Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan, med hånden på hjertet, si at jeg har hatt den fineste julaften jeg kan huske. Magisk å se entusiasmen gjennom Lillemor sine øyne :hjerte: Det hun ble mest glad for var Drømmehagen-boka og giraffen Sophie. Hun satt på gulvet med boka i fanget i en time - DET er lenge for å være henne! Jeg elsker familien min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Høres kjempeflott ut! :rodmer:

Det var også et flott bilde av deg og N du la ut på face. :jepp:

C satt og flyttet en leke med bena, ser ut som hånd-øyne koordinasjonen går seg til nå. :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

God jul! :nisse:

Så koselig.. :hjerte: De små syns det er så stas med jul. Gleder meg til neste år! Da skjønner han litt mer av hva som foregår. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å vise litt livstegn. Dagmar har virkelig herja på her, det er fullstendig kaos! Politiet oppfordrer folk til å ikke gå ut med mindre det er LIVSnødvendig, for det er så mye løse ting som flyr i vinden - som fremdeles er rimelig tøff. Likevel går folk ute i lårkorte kjoler og stiletthæler, uten å ofre det en tanke. Tankeløst spør du meg - kommer det en spiss ting flygende, kan det faktisk gå jævlig galt. Men nok om det.

Jeg nyter jula med mine kjære. Vi hadde en nydelig julaften! Maten var perfekt, og stemningen på topp. Jentene var også eksemplariske, og det var ikke fnugg av sutring eller klaging! Jeg og N fikk mye fint, og egentlig ikke noe særlig som vi ikke ønsket oss. Lillemor var spesielt glad for Sophiene sine (giraffen, hun fikk både orginalen og som kosedyr med bjelle) og Drømmehagenboka, så de er flittig brukt! Ser jeg har nevnt disse før, men gidder ikke fjerne. Og så lær-å-gå vogna, da! (Takk, Neytiri!!! :klemmer:) Hun legger så stolt alle tingene sine oppi, og triller av gårde :)

Ellers er hun veldig glad i mammaen sin for tiden (er det pga julegaven, tro? ;)), og det er bare koselig. Nå prøver hun seg på ord som "salve", "hallo" og "nisse". Hun ELSKER nisser!!!

Jeg er veldig takknemlig for at jeg har så mye og så nær familie, og det har jeg passet på å fortelle dem hver dag nå. De har hjulpet meg mye i år, med alt som ikke har vært helt forventet. Det har gjort at jeg har klart å fokusere helt på å være mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at hun liker vogna, Bumba bruker den enda mye uansett om hun går helt selv :)

Synes du er veldig voksen jeg, med alt du har måttet gå igjennom dette året at du klarer å sette pris på alt det gode :rodmer:

Fortsatt fin jul :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en veldig fin jul, til tross for stormens herjinger! :) Er det store ødeleggelser eller? Det så ganske heftig ut på nyhetene ihvertfall! :forvirret:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri: Lillemor går helt selv hun også, men hun elsker å putte i vogna og tråkke seg av gårde :fnise: Tusen takk. Jeg er jo bare nødt å sette pris på alt det gode! Hvis ikke hadde jeg nok gått helt fra vettet! Håper du er i bedre nå, og får en fin nyttårsfeiring :klem:

Mazilla: Vi har egentlig vært heldige. Noen utemøbler og grille-tilbehør er borte, men ellers har vi alt (og alle!!) i god behold! Men det er myyye forferdelige utfall i bygda og nabobygda. Veldig trist :( Og for et rot! Trær og skrot ligger strødd over alt. Jeg er veldig glad for at vi slapp unna og kan nyte jula, samtidig som jeg føler med de som har mistet mye. Vi har vært ute og hjulpet de som vi har kommet over. Det er vanvittig med snille folk her, heldigvis, så det er mye hjelp å få :jepp:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så dårlig på å skrive for tiden. Er inne og leser flere ganger daglig (når jeg ammer, ligger på sofaen, når jeg skal legge meg osv), men blir sjelden tid til å svare. Om en ukes tid tenker jeg det kommer seg litt. Blir ihvertfall litt mer aktiv på bloggen da. Til dere som har sendt,meg om om tilgang til bloggen: jeg ordner det når jeg får tid/orka til å sette meg ned med pc :)

I dag har vi besøkt Lillemor sine oldeforeldre! Det var veldig koselig, på tross av fælt vær. N var trygg på oldemor rimelig kjapt, men trengte litt mer tid for oldefar ;)

I morgen kommer to av bestevenninnene mine, og det gleder jeg meg veldig til :jepp:

Nå: zzz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...