Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind
1 time siden, Sugemerke skrev:

Hos meg er det motsatt. Må være alt fettet som har satt seg i ørene til alle her inne, hvor mange dumme tråder er det mulig å lage??? HÆ??! 

En annen ting som er spesielt for julen: jeg slutter å lese trådene. Lettere å være snill da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, canacas skrev:

En måned er ikke så ille. Et par favoritter av meg fikk flere måneder. 

Det burde vært strengere regler for netthets, spør du meg. Jeg synes mobbing og uthenging av andre er en direkte uting. Litt OT, men jeg har egentlig ingenting til overs for slike folk. Verken på nett eller i det virkelige liv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Mari Y skrev:

Det burde vært strengere regler for netthets, spør du meg. Jeg synes mobbing og uthenging av andre er en direkte uting. Litt OT, men jeg har egentlig ingenting til overs for slike folk. Verken på nett eller i det virkelige liv. 

Godt poeng og et viktig tema. Hvorfor er det sjelden eller aldri tråder om det her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig sansen for @Antoinette. Hun er akkurat passe bitchy og jeg småflirer ofte av henne. Dessuten føler jeg meg passe irettesatt av henne selvom hun aldri har sitert meg:). Kul bruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, visp skrev:

Jeg har skikkelig sansen for @Antoinette. Hun er akkurat passe bitchy og jeg småflirer ofte av henne. Dessuten føler jeg meg passe irettesatt av henne selvom hun aldri har sitert meg:). Kul bruker!

Skjedde noe ved posting så ble ikke oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Asbjørn Brekke vært bruker på KG så hadde han vel skrevet "jeg liker egentlig alle her inne, jeg!"

Anonymkode: 26064...47b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

@Titania virker som en hyggelig og grei bruker :)

@toothfairy virker som å være en veldig omtenksom og snill person :)

Tusen takk:hjerter_rundt: det varmer. I like så Jackie :xpb_knuddel: KG blir et gladere sted med deg her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frederik
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde Asbjørn Brekke vært bruker på KG så hadde han vel skrevet "jeg liker egentlig alle her inne, jeg!"

Anonymkode: 26064...47b

LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...