Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cartman
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker alle? Sa noen at de elsket meg. Så koselig. Jeg elsker deg også Carten.  :rodmer:

Hilsen Mullah Krekar

Anonymkode: c6771...3b7

Ååååååååååååååååååååååå Krekar åååååååååå. Jeg tenkte på deg i natt. Hadde lyst til å kjenne din varme kropp og ditt myke skjegg tett inntil meg. I bakgrunnen hørte jeg Celine Dion - My heart will go on. Hvor enn jeg er så føler jeg ditt nærvær. Hver gang jeg kjenner lukten av blomster, så tenker jeg på den gode ånden din. Når jeg er uten deg, så kjenner jeg et så inderlig savn, dypt, dypt i mitt innerste indre. Jeg klarer ikke å se for meg et liv uten deg. Hvor er du?

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

Ååååååååååååååååååååååå Krekar åååååååååå. Jeg tenkte på deg i natt. Hadde lyst til å kjenne din varme kropp og ditt myke skjegg tett inntil meg. I bakgrunnen hørte jeg Celine Dion - My heart will go on. Hvor enn jeg er så føler jeg ditt nærvær? Hver gang jeg kjenner lukten av blomster, så tenker jeg på den gode ånden din. Når jeg er uten deg, så kjenner jeg et så inderlig savn, dypt, dypt i mitt innerste indre. Jeg klarer ikke å se for meg et liv uten deg. Hvor er du?

Få meg ut av landet nå! :sjokkert:

Anonymkode: c6771...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
22 minutter siden, Cartman skrev:

@WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere.

 

Jeg elsker alle :hjerte::hjerte::rodmer::dagens-rose:

For å utdype litt. Jeg er mørk til sinns om dagen. Så veldig hyggelig dette: -) liker deg også <3 og flere her. Ble litt overrasket nå. Tror jeg er usynlig: -) mitt største ønske egentlig. Jaja. Du reddet kvelden min: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
1 minutt siden, Blomsterert skrev:

For å utdype litt. Jeg er mørk til sinns om dagen. Så veldig hyggelig dette: -) liker deg også <3 og flere her. Ble litt overrasket nå. Tror jeg er usynlig: -) mitt største ønske egentlig. Jaja. Du reddet kvelden min: -)

Du er langt fra usynlig kjære deg. Du er fornuftig og har mange gode innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få meg ut av landet nå! :sjokkert:

Anonymkode: c6771...3b7

Sammen med meg. Vi kan holde varmen sammen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Liker mange her jeg. Er jo helt dust iblant og helt nede: -) og dere er bare fine. 

Jeg husker sjelden navn. Men sendte privat meld til ei som alltid er sympatisk og rettferdig. Så da vet hun: -) er flere av dere. Jeg har et mørkt sinn iblant,og dere er en trøst altså!

Liker de som ikke er så populære her også. De trengs også. Utfordringer er ikke det verste: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, COSL Innovator skrev:

Jeg liker godt @EvaLena. Hun har sine egne meninger, men virker som en jordnær person likevel

Jøss, tusen takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...