Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest cheshirecat
15 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Takk, og ditto!:blomst:

:ler: Suuuure. :nigo:

Ja okei, du avslørte meg.. Som du sikkert har blitt bekjent med innen nå så er det mine ekstremt inkluderende og empatiske evner som slo gjennom, da jeg så du postet noe i tråden tenkte jeg "helvette, nå MÅ jeg si noe fint om henne også" - fordi det er jo sånn jeg er. ..bare strør rundt meg med godord til de fleste, sånn at de skal føle seg godt likt og elsket .. .. Mihi... Mihihii.. MUAHAHAHAHAH.. ! Fra spøk til alvor; liker deg,men det husdyret du lar løpe som fritt vildt her inne er jeg mer skeptisk til.. :ph34r:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cheshirecat skrev:

Ja okei, du avslørte meg.. Som du sikkert har blitt bekjent med innen nå så er det mine ekstremt inkluderende og empatiske evner som slo gjennom, da jeg så du postet noe i tråden tenkte jeg "helvette, nå MÅ jeg si noe fint om henne også" - fordi det er jo sånn jeg er. ..bare strør rundt meg med godord til de fleste, sånn at de skal føle seg godt likt og elsket .. .. Mihi... Mihihii.. MUAHAHAHAHAH.. ! Fra spøk til alvor; liker deg,men det husdyret du lar løpe som fritt vildt her inne er jeg mer skeptisk til.. :ph34r:  

Ja, du har slått meg som typen. Så jævlig kosemosete, blir kvalm. 

:ler: Du er ikke den første! Du skulle hørt historien om hvordan vi møttes og hvordan jeg reagerte da jeg fant ut hvem han var her inne! Men han er ganske tam på hjemmebane. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Ja, du har slått meg som typen. Så jævlig kosemosete, blir kvalm. 

:ler: Du er ikke den første! Du skulle hørt historien om hvordan vi møttes og hvordan jeg reagerte da jeg fant ut hvem han var her inne! Men han er ganske tam på hjemmebane. :nigo:

Jeg har faktisk lest leksa mi såpass at jeg vet dere ikke møttes gjennom forumet og tror du tilogmed skrev i ettelerannet innlegg at "hadde jeg visst at han var bruker her inne hadde jeg ikke gidda" eller noe sånt.. Haha! Synes ellers det alltid er festlig å lese den ene av dere skrive en ting og den andre komme med en helt annen oppfatning, synsvinkel eller mer i gata; "..hey..hva i h...." Noen timer senere..  :nigo: Det er noe merkelig med det, at man blir såpass bekjent/intressert/fascinert av en gruppe mennesker man aldri har møtt men kun skrevet med, og lest innlegg av. OK, huff, nå ble det veldig mye kosemosete. Nok klissklass for en dag, frykter for mitt gode navn og rykte! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, cheshirecat skrev:

Lest endel innlegg av @Blomsterert og synes alltid det er kloke, reflekterte svar. I'm a fan! 😁😊

 

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg og!

Jeg også. :tommelsmil:

Blomsterertfanklubb neste? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 time siden, cheshirecat skrev:

Takk for det, ikke alltid alle som tar like lett på humoren til enhver tid da (eller overhodet forstår den) - men noen må jo stå for bajas og pøbelstrekene her inne også 😁 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
12 minutter siden, Polly Ester skrev:

 

Jeg også. :tommelsmil:

Blomsterertfanklubb neste? 

Tusen takk dere! Virkelig,så hyggelig! Liker jo dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
4 timer siden, Dark Angelina skrev:

 

3 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Tusen takk! Liker deg og :smilyblomst:

Uten om de jeg har nevnt før, har jeg veldig sansen for @Cartman, @Tholmer, @Dr. Cid & Jacklost, @O.G., @Hummels, @ekkoet, og @kisskissbangbang. Mange herlige brukere her :)

Takk det samme til dere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I nattens mulm og mørke, akkurat nå, liker jeg @Arabella  og det har jeg egentlig gjort en stund. Hun er ærlig, rett frem og et likanes menneske med godt språkøre.  

 

 

Anonymkode: a33e4...8e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I nattens mulm og mørke, akkurat nå, liker jeg @Arabella  og det har jeg egentlig gjort en stund. Hun er ærlig, rett frem og et likanes menneske med godt språkøre.  

Anonymkode: a33e4...8e9

Så koselig melding :hug:. Tusen takk! Hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...