CaspertheGh0st Skrevet 1. februar 2012 #101 Skrevet 1. februar 2012 Åhh, nå er alle anonyme plutselig? Feiginger :gjeiper: Les hva jeg skriver. Jeg har allerede gitt henne opp. Vil bare fortelle hva jeg har følt før, og spørre forsiktig om hun vil fortelle om hun har følt noe før hun også. Ærlig talt. Du har allerede gitt opp? Dårlig stil. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #102 Skrevet 1. februar 2012 Er sikkert litt kjip å, men jeg tror ikke hun egentlig har vært interessert i deg altså, og det har nok heller igenting med hva du har sagt/gjort å gjøre. Hadde hun vært interessert i deg hadde hun sett relativt blindt på oppførselen din og det meste med deg og unasett tolket alt som positivt. Hun er vel bare en typisk humørklump av en jente, som sikkert kan føles som flørting. Kan godt være at hun oppfører seg slik rundt andre også, dessverre. Men uansett, tøft gjort å ta initsiativ da. Gi deg selv en klapp på skuldra for det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #103 Skrevet 1. februar 2012 Ærlig talt. Du har allerede gitt opp? Dårlig stil. Du savner underholdning utpå kvelden heller? Utrolig mye dårlige kvinnfolk her som bruker ts som ren underholdning nå. Skjerp dere.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. februar 2012 #104 Skrevet 1. februar 2012 For å være brutalt ærlig med deg: jeg tror ikke hun er interssert. Og jeg har ville latt være å sende flere meldinger sånn at hun ikke får totalt avsmak. 2
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #105 Skrevet 1. februar 2012 Kjære deg. Det er utrolig kleint å legge ut om følelsene sine i en SMS, på et så tidlig stadie som det der. Neste gang du tenker på å skrive ned følelsene dine: legg vekk mobilen. Det er mitt beste råd. Du har vist interesse, herfra får du lene deg tilbake og vente på hennes move. Hva mener du med tidlig stadie? Det er jo det som skal bli slutten. Jeg føler ikke jeg har fått vist eller sagt at jeg liker henne og har gjort det lenge. Når jeg nå sender henne melding kan det hende hun like gjerne tror det er fordi jeg er hypp på og ha sex med henne, og ikke noe annet. Eller at det er først nå er jeg interessert i henne. Jeg vil bare at hun skal vite hvor interessert jeg er og har vært lenge, før hun avviser meg. Jeg føler det har vært så intens flørting fra hennes side mange ganger. Derfor vil jeg nå vite litt mer om hva det var og hvorfor hun ikke lengre er interessert. Da vil jeg få vite hvor feilen lå, og kan forbedre meg til neste gang. Er jeg helt på jordet når jeg tenker sånn? Ingen som er med på tanken? Eller bare formulerer jeg meg dårlig? 1
CaspertheGh0st Skrevet 1. februar 2012 #106 Skrevet 1. februar 2012 (endret) På 1.2.2012 den 21.12, AnonymBruker skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 1
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #107 Skrevet 1. februar 2012 Dere leser jo ikke hva jeg skriver... Mulig jeg formulerer meg dårlig også men. Jeg VET jo at hun ikke er interessert. MEN, jeg føler hun er det på litt feil grunnlag. Jeg tror ikke jeg kan få retta det opp uansett, men det føles mye bedre og ihvertfall å ha fått gitt henne sjangsen. Det jeg vil er at hun skal skrive f eks: "Nei, jeg er nok ikke interessert lengre. Jeg var det før fordi jeg syntes xxx, men er det ikke lengre pga xxx"... Selv om jeg vet at hun ikke er interessert har jeg mange spørsmål som jeg ikke vil skal forbli ubesvarte.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #108 Skrevet 1. februar 2012 Det var ikke ment som å bruke han som "underholdning", men at han kanskje tar et steg tilbake og prøver se ting fra et annet perpektiv enn sitt eget? Og synes du ikke selv at det er dårlig stil å gi opp så lett? Ting har ikke fått utviklet seg noe mer enn til SMS-utveksling, og null svar fra henne får han til å gi opp allerede nå. Det kan hende at det tikker inn en melding om en uke eller to for alt han vet. Kanskje jenta trenger bare tid til å tenke på det, mest sannsynlig ble hun bare veldig satt ut. Jeg syns det er dårlig stil av kvinner å forvente at gutten skal gidde å spille med om de leker hard to get. Om en gutt ikke hadde svart deg, ville du mest sansyligvis fått avsmak på ha pga dårlig oppførsel. Ingen gidder å krype for andre. Gutten har vist interesse han. Vist at han har ryggrad. Hun derimot viser at hun har null ryggrad som ikke egang tør å avvise han på en ordentlig måte. 1
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #109 Skrevet 1. februar 2012 Og synes du ikke selv at det er dårlig stil å gi opp så lett? Ting har ikke fått utviklet seg noe mer enn til SMS-utveksling, og null svar fra henne får han til å gi opp allerede nå. Enten var det der ironisk og spydig ment, eller så har du ikke fulgt med at all. Jeg har gitt henne nummeret, ingenting skjedde. Jeg fikser å finne hennes nummert, samt sender henne meldinger hvor jeg spør om kontakt. Ingenting skjer. Selfølgelig er det dødt nå. 2
