Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Chauve-Souris
1 time siden, AnonymBruker skrev:

@Chauve-Souris hadde fortjent en bukett blomster og et kort hvor det stod at hun er koselig og grei samt godt likt. 

85597.jpg

Om noen fortjener det så er det henne.

Anonymkode: fa106...61f

Åh:lillesky:Så koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker @WubWub jeg

Anonymkode: 6aa61...d0e

Jepp. Han er kul!

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal lese mer enn HI i den tråden.

Anonymkode: 209e6...d22

Å, jeg gjorde nok det jeg også en gang da jeg var i 2014 sammen med WubWub og de fleste andre i verden. Likte uttalelsene til Marte Krogh, jeg. Det var jo tross alt hun som startet det hele. Men nå befinner vi oss et annet sted på tidsaksen og da er det for de fleste av oss litt liten mening i å henge etter med over to år.

Det er ett eller annet med...hm...troverdigheten til dere som ikke følger med i tiden. I det hele tatt. Den er liksom så...hm...tynnslitt. Ja, tynnslitt er ordet. Blir som å henge fast på nittitallet og nekte å bruke internett og mobiltelefoner, og tro at alle andre er gale som gjør det.

Du vet hva man tenker om de som tenker "Alle andre er gale, det er bare jeg som er normal!"

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Han er kul!

Å, jeg gjorde nok det jeg også en gang da jeg var i 2014 sammen med WubWub og de fleste andre i verden. Likte uttalelsene til Marte Krogh, jeg. Det var jo tross alt hun som startet det hele. Men nå befinner vi oss et annet sted på tidsaksen og da er det for de fleste av oss litt liten mening i å henge etter med over to år.

Det er ett eller annet med...hm...troverdigheten til dere som ikke følger med i tiden. I det hele tatt. Den er liksom så...hm...tynnslitt. Ja, tynnslitt er ordet. Blir som å henge fast på nittitallet og nekte å bruke internett og mobiltelefoner, og tro at alle andre er gale som gjør det.

Du vet hva man tenker om de som tenker "Alle andre er gale, det er bare jeg som er normal!"

Anonymkode: 144c1...5cc

Jeg bare lurer på en ting. Brukeren er jo merket opptil flere ganger i tråden. Hvorfor kan ikke han forsvare seg selv? Istedet er du her med dine lange tråder og gjør det For ham. Det synes jeg er rart. 

Anonymkode: 3888e...dbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, canacas skrev:

Jeg og :)

Så fint! Da vil jeg anta at du holder deg like saklig og seriøs som @WubWub i alle dine tråder og poster, og at alle dine innspill har til formål å fremme godhet og vennlighet overfor alle mennesker i by og land :)

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på en ting. Brukeren er jo merket opptil flere ganger i tråden. Hvorfor kan ikke han forsvare seg selv? Istedet er du her med dine lange tråder og gjør det For ham. Det synes jeg er rart. 

Anonymkode: 3888e...dbc

Ja det er mye som er rart her i verden, og det er mange spørsmål man må leve med dersom man ikke tør å spørre rett ut. Er du litt redd kanskje, som ikke tør? Vel, jeg kan informere deg om at jeg ikke er WubWub, men 1) du vil nok ikke tro meg uansett og 2) det kan jo hende at WubWub har et liv å leve utenfor KG selv om ingen av oss andre har det, vet du. Du og jeg blant annet, vi sitter jo bare her. Og det samme gjør venninnen din.

Det er jo også litt rart, når man tenker på det, at det sitter unge og friske jenter rundt i det ganske land og i stedet for at de snakker med hverandre eller spiller ludo eller noe sånt, så sitter de og skriver og liker hverandres poster, mens de henter frem tråder fra 2014.

Ja, jeg kan bare gjenta meg selv i grunn; det er mye som er rart her i verden! Jammen er det det!

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
2 timer siden, Strixa skrev:

Nevn en? Vanskelig. Liker mange. Må bli @Overrasket, han overrasker stadig med uventede og finurlige innspill og ordspill. Og må i tillegg selvfølgelig nevne  @Sphere for han er så søt og liten.

Awwww ... Strixa! :rodme: Det er langt mer enn jeg fortjener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint! Da vil jeg anta at du holder deg like saklig og seriøs som @WubWub i alle dine tråder og poster, og at alle dine innspill har til formål å fremme godhet og vennlighet overfor alle mennesker i by og land :)

Anonymkode: 144c1...5cc

Stemmer. Og hvis du en dag ikke skulle fremme godhet og vennlighet og spy ut mye styggheter mot en haug av brukere kom tilbake neste dag, skyld på alkohol og si at du var full, skyld på brukerne du var stygg mot og påstå det var de som var de stygge, lek offer. Og skulle du som følge av denne hendelsen i 2016, ikke 2014, eller nittitallet bli utvist er det rett og rimelig og velbegrunnet. 

