Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

Tilbake i ny drakt!

Bestemte meg for å sortere ut litt. Har opprettet en lukket blogg i tillegg til dagboken, som ihvertfall dere kjente kan få tilgang til om dere vil. Bare send meg en PM. Ellers blir det nok vanlige hverdagskremmerier her inne :)

Jeg og Lillemor nyter adventstiden. I dag har vi (les: jeg) pakket inn julegaver, og de ble så fine! Gråpapir, rødt og hvitt bånd med hjerter på, fine lapper og stempel :hjerte: Elsker å pusle med sånt, men er litt treg å komme i gang. Hadde nok sittet i flere timer om ikke det hadde vært for at N våknet :)

I tillegg har jeg endelig fått solgt bagvogna! Det var deilig det. Hadde bare flaks, kom over ei på facebook som trengte ei med stor bag, da hennes hadde vokst ut av sin. 2200 kr fikk jeg for den, den kostet 6000 ny i fjor. Helt greit det!

Velkommen til både gamle og nye lesere!

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

:kose:

Hei og hopp! :)

Så fant jeg deg igjen :)

Velkommen, alle tre :jepp:

:vinke:C ligger og ler seg ihjel i lekegrinda si! :ler:Alt er bare hysterisk morsomt akkurat nå......;)

Så herlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:nigo:

:goodbye:

---

Jeg har sovet mye i natt! N var vanskelig å legge i går, etter å ha våknet etter bare 20 minutter, så det endte med at jeg la meg i sengen hos henne. Så sovnet vi da, begge to, når klokken var bare 20-20.30. Jeg våknet av at N ville spise, og tenkte at jeg måtte stå opp og lese litt før jeg gikk og la meg igjen. Men da var klokken 01.30! Og her var det fult lys og tv'en sto på :fnise: Så jeg skrudde av alt lys, og gikk å la meg igjen :nigo: Og på toppen av alt våknet N bare en gang fra da og helt til jeg måtte vekke henne klokken halv 10 :hakeslepp:

Nå er hun hos bf, så NÅ skal jeg lese ;) Blir bare å lese over da. Og så gå litt dypere i noe av det. Jeg har jo hatt undervisning i godt over halve pensum, så. Noe av det tyngste gjenstår da, men jeg tar det egentlig ikke så tungt. Jeg vil bare stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...