Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
3 minutter siden, Jolene skrev:

Jeg mente det definitivt positivt! Digger damer som har sterke meninger og som står opp for seg:nigo:

Samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233
5 timer siden, Dr. Cid skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Velkommen tilbake vennen :hug: Du har vært savnet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonGangerTo skrev:

Ironisk at jeg er det samtidig som min bedre halvdel har det som brukernavn. 

Tusen takk for de fine ordene. Det er gjensidig. Vi er ihvertfall enige om det med jobb samt at vi begge er ufrivillig arbeidsledig.

 

Hehe, det var ikke ment ironisk altså. Det er bare assosiasjonen jeg har til deg, og synes dermed det er så moro at kjæresten din har det som brukernavn :) Synes heller det viser til en god match mellom dere jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
Et øyeblikk siden, Jolene skrev:

Hehe, det var ikke ment ironisk altså. Det er bare assosiasjonen jeg har til deg, og synes dermed det er så moro at kjæresten din har det som brukernavn :) Synes heller det viser til en god match mellom dere jeg da ;)

Vi er en meget bra match, ingen tvil der. Skulle gjerne ønske jeg ikke var så besatt av å få meg jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonGangerTo skrev:

Vi er en meget bra match, ingen tvil der. Skulle gjerne ønske jeg ikke var så besatt av å få meg jobb. 

Godt å høre at dere er det, koselig:hjerte: Skjønner hva du mener med besatt av å få deg jobb, der stiller vi egentlig veldig likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Tusen takk, snuppa :takke:

Overraskede og veldig hyggelig å bli nevnt i denne tråden.

Blomster til deg fordi det er ganske gjensidig  :blomst:

Der er mange jeg liker, og noen jeg savner.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
1 minutt siden, Mis(s)Understood skrev:

Tusen takk, snuppa :takke:

Overraskede og veldig hyggelig å bli nevnt i denne tråden.

Blomster til deg fordi det er ganske gjensidig  :blomst:

Der er mange jeg liker, og noen jeg savner.

 

 

 

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom nettopp over denne tråden og bare måtte skrive at jeg liker @Mis(s)Understood 

jeg er overbevist om at hun har hjerte av gull❤️

 

Anonymkode: 6c6ad...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
10 timer siden, Dr. Cid skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Meg?? Tusen takk😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Dr. Cid skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Jøss, tusen takk! :) Nå ble jeg glad! Jeg blir aldri nevnt sånne tråder, jeg er ikke blant de mest populære her inne akkurat, så det var kjempehyggelig! :) 

Liker deg også, @Dr. Cid du er en fantastisk person. Så inkluderende og hyggelig. Andre jeg liker er @Kamikatze @Perelandra @incognita @gjestvest @Mann 42 @O.G. @NasseNøff @Severus @Hummels @Lafemmemauvaise @Lutetium 71 @Sunflower Delight (syns jeg så hun har slettet seg. :( ) @Hoppetaujenta @Arabella

Garantert mange jeg har glemt, er så mange fine folk her inne. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, NasseNøff skrev:

Liker alle jeg :D 
Ingen her inne jeg ser brukeren til og tenker "Æsj h*n igjen". 

Det å diskutere, være uenig osv gjør ikke at jeg ikke liker personen. Faktisk så liker jeg de enda mer, for det å ha sine egne meninger er bra. 

Så jeg kan med hånden på hjerte si at jeg liker alle her inne. :hoppendeglad:
Det er kun én bruker som får meg til å himle med øynene, men hater ikke personen for det. 

Erre meg? Erre meg? Hææææææææh? Hææææææææh? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
4 minutter siden, Salka skrev:

Jøss, tusen takk! :) Nå ble jeg glad! Jeg blir aldri nevnt sånne tråder, jeg er ikke blant de mest populære her inne akkurat, så det var kjempehyggelig! :) 

Liker deg også, @Dr. Cid du er en fantastisk person. Så inkluderende og hyggelig. Andre jeg liker er @Kamikatze @Perelandra @incognita @gjestvest @Mann 42 @O.G. @NasseNøff @Severus @Hummels @Lafemmemauvaise @Lutetium 71 @Sunflower Delight (syns jeg så hun har slettet seg. :( ) @Hoppetaujenta @Arabella

Garantert mange jeg har glemt, er så mange fine folk her inne. :) 

Hyggelig!
Joda, du er populær hos meg. Jeg har spesielt lagt merke til den hoho-smilien ( :hoho:) du bruker. :laugh: Jeg får latterkrampe hver gang du bruker den. Du har god humor, og for den liker jeg deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, gjestvest skrev:

Hyggelig!
Joda, du er populær hos meg. Jeg har spesielt lagt merke til den hoho-smilien ( :hoho:) du bruker. :laugh: Jeg får latterkrampe hver gang du bruker den. Du har god humor, og for den liker jeg deg. 

Ntååååå, tusen takk! Godt noen liker min noe sære humor. :) Hehe, ja jeg digger den hoho-smileyen og bruker den så ofte det passer seg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Salka skrev (På 1.3.2016 den 18.08):

Erre meg? Erre meg? Hææææææææh? Hææææææææh? :P 

 :nigo:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
19 minutter siden, Salka skrev:

Jøss, tusen takk! :) Nå ble jeg glad! Jeg blir aldri nevnt sånne tråder, jeg er ikke blant de mest populære her inne akkurat, så det var kjempehyggelig! :) 

Liker deg også, @Dr. Cid du er en fantastisk person. Så inkluderende og hyggelig. Andre jeg liker er @Kamikatze @Perelandra @incognita @gjestvest @Mann 42 @O.G. @NasseNøff @Severus @Hummels @Lafemmemauvaise @Lutetium 71 @Sunflower Delight (syns jeg så hun har slettet seg. :( ) @Hoppetaujenta @Arabella

Garantert mange jeg har glemt, er så mange fine folk her inne. :) 

Takk søte deg. Og likeså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
11 timer siden, Dr. Cid skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Takk! Så hyggelig at du er tilbake igjen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...