Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

I forgårs (og litt i går) var jeg så støl at jeg såvidt klarte å reise meg, og det var nesten umulig å gå i nedoverbakke eller utfor trapper.. :ler: Heldigvis har det så godt som gitt seg nå :Nikke: Ellers går det bra. Vet ikke om jeg merker noen fremgang akkurat, men jeg jobber meg gjennom og tar én dag av gangen ;)Har forresten tannlegeskrekk selv. Burde vel få bestilt en time snart, jeg og.. Jeg skal egentlig få innkalling en gang i året, men de pleier å glemme det. Sitter langt inne å bestille time selv! :sukk:

Ja, jeg er også bedre i dag, mtp stølheten. I går var verste dagen for meg :daane:

Her slutter tannlegen (skoletannlegen, altså) å sende ut innkallinger en gang i året når man er 18. Eller, man får siste innkallingen når man er 18. Men da var jeg gravid, så gikk ikke :gjeiper:

Fant dagboka di! :hallo: Eg har dvd-en med 30 day shred, eller kva den no heiter..men den ligg framleis i plastikken sin :sjenert: Men tenkte å prøve den ut når det er tid for styrketrening her i huset! :):tommelsmil: Får følge med her, korleis resultata blir ;)Eg var hos tannlegen no like før jul, og fekk time i februar igjen..for eg må trekke to visdomstenner og bore eit par hol.. :sjenert: Har trekt to visdomstenner tidlegare, og det gjekk heldigvis veldig lett, så eg håper det går bra denne gongen også :) Er ikkje megaglad i tannelegebesøk, for å seie det slik :fnise: Heldigvis jobbar tanta mi der som sekretær, og tannelegen er ei veldig hyggjeleg dame :)

Velkommen, Silverdoe! :goodbye:

Kjør på med 30 day shred! Det er "bare" vel 20 minutters trening, og TENK så deilig :jepp:

Huff.. Visdomstenner, ja. Jeg tror jeg skal høre med tannlegen om det er mulig å søke om å få de operert ut. Har operert ut tre tenner før, så har jo vært gjennom det. Og jeg tar heller ti operasjoner enn et tannlegebesøk der jeg må trekke. Det har jeg også gjort, minst fire ganger... :sukk:

Tenk at vi snart skal feire ettårsdag for gullene våre!

Ja, tenk det! Helt utrolig :rodmer:

Ble så glad når jeg leste familieforøkelse-statusen din på facebook i dag!

Har du sett episoden med OTH?

Ja! Har du? Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en skoletannlege som mente at barn ikke hadde utviklet nerveceller i munnen, og derfor ikke trengte bedøvelse. Og siden mine permanente tenner kom oppå melketennene uten at de hadde løsnet noe særlig, har jeg trukket massevis av melketenner uten bedøvelse. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en skoletannlege som mente at barn ikke hadde utviklet nerveceller i munnen, og derfor ikke trengte bedøvelse. Og siden mine permanente tenner kom oppå melketennene uten at de hadde løsnet noe særlig, har jeg trukket massevis av melketenner uten bedøvelse. :tristbla:

:hakeslepp:

Får vondt at at du har gått gjennom trekking uten bedøvelse! For en tannlege!!

Det er sånn jeg har måttet trekke tenner også, mine har bare ikke løsnet. Til de siste fikk jeg heldigvis operasjon.

Jeg synes den var litt forvirrende? Kanskje vi får svar utover i sesongen?

Ja, det synes jeg også. Spesielt begynnelsen! Håper neste episode blir litt oppklarende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Ja, det synes jeg også. Spesielt begynnelsen! Håper neste episode blir litt oppklarende! :)

Samme her! Bare så kjedelig at man må vente en hel uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, jeg og vil se OTH! ...men er ikke noe god på sånn nedlastingsgreier :sjenert:

Hvordan går det med shreden? :) Her er økt 5 unnagjort i dag, og jeg synes egentlig at det begynner å bli sånn tålelig greit. Er ikke like støl lengre, og føler jeg klarer å henge med på flere av øvelsene :jepp:

Og i går før jeg sovna lå jeg og tenkte på, (ja, faktisk!), hvordan går det med dere og BF? (eller er dette en BF-fri dagbok? ). Rart det der, hvordan man kan tenke på noen man egentlig ikke kjenner, og aldri har møtt..

:klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du google "watch one tree hill online free" :fnise::jepp:

Shreden går greit den ;) Har ikke fullført økt nr fem ennå, venter til i kveld ;) Skal trene og dusje etter N har lagt seg, mens kyllingen står i ovnen :sikle: Er ikke så veldig støl jeg, heller, men kjenner det litt i leggene.

Gav deg tilgang til bloggen nå, der kan du lese, og spørre om du lurer på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du google "watch one tree hill online free" :fnise::jepp:

Shreden går greit den ;) Har ikke fullført økt nr fem ennå, venter til i kveld ;) Skal trene og dusje etter N har lagt seg, mens kyllingen står i ovnen :sikle: Er ikke så veldig støl jeg, heller, men kjenner det litt i leggene.

Gav deg tilgang til bloggen nå, der kan du lese, og spørre om du lurer på noe :)

Flinka :5: Mmm, kylling i ovnen høres veeeldig godt ut :sikle: Her skal vi skeie ut med takeawaypizza! :lur:

Takk for tilgang til bloggen.

Du imponerer meg, sterke, flinke, lille, gode Neala :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig godt :sikle: Men det er jo absolutt (!) godt med takeawaypizza i ny og ne! Spesielt med hvitløksdressing på... mmm!

Tusen takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor er i seng, så nå skal jeg sette i gang med shreden! Men først skal jeg slenge kylling i ovnen. Passer fint at jeg akkurat rekker å trene og dusje til den er ferdig :nigo: Deretter skal jeg slenge føttene på bordet og sjekke ut en ny serie - Switched at Birth. Noen som har sett den? Jeg har litt guilty pleasure for sånne serier :fnise: The Secret Life of the American Teenager, f.eks. Du og du for en elendig serie, men jeg må jo bare se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor er i seng, så nå skal jeg sette i gang med shreden! Men først skal jeg slenge kylling i ovnen. Passer fint at jeg akkurat rekker å trene og dusje til den er ferdig :nigo: Deretter skal jeg slenge føttene på bordet og sjekke ut en ny serie - Switched at Birth. Noen som har sett den? Jeg har litt guilty pleasure for sånne serier :fnise: The Secret Life of the American Teenager, f.eks. Du og du for en elendig serie, men jeg må jo bare se :ler:

Høres deilig ut å få ungen i sengen så tidlig! Missforstå meg rett da, jeg trives jo med O, men hadde satt stor pris på litt alenetid på kveldene også. Jeg legger meg jo nesten rett etter han jeg. :gjeiper:

Kylling hørtes godt ut! Skulle ønske vi også hadde gått for den..Ble så tung i kroppen av tacoen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut å få ungen i sengen så tidlig! Missforstå meg rett da, jeg trives jo med O, men hadde satt stor pris på litt alenetid på kveldene også. Jeg legger meg jo nesten rett etter han jeg. :gjeiper:

Tidlig? Min S legger seg kl 18.. :ler: Men jeg husker godt hvordan det var da hun var den som la seg sist :sjenert: Det var utrolig deilig å gradvis "ta kveldene tilbake" :jepp:

Lykke til med dagens shred, Neala! :) Jeg må få det unnagjort på morgenen jeg, ellers har jeg ikke sjangs til å få gjort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, N våknet igjen, så nå rekker jeg ikke trene. Hun har sovnet igjen, men maten er jo ferdig om fem minutter. JAJA, da får jeg jaggu meg trene rett før jeg legger meg. Må la maten sige også, før jeg begynner.

Forresten, siden vi var inne på leggetid. N la seg senest halv sju leeeenge. Helt til hun begynte å være borte seks timer om gangen. Så nå sovner hun til vanlig tid (halv sju) omtrent til faste dager, mens andre der kan hun rote hele natten. Og da synes jeg så synd i henne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da, så kjedelig! :( Både at hun våkna igjen, og at det blir så tustete med legging :( Slitsomt både for mor og barn det!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da, så kjedelig! :( Både at hun våkna igjen, og at det blir så tustete med legging :( Slitsomt både for mor og barn det!:klemmer:

Ja, men det er nå en gang sånn. :sukk:

Gratulerer med 11 måneder. :) Nå må du snart ordne til fødselsdag. :)

Takk! Ja, det er helt fantastisk! Gleder meg til hun fyller år :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...