Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Dr. Cid skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina @#Sunrise Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Åå, herlige deg! Right back at you :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels
14 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina @#Sunrise Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Takk og i lige måde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føles rart å skrive dette som AB, men regner med at det er greit når det er hyggelig. Har aldri svart som noe annet enn AB på dette forumet.

@O.G. jeg kan være så uenig med deg og irritere meg så over staheten din at jeg får lyst til å rive av meg håret. Men allikevel så klarer jeg ikke å la være å digge deg. Jeg vet ikke hva det er, men du virker som en kul dame. Du er den eneste som har fått meg til å le høyt i virkeligheten med svarene dine.

@Mann 42 du virker fornuftig og oppegående. Også liker vi tydeligvis de samme tv-seriene, og det er jo et pluss i boka.

@Yvonne du klarer på en eller annen måte å alltid fremstå som hyggelig og høflig i svarene dine. Det vil jeg si er en bragd på et forum som dette. Du virker så utrolig ålreit!

Anonymkode: f3cb2...757

Takk, så hyggelig å bli nevnt. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, March 01, 2016 at 7.09, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina @#Sunrise Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Takker for å bli nevnt :) Så det på varselet. Liker det nye brukernavnet ditt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det @Dr. Cid & Jacklost du kaller deg nå altså? Liker deg godt, men finner deg jo aldri igjen når du bytter nick så ofte :fnise: Men jeg har funnet ut at det er halve moroa. Where's Wally KG style! ;) 

Og @Mann 42 har ofte gode innlegg og fornuftige syn på saker. Flott å ha en sånn mann på et forum som dette. 

@Uredd er også en mann jeg har sansen for her inne. Brukernavnet passer veldig godt, for du sier det du mener. Men aldri på en frekk eller ufin måte. Me like! 

@Yvonne er alltid hyggelig. Uansett hvor mye dritt folk slenger og hvor spydige folk kan være så er hun like konstruktiv og saklig når hun svarer. Jeg tror du er en veldig avbalansert og snill person :)

Er mange jeg liker som jeg enda ikke har nevnt. Vil helst få med flest mulig slik at ingen blir utelatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
2 timer siden, daemonia skrev:

Er det @Dr. Cid & Jacklost du kaller deg nå altså? Liker deg godt, men finner deg jo aldri igjen når du bytter nick så ofte :fnise: Men jeg har funnet ut at det er halve moroa. Where's Wally KG style! ;) 

Og @Mann 42 har ofte gode innlegg og fornuftige syn på saker. Flott å ha en sånn mann på et forum som dette. 

@Uredd er også en mann jeg har sansen for her inne. Brukernavnet passer veldig godt, for du sier det du mener. Men aldri på en frekk eller ufin måte. Me like! 

@Yvonne er alltid hyggelig. Uansett hvor mye dritt folk slenger og hvor spydige folk kan være så er hun like konstruktiv og saklig når hun svarer. Jeg tror du er en veldig avbalansert og snill person :)

Er mange jeg liker som jeg enda ikke har nevnt. Vil helst få med flest mulig slik at ingen blir utelatt. :)

Hehe, Dr. Cid skulle være mitt nye og endelige navn men folk trodde jeg prøvde å være en annen en så da la jeg inn mitt gamle navn inn i det :P Og så kan jeg eventuelt fjerne & Jacklost delen av navnet senere en gang når folk har vent seg til meg som Dr. Cid :)

Takk forresten for en hyggelig kommentar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, daemonia skrev:

Er det @Dr. Cid & Jacklost du kaller deg nå altså? Liker deg godt, men finner deg jo aldri igjen når du bytter nick så ofte :fnise: Men jeg har funnet ut at det er halve moroa. Where's Wally KG style! ;) 

Og @Mann 42 har ofte gode innlegg og fornuftige syn på saker. Flott å ha en sånn mann på et forum som dette. 

@Uredd er også en mann jeg har sansen for her inne. Brukernavnet passer veldig godt, for du sier det du mener. Men aldri på en frekk eller ufin måte. Me like! 

@Yvonne er alltid hyggelig. Uansett hvor mye dritt folk slenger og hvor spydige folk kan være så er hun like konstruktiv og saklig når hun svarer. Jeg tror du er en veldig avbalansert og snill person :)

Er mange jeg liker som jeg enda ikke har nevnt. Vil helst få med flest mulig slik at ingen blir utelatt. :)

Takk, så hyggelig! Og i like måte. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått øynene opp for @Cartman. Gode, reflekterte, jordnære innlegg jeg plusser i hytt og pine! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Har fått øynene opp for @Cartman. Gode, reflekterte, jordnære innlegg jeg plusser i hytt og pine! :ler:

Takker :hjerte: 

 

Du er fornuftig, snill og morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cheshirecat skrev:

Lest endel innlegg av @Blomsterert og synes alltid det er kloke, reflekterte svar. I'm a fan! 😁😊

Jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev:

Lest endel innlegg av @Blomsterert og synes alltid det er kloke, reflekterte svar. I'm a fan! 😁😊

Takk :-D må gjengjelde den. I tillegg har du herlig humoristiske innslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

...Åja, og @kisskissbangbang har jeg fått sansen for, selvfølgelig på grunnlag av velformulerte og ærlige innlegg, men også fordi vi åpenlyst deler samme smak i damer 😁 stort pluss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

 Jeg og!

Nå ser det ut som om jeg skrev innlegget mitt ETTER du hadde kommentert, men faktisk skreiv jeg det umiddelbart etter det første jeg skrev,da jeg har lagt merke til deg også og tenkte at jeg skulle jo jammen meg nevne deg også i samme slengen når jeg først var inne i denne tråden.. Og tror du ikke du hadde rukket å poste noe innen jeg ble ferdig med innlegget mitt! 😳🙈😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest cheshirecat
7 minutter siden, Blomsterert skrev:

Takk :-D må gjengjelde den. I tillegg har du herlig humoristiske innslag!

Takk for det, ikke alltid alle som tar like lett på humoren til enhver tid da (eller overhodet forstår den) - men noen må jo stå for bajas og pøbelstrekene her inne også 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, cheshirecat skrev:

...Åja, og @kisskissbangbang har jeg fått sansen for, selvfølgelig på grunnlag av velformulerte og ærlige innlegg, men også fordi vi åpenlyst deler samme smak i damer 😁 stort pluss! 

Takk, og ditto!:blomst:

9 minutter siden, cheshirecat skrev:

Nå ser det ut som om jeg skrev innlegget mitt ETTER du hadde kommentert, men faktisk skreiv jeg det umiddelbart etter det første jeg skrev,da jeg har lagt merke til deg også og tenkte at jeg skulle jo jammen meg nevne deg også i samme slengen når jeg først var inne i denne tråden.. Og tror du ikke du hadde rukket å poste noe innen jeg ble ferdig med innlegget mitt! 😳🙈😊

:ler: Suuuure. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...