Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 6 i norsk sidemål og biologi 2, og 4 i nynorsk og 3 i kjemi 2. Den siste var en sur en å svelge, men ellers er jeg suuuuuuuper fornøyd :bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Anonymous poster hash: 21520...aa3

Hadde du 4 skriflige eksamener? Eller er du privatist?

Anonymous poster hash: 4aab8...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg stod på matematikken!!dvs da er jeg en sterk kandidat for å komme inn der jeg vil da mange realkompetansesøkere mangler det faget!! :D jippi yey!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto på en eksamen jeg trodde jeg skulle stryke på, og med en D! Det er jo en dårlig karakter, men det kan jeg ta opp igjen om nødvendig. Nå kan jeg fortsette med fag neste semester! Det lange, forferdelige semesteret er over! :ler::bolledeig: Tør ikke helt å logge ut av studentweb da, i tilfelle den skulle gå vekk!

Anonymous poster hash: 1a20f...413
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto på en eksamen jeg trodde jeg skulle stryke på, og med en D! Det er jo en dårlig karakter, men det kan jeg ta opp igjen om nødvendig. Nå kan jeg fortsette med fag neste semester! Det lange, forferdelige semesteret er over! :ler::bolledeig:Tør ikke helt å logge ut av studentweb da, i tilfelle den skulle gå vekk!

:skratte: Haha, nå måtte jeg le høyt... Det er akkurat hva jeg også gjør.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kom inn på master!!!!!!! :D Trodde ikke jeg kom til å komme inn etter karakterene denne våren. Åh for en glede!

• Liker 3
Skrevet

Jeg kom inn på master!!!!!!! :D Trodde ikke jeg kom til å komme inn etter karakterene denne våren. Åh for en glede!

Gratulerer! Det er jo stort! :hoppendeglad:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye!! :) Dette mener jeg overhodet ikke på en frekk måte, men har du tenkt til å ta opp de karakterene du ikke synes var så bra? Er det vanlig å ta opp karakterer fra bachelor når man går master?

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Gratulerer!

:)

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye!! :) Dette mener jeg overhodet ikke på en frekk måte, men har du tenkt til å ta opp de karakterene du ikke synes var så bra? Er det vanlig å ta opp karakterer fra bachelor når man går master?

Jeg vet ikke enda, kan være jeg tar opp et av fagene. Jeg vet hva de dårlige karakterene skyldes og det er ikke at jeg er akkurat er dum eller underkvalifisert til studiene. Vil ikke gå så nøye inn på hva jeg studerer, men studiet er delt inn i to ulike emnedeler/temaer. De dårlige karakterene er fra det ene emnet og skyldes rett og slett uflaks med oppgavene. Jeg kan nok ta de opp og få bedre karakter, men samtidig har jeg tenkt å velge å fordype meg i det andre emnet som jeg har gode karakterer i og skrev bacheloroppgaven innenfor, så egentlig spiller det nok ingen stor rolle til og fra :)

Gratulerer! Det er jo stort! :hoppendeglad:

Tusen takk. Det føles iallfall litt stort akkurat nå. Synes det er rart at jeg nå skal bli masterstudent. Føles egentlig ut som jeg begynner på høyere utdanning for første gang igjen :fnise:

Gratulerer!

:)

Takktakk :)

Endret av lillsunshine
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke enda, kan være jeg tar opp et av fagene. Jeg vet hva de dårlige karakterene skyldes og det er ikke at jeg er akkurat er dum eller underkvalifisert til studiene. Vil ikke gå så nøye inn på hva jeg studerer, men studiet er delt inn i to ulike emnedeler/temaer. De dårlige karakterene er fra det ene emnet og skyldes rett og slett uflaks med oppgavene. Jeg kan nok ta de opp og få bedre karakter, men samtidig har jeg tenkt å velge å fordype meg i det andre emnet som jeg har gode karakterer i og skrev bacheloroppgaven innenfor, så egentlig spiller det nok ingen stor rolle til og fra :)

Interessant! Takk for svar. Jeg har ikke så god greie på høyere utdanning - enda. :) Gratulerer igjen, og lykke til videre da! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hærlighet, jeg fikk en A til !! Av 140 stykker var jeg 1 av de 3 som fikk A, og det var bare 13 som fikk B, bare for å gjøre det ennå bedre. Nå blir det velfortjent ferie, og jeg er veldig motivert for neste semester! :D

Anonymous poster hash: 6441a...fc2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg endelig har funnet ut hva jeg skal drive med fremover! Hverdagene mine de siste 2 år har vært preget av mye usikkerhet. Har vært veldig usikker på hvilket studie som var rett for meg. Det har stått mellom to. Og nå som jeg har fullført det ett år av begge studier, har jeg funnet ut at sistnevnte er meget interessant, og passer meg ypperlig :) Så lykkelig for det. Ingen usikkerhet! Ferdig utdannet om 4 år, forhåpentligvis.

Anonymous poster hash: fb638...038
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sto på alle eksamener, da kan jeg også juble. :) Tok 37,5 sp denne våren.

Anonymous poster hash: 2ab68...1a3

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg fått vitnemålet for bachelorgraden min! 6 A, 6 B og en duste-C. :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: c83a0...fed
  • Liker 5
Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg sto på en eksamen jeg trodde jeg skulle stryke på, og med en D! Det er jo en dårlig karakter, men det kan jeg ta opp igjen om nødvendig. Nå kan jeg fortsette med fag neste semester! Det lange, forferdelige semesteret er over! :ler::bolledeig: Tør ikke helt å logge ut av studentweb da, i tilfelle den skulle gå vekk!

Kjenner meg igjen! :-D

• 1 måned senere...
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg fikk studentbolig! Jeg fikk studentbolig! Jeg fikk studentbolig! :bolledeig:
Jeg fikk akkurat den jeg ville ha også! Lykkelig! Søkte i mai da jeg trodde det kanskje kunne bli slutt med samboeren min. Vi prøvde litt til, men jeg trakk aldri tilbake søknaden, sånn i tilfelle. Det var bra, for det ble slutt for godt for et par uker siden, og nå skal jeg flytte til Oslo og starte mitt nye liv! :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stått på tredjeårseksamen i medisin! halvveis til lege :danse::bolledeig:

Anonymous poster hash: 86e4d...ea2
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden gjør meg så glad! :D jeg fikk intervju til traineeopphold i dag! Selv om jeg egentlig har gått litt for kort på studiet til å få et traineeopphold enda. Lønner seg å være frampå! :)

Anonymous poster hash: f7bda...cd4

• Liker 1
Skrevet

For en flott tråd! :D
Jeg kan meddele at jeg og kjæresten blir samboere snart, for vi har fått en superkoslig leilighet med gåavstand til skole, til en god månedspris i forhold til mange andre vi har sett på! :D Lykke!! :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...