge et allerede dårlig image. Det virker ikke som om hun vil svare meg videre. Så jeg tipper at interessen hennes har nådd bånn nå. Jeg har sendt to meldinger på rad uten svar nå, så gidder ikke å mase mer når det eneste hun gjør er å whine om hvordan jeg fikk nummeret hennes. :gjeiper: Men jeg er fortsatt interessert i å finne ut hva hun tenker. Om hun vil fortelle at hun likte meg før slik jeg føler. Har liksom lyst at hun skal avvise meg av de rette grunnene, men det kan bli vanskelig å finne ut av det. Hva bør jeg skrive i neste melding? Tror jeg vil sende en ny melding i ti tia hvis hun ikke svarer. Bare fortelle litt om hva jeg har følt og hva jeg har trodd hun har følt osv. Høres ut som en bra plan?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #90 Skrevet 1. februar 2012 Jeg synes ikke at du burde skrive fler meldinger 8
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #91 Skrevet 1. februar 2012 synes du er altfor pågående.. hun hadde jo nummeret ditt fra før av. er ikke vits i å få nummeret via andre eller lete det opp på internett da . og klart man blir nervøs i kassa når korte ikke funker. man er redd det skal danne seg kø. er du norsk? jaja følger med. i tilfelle jeg tar feil. Nå har jeg jo vært det motsatte av pågående i 4 måneder da.. Men jeg ser jo selv at jeg er litt klønete i disse meldingene... Det er så mye som har skjedd, så mye jeg har tenkt, og så mye dere andre som skriver også mener om hva som er riktig å gjøre. Blir jo litt forvirra da. Jeg er 100% norsk, aldri trodd jeg skulle bli spurt om det før xD Nyskjerrig nå, hvorfor tvilte du?
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #92 Skrevet 1. februar 2012 Hadde vært gøy hvis denne jenta hadde kommet over denne tråden Haha, ja. Har nesten lyst å vise henne den. Jeg synes ikke at du burde skrive fler meldinger Fordi? Hvis jeg skriver klønete og ubehagelig så vil jeg jo selfølgelig ikke det. Må bare prøve å skrive riktig. Men det er ikke alltid så lett. Derfor setter jeg pris på hjelp også.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #93 Skrevet 1. februar 2012 Haha, ja. Har nesten lyst å vise henne den. Fordi? Hvis jeg skriver klønete og ubehagelig så vil jeg jo selfølgelig ikke det. Må bare prøve å skrive riktig. Men det er ikke alltid så lett. Derfor setter jeg pris på hjelp også. Du har jo allerede sendt to meldinger som hun ikke har svart på, det ser jeg ikke poenget i. Da virker du bare som en stalker
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #94 Skrevet 1. februar 2012 Jeg formulerte meg litt dårlig her.. mente at jeg ser ikke poenget i å sende flere meldinger. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #95 Skrevet 1. februar 2012 TS, ikke for å være slem nå, men når jeg leser gjennom dette tenker jeg på deg som oksen ferdinand. Tror du jenta vil ha en slik nybadet tøffelokse eller en okse med ryggrad? Ikke send flere meldinger.
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #96 Skrevet 1. februar 2012 Du har jo allerede sendt to meldinger som hun ikke har svart på, det ser jeg ikke poenget i. Da virker du bare som en stalker Ja ja, men tenker ikke å sende flere sånne meldinger. I neste melding vil jeg bare at hun skal avvise meg eller ikke. Og gjerne si noe om hvorfor. Også vil jeg si at jeg har vært svak for henne lenge og mer om hva jeg føler selv. Om jeg skriver det bra nok bør det vel være greit? 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #98 Skrevet 1. februar 2012 jeg ville ikke sendt flere meldinger. 3
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #99 Skrevet 1. februar 2012 Åhh, nå er alle anonyme plutselig? Feiginger :gjeiper: Les hva jeg skriver. Jeg har allerede gitt henne opp. Vil bare fortelle hva jeg har følt før, og spørre forsiktig om hun vil fortelle om hun har følt noe før hun også.
CaspertheGh0st Skrevet 1. februar 2012 #100 Skrevet 1. februar 2012 (endret) På 1.2.2012 den 20.55, UngKalven skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå