Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Chauve-Souris hadde fortjent en bukett blomster og et kort hvor det stod at hun er koselig og grei samt godt likt. 

85597.jpg

Om noen fortjener det så er det henne.

Anonymkode: fa106...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Haha. Fordi jeg liker dem. Burde nevne dem her; @WubWub og @amativeReflection 

Ah! Ja @WubWub er jo en oppegående mann med gode innlegg. Har sett at han er tilbake igjen. Fint å ha noen oppegående mennesker som skriver gode innlegg som favoritter. Kanskje man kan lære litt av de så ikke det bare blir tøys og fjas overalt :)

Anonymkode: 144c1...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah! Ja @WubWub er jo en oppegående mann med gode innlegg. Har sett at han er tilbake igjen. Fint å ha noen oppegående mennesker som skriver gode innlegg som favoritter. Kanskje man kan lære litt av de så ikke det bare blir tøys og fjas overalt :)

Anonymkode: 144c1...5cc

Du tuller nå ikke sant?

Anonymkode: 6c22a...a68

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tuller nå ikke sant?

Anonymkode: 6c22a...a68

Absolutt ikke. Med vekt på ABSOLUTT og IKKE.

Anonymkode: 144c1...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Med vekt på ABSOLUTT og IKKE.

Anonymkode: 144c1...5cc

Det samme gjelder for anonyme brukere som gjør narr av mennesker, de har MYE å lære av @WubWub! Helt siden jeg kom hit har jeg sett mennesker gjøre narr av han, mens det egentlig er de selv som er de største dårene. De forstår bare ikke hans intelligente innlegg, derfor tror de at han tuller, og så går de i strupen på han.

Burde langt heller vært de som ble utvist.

Anonymkode: 144c1...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder for anonyme brukere som gjør narr av mennesker, de har MYE å lære av @WubWub! Helt siden jeg kom hit har jeg sett mennesker gjøre narr av han, mens det egentlig er de selv som er de største dårene. De forstår bare ikke hans intelligente innlegg, derfor tror de at han tuller, og så går de i strupen på han.

Burde langt heller vært de som ble utvist.

Anonymkode: 144c1...5cc

Han går jo på angrep på andre brukere...

Anonymkode: 6c22a...a68

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han går jo på angrep på andre brukere...

Anonymkode: 6c22a...a68

Med god grunn, vil jeg anta. Dessuten er det mange som tror andre går til angrep på de, men så er det de selv som har sittet og hakket og hakket helt til det klikker for de som de hakker på. Da er det sikkert stas for de stakkarene at WubWub og co er de som må få karantene. Skadefryd, tenker jeg vi sier.

Klikker du liker på dine egne poster forresten? Kan du ikke klikke liker på mine også, det blir så mye mer jevnt da :) 

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med god grunn, vil jeg anta. Dessuten er det mange som tror andre går til angrep på de, men så er det de selv som har sittet og hakket og hakket helt til det klikker for de som de hakker på. Da er det sikkert stas for de stakkarene at WubWub og co er de som må få karantene. Skadefryd, tenker jeg vi sier.

Klikker du liker på dine egne poster forresten? Kan du ikke klikke liker på mine også, det blir så mye mer jevnt da :) 

Anonymkode: 144c1...5cc

Det er jeg som har plusset innlegget hennes fordi jeg er enig.

Anonymkode: 209e6...d22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som har plusset innlegget hennes fordi jeg er enig.

Anonymkode: 209e6...d22

Åh? Er du den andre profilen hennes kanskje?

Hennes ja. Er du jente du også da eller? Jentejuntaen som ikke liker @WubWub fordi postene hans går over hodene på dere? Eller sitter dere på telefonen med hverandre eller på hver deres side av kjøkkenbordet og så skriver den ene og så klikker den andre liker? Så søtt!

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅNN! Nå har jeg også klikket liker på kommentarene deres, nå kan alle være KJEMPEFORNØYDE over dagens gode gjerninger! Hurra! :):):)

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åh? Er du den andre profilen hennes kanskje?

Hennes ja. Er du jente du også da eller? Jentejuntaen som ikke liker @WubWub fordi postene hans går over hodene på dere? Eller sitter dere på telefonen med hverandre eller på hver deres side av kjøkkenbordet og så skriver den ene og så klikker den andre liker? Så søtt!

Anonymkode: 144c1...5cc

Morsom du.

Her er en tråd hvor nybakte mødre får gjennomgå:

 

Anonymkode: 209e6...d22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder for anonyme brukere som gjør narr av mennesker, de har MYE å lære av @WubWub! Helt siden jeg kom hit har jeg sett mennesker gjøre narr av han, mens det egentlig er de selv som er de største dårene. De forstår bare ikke hans intelligente innlegg, derfor tror de at han tuller, og så går de i strupen på han.

Burde langt heller vært de som ble utvist.

Anonymkode: 144c1...5cc

For det første: hvorfor snakker du med deg selv? ( anonymbruker 5cc til anonymbruker 5cc )

For det andre: det du sier her, ( uthevet ) gir ingen mening. 

For det tredje: man kan gå på angrep med intelligente innlegg, humoristiske innlegg etc

Anonymkode: 3888e...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med god grunn, . Dessuten er det mange som tror andre går til angrep på de, men så er det de selv som har sittet og hakket og hakket helt til det klikker for de som de hakker på. Da er det sikkert stas for de stakkarene at WubWub og co er de som må få karantene. Skadefryd, tenker jeg vi sier.

Klikker du liker på dine egne poster forresten? Kan du ikke klikke liker på mine også, det blir så mye mer jevnt da :) 

Anonymkode: 144c1...5cc

Med dette sier du at utvisningen brukeren har fått har vært velbegrunnet. 

Anonymkode: 3888e...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsom du.

Her er en tråd hvor nybakte mødre får gjennomgå:

 

Anonymkode: 209e6...d22

En tråd fra 2014 hvor Marte Krogh gikk til angrep på nybakte mødre ja.

Det er jammen godt vi har noen anonyme brukere som sitter her inne og passer på så vi andre ALDRI glemmer at @WubWub postet det finansfruen Marte Krogh sa i 2014.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For det første: hvorfor snakker du med deg selv? ( anonymbruker 5cc til anonymbruker 5cc )

For det andre: det du sier her, ( uthevet ) gir ingen mening. 

For det tredje: man kan gå på angrep med intelligente innlegg, humoristiske innlegg etc

Anonymkode: 3888e...dbc

1. For gøy.

2. Ikke for alle nei.

3. Oh, I knoooooow. Man kan også føle at man er verdens mest morsomme og intelligente personer, og så glemmer man at man faktisk har med mennesker å gjøre, så tråkker man på de og så ser man det ikke selv. Særlig er dette en populær sport hos de som mener de er så fulle av følelser og empati, noterer jeg meg. Det er litt rart, ikke sant? At man kan bli så full av følelser at man glemmer at andre også har følelser.

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En tråd fra 2014 hvor Marte Krogh gikk til angrep på nybakte mødre ja.

Det er jammen godt vi har noen anonyme brukere som sitter her inne og passer på så vi andre ALDRI glemmer at @WubWub postet det finansfruen Marte Krogh sa i 2014.

 

Anonymkode: 144c1...5cc

Kanskje du skal lese mer enn HI i den tråden.

Anonymkode: 209e6...d22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En tråd fra 2014 hvor Marte Krogh gikk til angrep på nybakte mødre ja.

Det er jammen godt vi har noen anonyme brukere som sitter her inne og passer på så vi andre ALDRI glemmer at @WubWub postet det finansfruen Marte Krogh sa i 2014.

 

1. For gøy.

2. Ikke for alle nei.

3. Oh, I knoooooow. Man kan også føle at man er verdens mest morsomme og intelligente personer, og så glemmer man at man faktisk har med mennesker å gjøre, så tråkker man på de og så ser man det ikke selv. Særlig er dette en populær sport hos de som mener de er så fulle av følelser og empati, noterer jeg meg. Det er litt rart, ikke sant? At man kan bli så full av følelser at man glemmer at andre også har følelser.

Anonymkode: 144c1...5cc

Rart. Han også liker å snakke med seg selv. 

Anonymkode: 3888e...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...