Lanista1984 Skrevet 7. desember 2016 #2401 Del Skrevet 7. desember 2016 10 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg liker deg. I hvert fall den du viser av deg her på forumet. Takk;) Jeg viser litt for mye:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. desember 2016 #2402 Del Skrevet 7. desember 2016 2 minutter siden, Lanista1984 skrev: Takk;) Jeg viser litt for mye:) Syns du virker som en fin, ung mann som har opplevd litt mer enn du egentlig burde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 7. desember 2016 #2403 Del Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Syns du virker som en fin, ung mann som har opplevd litt mer enn du egentlig burde. Og sånn har halvparten av verden det. Og allikevel smiler de:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 8. desember 2016 #2404 Del Skrevet 8. desember 2016 Æres den som æres bør. @canacas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 8. desember 2016 #2405 Del Skrevet 8. desember 2016 14 minutter siden, Sugemerke skrev: Æres den som æres bør. @canacas du verden. Så hyggelig, og særlig fra deg som skriver så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 8. desember 2016 #2406 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg digger hoppetaujenta :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. desember 2016 #2407 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg synes @Aamu skriver mye bra og virker som en hyggelig person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. desember 2016 #2408 Del Skrevet 9. desember 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. desember 2016 #2409 Del Skrevet 9. desember 2016 11 timer siden, gladjenta96 skrev: Jeg digger hoppetaujenta :D @Hoppetaujenta er litt av en gledesspreder :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 9. desember 2016 #2410 Del Skrevet 9. desember 2016 Til tross for at jeg har vært med en stund, er jeg ikke veldig flink til å huske andre. Jeg må komme sterkere tilbake med noen profilnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2411 Del Skrevet 10. desember 2016 @Jacklost er min favoritt. Alltid snill og grei og hyggelig på forumet. Skulle vært flere som deg Jack. Anonymkode: 8902b...57b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. desember 2016 #2412 Del Skrevet 10. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: @Jacklost er min favoritt. Alltid snill og grei og hyggelig på forumet. Skulle vært flere som deg Jack. Anonymkode: 8902b...57b Tusen takk 😊 Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. desember 2016 #2413 Del Skrevet 25. desember 2016 @NuckingFutz Uansett om vi har kranglet litt på kg så liker jeg henne og synes hun skriver mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2414 Del Skrevet 25. desember 2016 3 timer siden, Jacklost skrev: @NuckingFutz Uansett om vi har kranglet litt på kg så liker jeg henne og synes hun skriver mye bra Eller fordi hun viste puppene? Anonymkode: 9f500...cb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 25. desember 2016 #2415 Del Skrevet 25. desember 2016 3 timer siden, Jacklost skrev: @NuckingFutz Uansett om vi har kranglet litt på kg så liker jeg henne og synes hun skriver mye bra 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller fordi hun viste puppene? Anonymkode: 9f500...cb7 Må være puppene som var utslagsgivende, siden jeg har verdens verste personlighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 25. desember 2016 #2416 Del Skrevet 25. desember 2016 2 minutter siden, NuckingFutz skrev: Må være puppene som var utslagsgivende, siden jeg har verdens verste personlighet Det hjelper alltid å vise puppene, selv om man er en vaskeekte überbitch og medlem av Ottar. Men de må være fine, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. desember 2016 #2417 Del Skrevet 25. desember 2016 9 minutter siden, NuckingFutz skrev: Må være puppene som var utslagsgivende, siden jeg har verdens verste personlighet Boobs ftw! Du er kulest når vi er enige om ting, ellers er du mest irriterende. Tror du liker det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 25. desember 2016 #2418 Del Skrevet 25. desember 2016 2 minutter siden, antbug skrev: Det hjelper alltid å vise puppene, selv om man er en vaskeekte überbitch og medlem av Ottar. Men de må være fine, selvfølgelig Spørsmålet er hva det skulle "hjelpe" på, siden jeg ikke bryr meg om den pøkk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 25. desember 2016 #2419 Del Skrevet 25. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Boobs ftw! Du er kulest når vi er enige om ting, ellers er du mest irriterende. Tror du liker det sånn. Irriterende? Vil helst være maksimalt provoserende, så jeg får bare brette opp ermene her inne og legge føringer for en ny utestengelsesperiode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. desember 2016 #2420 Del Skrevet 25. desember 2016 Akkurat nå, NuckingFutz skrev: Irriterende? Vil helst være maksimalt provoserende, så jeg får bare brette opp ermene her inne og legge føringer for en ny utestengelsesperiode Hahaha! Det er derfor du har vært borte! Men ja, du er fuckings irriterende. Men sikkert enda mer provoserende for mennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå