Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke med de andre jentene, men jeg kan i alle fall ikke begrave annsiktet mitt i puppene mine..

Haha, ikke jeg heller :biggrin:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene mine er ganske fine når niplene er stive og kalde, vel og merke :fnise: Da er de runde, faste og passelig store. Jeg bruker bh'er som varierer mellom 75D, 70E og 65FF så jeg tror ikke sambo tør å kjøpe undertøy til meg til jul iallefall!

Gjest Skitten pique
Skrevet

Haha, ikke jeg heller :biggrin:

Å MÅ DERE GNI DET INN ELLER :cry3:

Skrevet (endret)

Her kommer de peneste puppene dere vil se i hele tråden.

Endret av "gjest"
  • Liker 2
Skrevet

Å MÅ DERE GNI DET INN ELLER :cry3:

Sorry..? :) hehe..

Skrevet

:wow:

Skrevet

Bitter og inneslutta over at ingen har trykka like på mine boobs. YOU BASTARDS!!!!

• Liker 1
Skrevet

Ekshibonisme forevah!!

Tøft bilde med fine pupper! :)

Skrevet

Inspirert av tråden om hengepupper, så lurer jeg på hvordan KG-kvinnenes bryster ser ut. Har du store, små, runde, spisse? Hvor mye heng har de? Hvilken BH-størrelse? Fornøyd eller ikke fornøyd?

:)

Hvor mye heng har de? Hvilken målemetode og -enhet bruker man da?

Skrevet

Bitter og inneslutta over at ingen har trykka like på mine boobs. YOU BASTARDS!!!!

Hvor er de da? :lur:

Skrevet

Hvor er de da? :lur:

SIDE FEM, før dere begynte med alt det maset om forbidden!

Skrevet

SIDE FEM, før dere begynte med alt det maset om forbidden!

Jeg så det bildet, har du flere?

Skrevet

Jeg så det bildet, har du flere?

Jeg synes du skal vise oss dine pupper i stedet.

Skrevet

Jeg har alt onanert fire ganger til dem. Hva mer kan du forvente?

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker stor størrelse, 80 E, men har ikke egentlig SÅ store pupper. De har stor omkrets, og er veldig runde.

Om jeg skal beskrive puppene mine vil jeg si at de er litt over gjennomsnittet store, de er naturlig dråpeformede, og ganske fyllte. Ikke veldig hengete, men ikke sånne sprettpupper heller. Litt Scarlett Johansen, men mindre og ikke så perfekte.

Vortene er medium store, og peker relativt rett frem og litt utover. Helt vanlige damepupper. Det jeg liker best med de er mykheten. Og tyngden. Jeg liker de bedre nå enn jeg gjorde før jeg fikk barn. Nå er de mykere, og liksom litt snillere.

Det jeg liker minst er noen strekkmerker på oversiden av brystene, de er nok ikke synlige for andre enn meg, og de skyldes graviditetene, men likevel..

Skrevet

Burde man egentlig tenkt slik om peniser også? (Sorry for digresjon).

Helt korrekt. Og er det noen som absolutt har behov for å fortelle at din ikke duger, så vet du at den duger for deg. Den gir deg masse nytelse, og man kan jo ikke mislike noe som skaper så mye glede. Så kan andre mene akkurat hva de vil. Det finnes mange kvinner der ute som ikke bryr seg om penisstørrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...