Anonymkode: 3888e...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med dette sier du at utvisningen brukeren har fått har vært velbegrunnet. 

Anonymkode: 3888e...dbc

Hahahahahaha! DEN var jammen finurlig du! Du tok bort to ord og så snudde du hele meningen min slik at du leste det MOTSATTE av det jeg skrev. Det er en nyttig kunnskap å ha, det kalles juks og fanteri. Fortsetter du sånn så kan det hende du klarer å svindle til deg penger og jobber som du aldri i verden skulle ha hatt. Bare fordi du jukset!

Det forutsetter at du blir litt flinkere til å ikke bli gjennomskuet.

Og, at du ikke går til anskaffelse av moral!

Men igjen...hvorfor pådra seg noe som bare er i veien??

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer. Og hvis du en dag ikke skulle fremme godhet og vennlighet og spy ut mye styggheter mot en haug av brukere kom tilbake neste dag, skyld på alkohol og si at du var full, skyld på brukerne du var stygg mot og påstå det var de som var de stygge, lek offer. Og skulle du som følge av denne hendelsen i 2016, ikke 2014, eller nittitallet bli utvist er det rett og rimelig og velbegrunnet. 

Anonymkode: 3888e...dbc

Er det du som er @canacas?

Eller skriver du de tingene der TIL canacas?

Eller skriver du de til meg, bare fordi du så ditt snitt til å sitere meg på en post som ikke var til deg, men til canacas?

Jeg tror uansett ikke at JEG tar de til meg, for jeg drikker faktisk ikke, og kan derfor ikke skylde på fylla slik dere andre så beleilig kan gjøre. Er det fylla som er grunnen til at du svarer i hytt og pine her i dag, forresten?

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
13 minutter siden, Overrasket skrev:

Awwww ... Strixa! :rodme: Det er langt mer enn jeg fortjener. 

Can't help it :lillesky2:, men bortsett fra det har du selvfølgelig helt rett, som alltid:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, canacas skrev:

Ja, tilbake nå. Men du var borte en stund. 

Ufrivillig da.

Venstreradikale feministet hater meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ufrivillig da.

Venstreradikale feministet hater meg.

Dakar deg! Det er hardt å oppholde seg blant venstreradikale feminister, men du kan jo gjøre som oss andre; drite i det og oppføre deg hårfint innafor. Eller må vi skrive deg på listen over de som trenger beskyttelse fra venstreradikale feminister, kanskje?

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ufrivillig da.

Venstreradikale feministet hater meg.

Forresten...er ikke du en av de som er nokså glup de gangene du ikke sutrer? Da må du sørge for å holde deg på bena!

17 minutter siden, WubWub skrev:

Tusen takk til alle som har tagget meg eller gitt rosende ord, det setter jeg virkelig pris på. Jeg blir rørt :lillesky2:

Har ikke helt forstått hvorfor denne er speilvendt, men jeg noterer at det ser ut som den blir brukt for å si pene ting til noen, så derfor :lillesky2:

Anonymkode: 144c1...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

31 minutter siden, WubWub skrev:

Tusen takk til alle som har tagget meg eller gitt rosende ord, det setter jeg virkelig pris på. Jeg blir rørt :lillesky2:

Hvorfor ble du utestengt?

Anonymkode: 6c22a...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Strixa skrev:

Nevn en? Vanskelig. Liker mange. Må bli @Overrasket, han overrasker stadig med uventede og finurlige innspill og ordspill. Og må i tillegg selvfølgelig nevne  @Sphere for han er så søt og liten.

Jeg er beæret! 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
5 timer siden, Nordavind skrev:

Det er jul nå og jeg liker absolutt alle på KG.🎄🎅

Hos meg er det motsatt. Må være alt fettet som har satt seg i ørene til alle her inne, hvor mange dumme tråder er det mulig å lage??? HÆ??! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chauve-Souris skrev:

Åh:lillesky:Så koselig!!

Du er det, koselig altså, og den mest tålmodige brukeren her inne.

Du hadde fortjent en ekte bukett da, men da måtte du jo ha avslørt deg. :) Vet du, da hadde det kommet en og med en konfekteske også.

Liker nemlig deg veldig godt, KG ville ikke vært det samme uten.

Jeg er heldig som kan skrive med deg. :) Så takk for at du er du.

Anonymkode: fa106...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...