Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Linaria
Skrevet

Deilig å flytte seg til jubletråden! Ferie ferie ferie ferie ferie!

Jeg tror dessuten de som lagde eksamen har vært inne i hodet mitt og funnet det jeg kan best og har lest på. Jeg fikk AKKURAT den boka jeg ville på analyseoppgaven. Den eneste boka på pensum som jeg virkelig kunne, og de andre oppgavene var kjempefine de også. Utrolig deilig. da står jeg nok i dette faget og slipper å tenke på det igjen. Aldri aldri aldri mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pedagogikkeksamen, verdt 40 studiepoeng, var så lett at jeg trodde jeg ble lurt av Karlsen. Jippi :)

• Liker 3
Skrevet

Ferdig med 2 av 4 eksamner. På mandag begynner 72-timers eksamen, før jeg har siste 48-timers eksamen om to uker. FERIE 21 DESEMBER. det er så lenge til. Heldigvis bare hjemmeeksamner igjen, men guuuud så slitsomme og omfattende de er!! Håper på gode resultater dette semesteret også
Sitter med A, A, A, B, B, B, B, C fra første året på høgskolen.
Liker ikke den C'en, men med tanke på at det var informasjonskompetanse og metode, har jeg ingen planer om å ta den om igjen!!!!

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg er virkelig helt overlykkelig nå. Jeg trodde eksamen skulle gå til helvete, og så fikk jeg akkurat det jeg hadde lest på, og nå har jeg ferie! Aaah. Gledesrus fram til eksamensresultatene legges ut! Jeg tror nok jeg står på begge og det er det som er det viktige med disse kjedelige fagene. Nå er jeg ferdig med de aller verste fagene i bacheloren og resten blir ting jeg faktisk interesserer meg for. Nå skal jeg spille GTA V og kose meg med øl og kinamat! Lykkelig!!!

Gjest kassycat
Skrevet (endret)

Fikk A (som eneste i klassen :danse: ) på første norskeksamen på universitetet (GLU 5-10) : DD OG: ferie til 13. januar!!

Edit: Og fikk nå svar på en mappeoppgave med karakter som teller en del, A ; som en av to!

Endret av kassycat
  • Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hurrrrrrrrrra for B på matteeksamen!!! Lagde en tråd tidligere i år om P-mattebakgrunn og hvorvidt matten skulle gå bra, og nå er jeg bare så utrolig stolt:D

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk B i et fag jeg ikke hadde lest noe som helst i. Altså, nada. Tydelig at statsvitenskap er mitt felt.. HELT NATURLIG, oh yeeeeah! Blir sushi i dag, gitt. Mwihihi.. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

A på begge eksamenene jeg har fått svar på hittil! :strix:

Får svar på de to siste i begynnelsen av neste uke tror jeg, og føler at det har gått veldig bra på de også :nigo:

Kommende semester blir tungt med ett ekstra fag, men føler i hvert fall at jeg har fått en bekreftelse på at jeg er godt rustet til det. :) God følelse!

Anonymous poster hash: 16705...8b7
Skrevet

B på mine jeg har fått tilbake foreløpig. Forsåvidt greit med tanke på at jeg vurderte å IKKE ta den ene pga dårlig forberedelser.
Og den andre var 50 % en gruppeeksamen, og jeg var IKKE fornøyd med gruppen min. Så jeg tar de to B'ene og smiler.

Håper på gode karakterer på de to siste, selv om jeg føler at den ene var en VGS-oppgave og nivå på oppgaven min dårlig. Har fått èn C i løpet av 2 år på høgskolen, og jeg vil ikke ha flere....... ;)

Skrevet

Sensur i dag og en B på eksamen. Skal si meg fornøyd med den og starter i morgen på mitt siste semester :)

AnonymBruker
Skrevet

A på alle 3 eksamenene jeg har fått tilbake hittil, bare én jeg venter på nå! :strix:

• Liker 1
Skrevet

A på alle 3 eksamenene jeg har fått tilbake hittil, bare én jeg venter på nå! :strix:

Gratulerer!! :)

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!! :)

Tuusen takk! :)

Ny opptur i dag da jeg var på første forelesning i et av fagene jeg skal ha og foreleseren virker kjempefin i tillegg til at faget virker spennende. Det er så godt å vite at man har noen sånne fag innimellom de som er tyngre! :)

Skrevet

Fått tilbake to av tre eksamner nå, og fått A på begge :danse: Så utrolig deilig!! Veldig spent på den siste også merker jeg. Men uansett vil jeg si at det har vært et vellykket semester :danser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fått tilbake to av tre eksamner nå, og fått A på begge :danse: Så utrolig deilig!! Veldig spent på den siste også merker jeg. Men uansett vil jeg si at det har vært et vellykket semester :danser:

Yay! Gratulerer, det er veldig godt jobba! :nigo:

Skrevet

Yay! Gratulerer, det er veldig godt jobba! :nigo:

Tusen takk :) Deilig å få lønn for strevet!

Skrevet

Og, det er veldig deilig å ha en slik jubeltråd her på KG hvor man kan skryte :ler: Føler liksom ikke at jeg kan fortelle det til alle jeg snakker med, blir jo liksom litt kvalmt å gå rundt å skryte masse av seg selv :fnise: Da er det deilig å ha en tråd her hvor man kan skryte. Når man gjør det bra er man jo som oftest så glad at man vil rope det ut til alle. Haha! (I hvertfall samme dag som man får karakteren..)

AnonymBruker
Skrevet

Og, det er veldig deilig å ha en slik jubeltråd her på KG hvor man kan skryte :ler: Føler liksom ikke at jeg kan fortelle det til alle jeg snakker med, blir jo liksom litt kvalmt å gå rundt å skryte masse av seg selv :fnise: Da er det deilig å ha en tråd her hvor man kan skryte. Når man gjør det bra er man jo som oftest så glad at man vil rope det ut til alle. Haha! (I hvertfall samme dag som man får karakteren..)

Kjenner følelsen! Jeg trykker til og med på AB-knappen når jeg poster skryting her. :fnise: Vet ikke helt hvorfor, men det er nok litt jantelov ute og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...