Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg liker deg. I hvert fall den du viser av deg her på forumet. 

Takk;) Jeg viser litt for mye:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Takk;) Jeg viser litt for mye:)

Syns du virker som en fin, ung mann som har opplevd litt mer enn du egentlig burde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Syns du virker som en fin, ung mann som har opplevd litt mer enn du egentlig burde. 

Og sånn har halvparten av verden det. Og allikevel smiler de:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til tross for at jeg har vært med en stund, er jeg ikke veldig flink til å huske andre. Jeg må komme sterkere tilbake med noen profilnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jacklost er min favoritt. :)  Alltid snill og grei og hyggelig på forumet. Skulle vært flere som deg Jack. 

Anonymkode: 8902b...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Jacklost er min favoritt. :)  Alltid snill og grei og hyggelig på forumet. Skulle vært flere som deg Jack. 

Anonymkode: 8902b...57b

Tusen takk 😊 Håper du har en fin helg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

3 timer siden, Jacklost skrev:

@NuckingFutz Uansett om vi har kranglet litt på kg så liker jeg henne og synes hun skriver mye bra :)

Eller fordi hun viste puppene? 

Anonymkode: 9f500...cb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

@NuckingFutz Uansett om vi har kranglet litt på kg så liker jeg henne og synes hun skriver mye bra :)

 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller fordi hun viste puppene? 

Anonymkode: 9f500...cb7

Må være puppene som var utslagsgivende, siden jeg har verdens verste personlighet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NuckingFutz skrev:

 

Må være puppene som var utslagsgivende, siden jeg har verdens verste personlighet :fnise:

Det hjelper alltid å vise puppene, selv om man er en vaskeekte überbitch og medlem av Ottar. Men de må være fine, selvfølgelig :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, NuckingFutz skrev:

 

Må være puppene som var utslagsgivende, siden jeg har verdens verste personlighet :fnise:

Boobs ftw! Du er kulest når vi er enige om ting, ellers er du mest irriterende. Tror du liker det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, antbug skrev:

Det hjelper alltid å vise puppene, selv om man er en vaskeekte überbitch og medlem av Ottar. Men de må være fine, selvfølgelig :)  

Spørsmålet er hva det skulle "hjelpe" på, siden jeg ikke bryr meg om den pøkk :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Boobs ftw! Du er kulest når vi er enige om ting, ellers er du mest irriterende. Tror du liker det sånn. 

Irriterende? Vil helst være maksimalt provoserende, så jeg får bare brette opp ermene her inne og legge føringer for en ny utestengelsesperiode :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NuckingFutz skrev:

Irriterende? Vil helst være maksimalt provoserende, så jeg får bare brette opp ermene her inne og legge føringer for en ny utestengelsesperiode :fnise:

Hahaha! Det er derfor du har vært borte! Men ja, du er fuckings irriterende. Men sikkert enda mer provoserende for mennene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...