CaspertheGh0st Skrevet 1. februar 2012 #110 Skrevet 1. februar 2012 Enten var det der ironisk og spydig ment, eller så har du ikke fulgt med at all. Jeg har gitt henne nummeret, ingenting skjedde. Jeg fikser å finne hennes nummert, samt sender henne meldinger hvor jeg spør om kontakt. Ingenting skjer. Selfølgelig er det dødt nå. If you say so. For meg virker det fortsatt som om du gir opp altfor lett. Med mindre hun sier eksplisitt at hun overhodet ikke er interessert så kan ikke du vite helt sikkert hva grunnen er til at hun ikke svarer.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. februar 2012 #111 Skrevet 1. februar 2012 Jeg syns det er dårlig stil av kvinner å forvente at gutten skal gidde å spille med om de leker hard to get. Om en gutt ikke hadde svart deg, ville du mest sansyligvis fått avsmak på ha pga dårlig oppførsel. Ingen gidder å krype for andre. Gutten har vist interesse han. Vist at han har ryggrad. Hun derimot viser at hun har null ryggrad som ikke egang tør å avvise han på en ordentlig måte. Det er mulig jeg har misforstått noe, men dette "forholdet" mello ts og denne jenta er noe som bare fregår oppi hodet til ts. Hun er bare ei jente som gikk på butikken og fikk et tlf i hånda av han som jobba i kassa.¨Neste gang hun kom inn i butikken så smilte hun til han. (er det dette du anser som intens flørting, ts?). Så sender han henne noen mld. Hun skylder da han ingenting, ikke en gang en avvisning. For alt vi vet så har ikke denne jenta skjønt at det er noe å avvise engang. 3
Gjest -J- Skrevet 1. februar 2012 #112 Skrevet 1. februar 2012 Hva bør jeg skrive i neste melding? Tror jeg vil sende en ny melding i ti tia hvis hun ikke svarer. Bare fortelle litt om hva jeg har følt og hva jeg har trodd hun har følt osv. Høres ut som en bra plan? Kjære Unge Kalv, Du bør ikke skrive noen flere meldinger og nei, det er ikke en bra plan. Forstår du ikke selv? Du ser ikke galskapen som foregår i ditt eget univers, men vi her ser det så altfor godt fra utsiden. Jeg vet nøyaktig hvordan du tenker, fordi jeg tenkte akkurat slik som deg og var i lignende situasjoner for mange, mange år tilbake. Å fortelle henne hva du føler, hva hun har følt, at det skal være av de rette grunne, osv, det er bare tull. Snap out of it. Jeg husker selv alle slags pinlige idèer og impulser som gikk gjennom hodet mitt på den tiden. Med en jente gikk det så langt at jeg vurderte å sende henne en mix-cd med vakre sanger og et bilde av oss to på fremsiden. Gud, jeg blir flau. Å møte jenter er som mye annet her i livet et nummerspill. Ikke alle vil like deg, noen vil tolerere deg, noen synes du er avskyelig, noen synes du er ok, andre synes du er fantastisk! Du aner ikke hvor mange ølglass jeg har fått kastet etter meg (og kastet tilbake) og hvor mange avvisninger jeg har opplevd siden jeg begynte å jage skjørt i 14-års alderen. Det er en del av prosessen, men heldigvis ser det ut til ølen som regel blir i glasset nå om dagen. Bottom line: Kom deg videre til neste jente og fokuser på de som faktisk viser interesse. Du er ung og viril og har all verdens muligheter fremfor deg. Jeg har sagt før på forumet at dagens menn tilhører en generasjon menn som er oppdratt av kvinner. Det kan være noe å tenke på i tiden som kommer. Til slutt vil jeg gi deg kudos for at du har gjort det du har gjort. Det er mange som ikke hadde turt det engang, så i mine øyne er du en vinner uansett. Om nevnte jente skulle i det minste være litt interessert og det fortsatt er en mulighet for at hun svarer, så er det totalt avhengig av at du ikke sender flere meldinger nå. Ok? Lykke til videre. 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #113 Skrevet 1. februar 2012 Hun har jo indirekte avvist deg to ganger ved å ikke gi respons. Jeg synes det virker som hun leker litt med deg. Hun synes det er spennende å flørte (kanskje for å få oppmerksomhet fra en kjekk gutt), men trekker seg når du viser interesse. Hun burde skjønt at det kostet deg en del å gi henne den lappen. Men likevel ga hun blaffen. Jeg synes du bør innta en helt annen holdning. Du bør nesten overse henne. Vær bare høflig mot henne som mot en hvilken som helst kunde. Hun har jo avvist deg, og da bør ikke du fortsatt logre med halen overfor henne. 1
Gjest -J- Skrevet 1. februar 2012 #114 Skrevet 1. februar 2012 Av en eller annen grunn tenkte jeg på denne etter å ha lest denne tråden. 1
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #115 Skrevet 1. februar 2012 If you say so. For meg virker det fortsatt som om du gir opp altfor lett. Med mindre hun sier eksplisitt at hun overhodet ikke er interessert så kan ikke du vite helt sikkert hva grunnen er til at hun ikke svarer. Nei, men i den neste meldinga kommer jeg jo ikke til å fraskrive henne muligheten heller. Jeg bare skriver: "Jeg antar du ikke er interessert ettersom du ikke svarer?" eller noe i den duren. Så om hun likevel skulle være interessert skal hun jo få muligheten til å si ifra først.. Men det er jo helt naturlig at jeg nå ser på mine egne sjangser som veldig små, og skriver deretter? Og som sagt er ikke agendaen nå og få henne interessert igjen. Den er å få sagt det jeg vil si og prøve å få svar på det jeg vil ha svar på. Og et endelig nei. Jeg føler hun har flørtet så mye med meg at jeg trenger å få det svaret.
