Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må jo se ansiktet og treffe vedkommende for en slik avgjørelse. Men jeg tror allerede førsteinntrykket av enkelte AB- ere og div andre allerede gir et dårlig førsteinntrykk. Det er likevel noen som har interessante ting å komme med i den politiske tråden, som Stan og Nefaritus. Utenom det, må jeg møte vedkommende for å bedømme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, canacas skrev:

Hahaha! Det er derfor du har vært borte! Men ja, du er fuckings irriterende. Men sikkert enda mer provoserende for mennene :P 

Mennene er min primære målgruppe! "Viser til tidligere advarsel om brudd på reglene våre ang. brukerdebatt og personangrep. Da vi har ryddet flere av innleggene dine for det samme de siste par ukene utestenges du hermed i en måned.  " Synes dette var litt strengt men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NuckingFutz skrev:

Mennene er min primære målgruppe! "Viser til tidligere advarsel om brudd på reglene våre ang. brukerdebatt og personangrep. Da vi har ryddet flere av innleggene dine for det samme de siste par ukene utestenges du hermed i en måned.  " Synes dette var litt strengt men.

En måned er ikke så ille. Et par favoritter av meg fikk flere måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
20 minutter siden, NuckingFutz skrev:

 

Må være puppene som var utslagsgivende, siden jeg har verdens verste personlighet :fnise:

Jeg skal ikke lyge og si at jeg ikke har vært litt irritert på deg før men det er over for min del, synes du har skrevet mye bra med på kg den siste tiden så nå liker jeg deg 😊 Unnskyld for at jeg har vært krass mot deg tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Spørsmålet er hva det skulle "hjelpe" på, siden jeg ikke bryr meg om den pøkk :icon_lol:

Det hjelper vel på noe siden du gjør det? Det skaffer deg i alle fall oppmerksomhet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, canacas skrev:

En måned er ikke så ille. Et par favoritter av meg fikk flere måneder. 

Da vet jeg hva jeg har i vente. . På tide å "buckle up" med flere brukerkontoer :fnise:

 

3 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg skal ikke lyge og si at jeg ikke har vært litt irritert på deg før men det er over for min del, synes du har skrevet mye bra med på kg den siste tiden så nå liker jeg deg 😊 Unnskyld for at jeg har vært krass mot deg tidligere

Har ikke lagt merke til noe krasshet, er det du som furter i Farmen-tråden? :fnise:

 

4 minutter siden, antbug skrev:

Det hjelper vel på noe siden du gjør det? Det skaffer deg i alle fall oppmerksomhet :) 

Må det hjelpe på noe å poste puppebilder? Oppmerksomhet kan skaffes på mange måter. Kanskje jeg bare ville ønske god jul?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
1 minutt siden, NuckingFutz skrev:

Da vet jeg hva jeg har i vente. . På tide å "buckle up" med flere brukerkontoer :fnise:

 

Har ikke lagt merke til noe krasshet, er det du som furter i Farmen-tråden? :fnise:

 

Må det hjelpe på noe å poste puppebilder? Oppmerksomhet kan skaffes på mange måter. Kanskje jeg bare ville ønske god jul?

 

Er der men under nick :) Husker du var aktiv i farmen tråden men så forsvant du bare plutselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
4 minutter siden, Nordavind skrev:

Det er jul nå og jeg liker absolutt alle på KG.🎄🎅

Altså, det er for sent å være snill nå. Julenissen er ferdig med gaverunden for i år:opplyser::fnise:

Endret av Annetnavn_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Må det hjelpe på noe å poste puppebilder? Oppmerksomhet kan skaffes på mange måter. Kanskje jeg bare ville ønske god jul?

 

Unnskyld, du ville selvfølgelig bare ønske god jul. Med eller uten genser, spiller ingen rolle, pupper er pupper, jul er jul, og gærne jenter er schempegærne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, canacas skrev:

En måned er ikke så ille. Et par favoritter av meg fikk flere måneder. 

Hvorfor er de favorittene dine når de tydeligvis ikke klarer å oppføre seg?

Anonymkode: 144c1...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nordavind
1 time siden, Strixa skrev:

Altså, det er for sent å være snill nå. Julenissen er ferdig med gaverunden for i år:opplyser::fnise:

For sent å være snill? Jeg er jo alltid snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
Akkurat nå, Nordavind skrev:

For sent å være snill? Jeg er jo alltid snill :)

Å, ekte snillhet uten baktanker! DET liker jeg. Sjelden vare:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...