Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grisegutt :P men jeg liker det litt da.. 

Anonymkode: 2e4e1...954

Nå må dere slutte!!!

Anonymkode: 209e6...d22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 1.3.2016 at 7.09, Jacklost skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina @#Sunrise @ClosedParadise @Honey Dew @daemonia @Glidelås @Wonders Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

 

Anonymkode: 1630c...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cartman skrev:

Er glad i deg også :hjerte: :dagens-rose::dagens-rose:

Og du er ikke glad i noen du da? 

Anonymkode: a41ff...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker @Salka Hun virker hyggelig, god humor har hun også. Ellers liker jeg @Jacklost @O.G. @Jerry Lee @Cartman @Hoppetaujenta og mange andre. 

Anonymkode: a5569...9f8

Nei så hyggelig! :) Tusen takk! Jeg blir nesten aldri nevnt i sånne tråder, så det var koselig. :) Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvem du er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cartman skrev:

Er glad i deg også :hjerte: :dagens-rose::dagens-rose:

Ntååååå... :rodmer:

Anonymkode: a5569...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er ikke glad i noen du da? 

Anonymkode: a41ff...5b8

Joda. Jeg er litt glad i deg også. Du har en spesiell plass i hjertet mitt. Den plassen er viet utelukkende til deg. Når jeg får satt meg ned etter en lang arbeidsdag kjenner jeg hjerte mitt dunke. Det dunker for deg. Kun deg. Jeg blir så utrolig glad og så utrolig trist. Glad fordi jeg vet at du finnes. Trist fordi jeg aldri kan få deg.

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

Joda. Jeg er litt glad i deg også. Det er har spesiell plass i hjertet mitt. Den plassen viet utelukkende til deg. Når jeg får satt meg ned etter en lang arbeidsdag kjenner jeg hjerte mitt dunke. Det dunker for deg. Kun deg. Jeg blir så utrolig glad og så utrolig trist. Glad fordi jeg vet at du finnes. Trist fordi jeg aldri kan få deg.

Hvorfor kan du aldri få meg? 

Anonymkode: a41ff...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du aldri få meg? 

Anonymkode: a41ff...5b8

Du er som en stjerne. Du lyser så sterkt og du er så nær, men likevel så langt unna. Du er et mysterium, en skjønnhet og et symbol. Et skjønnhetssymbol. Vakrere enn alt annet. Jeg er som en planet. Jeg går rundt stjernen, men holder alltid en viss avstand. Kommer jeg for nær, så blir jeg brent. Hva kan en planet gjøre for å få en stjerne? Planeten vil bare fortsette å gå i banen rundt stjernen. Alltid glad for at stjernen eksisterer. Alltid trist fordi den ikke kan komme for nær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cartman skrev:

Du er som en stjerne. Du lyser så sterkt og du er så nær, men likevel så langt unna. Du er et mysterium, en skjønnhet og et symbol. Et skjønnhetssymbol. Vakrere enn alt annet. Jeg er som en planet. Jeg går rundt stjernen, men holder alltid en viss avstand. Kommer jeg for nær, så blir jeg brent. Hva kan en planet gjøre for å få en stjerne? Planeten vil bare fortsette å gå i banen rundt stjernen. Alltid glad for at stjernen eksisterer. Alltid trist fordi den ikke kan komme for nær.

Har du røyka noe i kveld? 

Anonymkode: a41ff...5b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har du røyka noe i kveld? 

Anonymkode: a41ff...5b8

Jeg er en ikke-røyker. Ta et kompliment når du får det :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cartman skrev:

Jeg er en ikke-røyker. Ta et kompliment når du får det :kyss2:

Du snakker som om du vet hvem jeg er 

Anonymkode: a41ff...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker som om du vet hvem jeg er 

Anonymkode: a41ff...5b8

Nå blander jeg meg oppi hele den romlemantiske seansen deres, men jeg tolket Cartman omvendt. At du er en anonym anonymbruker som er helt anonym og derfor en stjerne fordi du er så langt unna. Det er jo ikke mulig å få deg fordi du er helt anonym. 

Anonymkode: 3ddaf...bef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Perelandra skrev:

@Aurora M. Jeg liker deg for din store omsorg for og kunnskap om katter.  a040.gif

 

 

Så koselig da Perelandra. :) Takk det samme til deg! :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Aurora M. skrev:

 

Så koselig da Perelandra. :) Takk det samme til deg! :smilyblomst:

Takk for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Den 24.3.2016 at 11.35, Jacklost skrev:

 

@Mysticgirl Et nytt og fint tilskudd til kg :) Hun er både snill og hyggelig mot andre på forumet, jeg setter pris på slike brukere :)

Tusen takk :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...