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #116 Skrevet 1. februar 2012 Det er mulig jeg har misforstått noe, men dette "forholdet" mello ts og denne jenta er noe som bare fregår oppi hodet til ts. Hun er bare ei jente som gikk på butikken og fikk et tlf i hånda av han som jobba i kassa.¨Neste gang hun kom inn i butikken så smilte hun til han. (er det dette du anser som intens flørting, ts?). Så sender han henne noen mld. Hun skylder da han ingenting, ikke en gang en avvisning. For alt vi vet så har ikke denne jenta skjønt at det er noe å avvise engang. Når du ikke har lest åpningsinlegget engang skjønner jeg ikke helt hvorfor du skriver her? Hun flørte 10 ganger før jeg ga henne nummeret. Smil og blikk, helt klart. Når jeg ga henne nummeret var jeg utrolig nervøs og rar. Og når hun begynte å komme igjen etter 1 måned var det første hun gjorde og smile bredt med hele ansiktet. Deretter var hun veldig nervøs når hun skulle betale. Det virker som dere fortsatt tror at jeg tror det kommer til å skje noe mer. Jeg tror ikke det, hvor mange ganger må jeg fortelle det til dere? Ja, jeg kan la det ligge. Eller jeg kan prøve å finne ut hva som skjedde underveis. For det vet jeg ikke, men det vil jeg gjerne vite.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. februar 2012 #117 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har lest. Jeg tror fortsatt du legger alt for mye i dette. Å ikke svare på en melding er jo en form for avvisning. 4
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #118 Skrevet 1. februar 2012 Hun har jo indirekte avvist deg to ganger ved å ikke gi respons. Jeg synes det virker som hun leker litt med deg. Hun synes det er spennende å flørte (kanskje for å få oppmerksomhet fra en kjekk gutt), men trekker seg når du viser interesse. Hun burde skjønt at det kostet deg en del å gi henne den lappen. Men likevel ga hun blaffen. Det kan det godt være, og det er nettop det jeg ønsker og vite. Var det bare en uskyldig flørt fra hennes side? Det er litt småprovoserende at noen bare leser LITT av det jeg skriver, men likevel uttaler seg som om de vet akkurat hva som foregår med negativ undertone. Takk til alle som støtter meg og forsøker og hjelpe etter beste evne.
Gjest UngKalven Skrevet 1. februar 2012 #119 Skrevet 1. februar 2012 Jeg tror fortsatt du legger alt for mye i dette. Det er fullt mulig. Og det noe ønsker å vite om jeg har gjort eller ikke.
Gjest M0ntriark Skrevet 1. februar 2012 #120 Skrevet 1. februar 2012 Hun kan nesten høres litt ut som meg, for jeg kan smile og ha øyekontakt med andre jeg - uten at jeg legger noe flørting i det. Blir jeg overnervøs/føler situasjonen som klein kan jeg nok smile stooort jeg også. Så, mulig dere ser det hele litt forskjellig? En jente som ikke svarer på sms er som regel en jente som ikke er interessert. Egentlig burde du se filmen "He is just not that in to you" selvom det er omvendt hvor mannen ikke er interessert i hun, men... ja. Derfor vil jeg nå vite litt mer om hva det var og hvorfor hun ikke lengre er interessert. Da vil jeg få vite hvor feilen lå, og kan forbedre meg til neste gang. Nei, nei og nei. Du må ikke sende hun noe melding for å få noe forbedringspotensiale. Du virker desperat og det er t u r n o f f. Sorry to say. Litt for pågående og "slimete". Jeg hadde heller ikke svart deg (jo det hadde jeg, for jeg sier i fra om det ikke er interessant) og jeg skjønner godt hun lurer på hvor du har fått tak i nummeret hennes. Jeg ville blitt like "oppsatt" i det som noe av det andre, fordi jeg blir irritert på slike som svar som "Jeg har mine kilder;)". Finn på noe annet og ikke - for all del - send hun noe mer melding eller være noe mer pågående på jobb om hun kommer. For mye PushyMan er ikke veldig attraktivt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå