Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cartman er en fyr med Intrigitet. Han er hyggelig,sympatisk og ærlig. Alt han skriver er ikke alltid populært hos andre,men ingen tvil om at han ser det beste i andre! Han har humor og er ganske morsom,uten å være det på andres bekostning. Fin fyr han altså: -)))

Anonymkode: 8ca55...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Cartman er en fyr med Intrigitet. Han er hyggelig,sympatisk og ærlig. Alt han skriver er ikke alltid populært hos andre,men ingen tvil om at han ser det beste i andre! Han har humor og er ganske morsom,uten å være det på andres bekostning. Fin fyr han altså: -)))

Anonymkode: 8ca55...461

Jeg tviler på om du vet hva du snakker om. Til orientering, det heter "integritet".

Anonymkode: 45881...c5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på om du vet hva du snakker om. Til orientering, det heter "integritet".

Anonymkode: 45881...c5a

Du må jo gjerne være uenig i hvem andre nominerer, men litt lavmål å ta det her..?

Anonymkode: bbb34...298

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo gjerne være uenig i hvem andre nominerer, men litt lavmål å ta det her..?

Anonymkode: bbb34...298

Du misforstår. Jeg er enig i det vedkommende skriver om Cartman.

Anonymkode: 45881...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Må få nevne @Cermet En bruker jeg nylig har lagt merke til, den tråden om Doge er en av de hyggeligste trådene på forumet og jeg blir i godt humør :) Takk Cermet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jacklost skrev:

Må få nevne @Cermet En bruker jeg nylig har lagt merke til, den tråden om Doge er en av de hyggeligste trådene på forumet og jeg blir i godt humør :) Takk Cermet :)

Aw, så sinnsykt koselig! :strix: All dem loves and heartses! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Jeg har skikkelig sansen for @ekkoet. Han er smart, snill, kreativ og morsom- i tillegg er han aldri creep og oppfører seg likt mot begge kjønn. Det liker jeg!! :P:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Citronella skrev:

Jeg fikk stor respekt for @Yaki i en tråd hvor vi diskuterte. Så jeg liker henne! :)

Åh, takk det samme! Deilig å kunne snakke voksent om ting her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også @Wonders! :roser:
Du har vært her på KG lenge, og vært med på å gjøre forumet til et trivelig sted å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...