Gjest Jacklost Skrevet 27. mars 2016 #2361 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Får lyst til å nevne brukere som ikke er her lenger med siden jeg liker de godt og jeg synes de fortjener å bli nevnt Crazycatlady Weeping_Angel Gunfreak Borghild 2.0 Hofmann Intruder flabbycat Noz Livetsrose Hello Kitte Vux Jurgy tsjeG EspenAskeladd Salvesen brutal_mann FunkyPunk Lykkeliky KateW Jon Blund Newgirl DitteH Leonardo Håper alle sammen kommer tilbake før eller siden! Endret 29. mars 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 30. mars 2016 #2362 Del Skrevet 30. mars 2016 @Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. mars 2016 #2363 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Den 26.3.2016 at 20.14, Jacklost skrev: Får lyst til å nevne brukere som ikke er her lenger med siden jeg liker de godt og jeg synes de fortjener å bli nevnt Crazycatlady Weeping_Angel Gunfreak Borghild 2.0 Hofmann Intruder flabbycat Noz Livetsrose Hello Kitte Vux Jurgy tsjeG EspenAskeladd Salvesen brutal_mann FunkyPunk Lykkeliky KateW Jon Blund Newgirl DitteH Leonardo Håper alle sammen kommer tilbake før eller siden! Du må ha ekstraordinært god hukommelse som legger merke til så mange brukere og husker navnene . Endret 30. mars 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. mars 2016 #2364 Del Skrevet 30. mars 2016 Den 23. mars 2016 at 11.28, Ardwinna skrev: Oi, jeg har jo glemt å takke så aller ærbødigst for hyggelig tilbakemelding! Jeg kan helt ærlig si at det i aller høyeste grad er gjengjeldt, du er ei grepa dame! I all påskegleden kan jeg også trekke frem @Kraula, @Severus, @NasseNøff, @incognita, @Hummels, @Alja, @Cartman, @Auri, @Wenda, @Honey Dew, @Fotballflue, @daemonia, @Cambria , @Brimi, @Shinigami, @Sitronmelis, @Mahnaz, @Balian de Ibelin, @Pawn Hearts og i tillegg Skruf og Tøytigern som jeg ikke får til å tagge! Jeg har sikkert glemt masse fine og artige folk men dette er i hvertfall et fint utvalg Hey, jeg ble nevnt! Nå bli onsdagsmorgenen litt bedre, selv om jeg bare har kommet halvveis ned i kaffekopp nr 1 Ditto sier jeg tilbake! Så mange her som jeg liker også, skal komme sterkere tilbake å tagge (må våkne og komme igang med dagen, vekke tenåringsmonster å sånt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2365 Del Skrevet 30. mars 2016 Den 26.3.2016 at 20.14, Jacklost skrev: Får lyst til å nevne brukere som ikke er her lenger med siden jeg liker de godt og jeg synes de fortjener å bli nevnt Crazycatlady Weeping_Angel Gunfreak Borghild 2.0 Hofmann Intruder flabbycat Noz Livetsrose Hello Kitte Vux Jurgy tsjeG EspenAskeladd Salvesen brutal_mann FunkyPunk Lykkeliky KateW Jon Blund Newgirl DitteH Leonardo Håper alle sammen kommer tilbake før eller siden! Kjenner igjen de fleste her, men ikke DitteH. Hvem var det, og hvorfor husker du den brukeren? Anonymkode: e5016...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. mars 2016 #2366 Del Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner igjen de fleste her, men ikke DitteH. Hvem var det, og hvorfor husker du den brukeren? Anonymkode: e5016...0e2 Hun var her i en kort periode men vi chattet litt på brukeren hun hadde før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. mars 2016 #2367 Del Skrevet 30. mars 2016 @Wisket og @Version 2.0 er to brukere som skriver mye bra og er hyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wisket Skrevet 30. mars 2016 #2368 Del Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, Jacklost skrev: @Wisket og @Version 2.0 er to brukere som skriver mye bra og er hyggelige Så hyggelig å høre 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 30. mars 2016 #2369 Del Skrevet 30. mars 2016 @cheshirecat Nydelige, søte, snill deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 30. mars 2016 #2370 Del Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, Cartman skrev: @cheshirecat Nydelige, søte, snill deg takk @Cartman og i lige måde.. Du er en gledespreder.. (Jeg forsøker såklart å jevne ut det litt da, viktig med balanse her på forumet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 30. mars 2016 #2371 Del Skrevet 30. mars 2016 13 timer siden, Jacklost skrev: @Wisket og @Version 2.0 er to brukere som skriver mye bra og er hyggelige Takk det samme. Begynt å legge merke til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 31. mars 2016 #2372 Del Skrevet 31. mars 2016 Den 30.3.2016 at 2.18, incognita skrev: @Rainstorm Litt usikker på om du har bomma på brukernavn her, men jeg liker jo selvsagt deg også incognita! Og hvis det var meg du mente, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 31. mars 2016 #2373 Del Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, Rainstorm skrev: Litt usikker på om du har bomma på brukernavn her, men jeg liker jo selvsagt deg også incognita! Og hvis det var meg du mente, takk! Var selvsagt deg jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 8. april 2016 #2374 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg liker @incognita fordi hun er smartere enn de fleste og i tillegg snill og hjelpsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 8. april 2016 #2375 Del Skrevet 8. april 2016 23 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg liker @incognita fordi hun er smartere enn de fleste og i tillegg snill og hjelpsom. Jøss. Takk det samme sier jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2376 Del Skrevet 10. april 2016 ambivalentReaction Klopp Jolene Uenig ofte, men liker likevel. Anonymkode: 497f4...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2377 Del Skrevet 10. juni 2016 @EpleDrue Anonymkode: b901d...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2378 Del Skrevet 10. juni 2016 Noen som vet om Malanthor er tilbake under nytt nick? Anonymkode: 0b2be...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 10. juni 2016 #2379 Del Skrevet 10. juni 2016 Sola de - fordi du holder ut med å lytte til meg hver gang det går i stå her hos meg. Du gir meg støtte, glede og masse pågangsmot. Jeg er såå glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. juni 2016 #2380 Del Skrevet 10. juni 2016 5 timer siden, Jessica! skrev: Sola de - fordi du holder ut med å lytte til meg hver gang det går i stå her hos meg. Du gir meg støtte, glede og masse pågangsmot. Jeg er såå glad i deg Fineste Jessica Kan si akkurat det samme om deg, søta <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå