Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marmot

Vi har en eller annen rund kaffemaskin, genialt til kakao. Jeg har til og mef begynt å drikke kaffe etter den kom i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har dolce gusto, er fornøyd med den, liten og nett og god smak på kaffe og kakao, betalte 499,- på elkjøp.no :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også dolce gusto, og nesquicken er helt fantastisk god... :sikle: Noe av kaffen er kanskje ikke den aller beste (men helt ok, altså!), men nesquicken er nesten verd maskinen i seg selv! :fnise: Det beste med den er at kapslene selges i alle dagligvarebutikker, i tillegg til elkjøp, expert, jernia osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Vi har også dolce gusto, og nesquicken er helt fantastisk god... :sikle:

Den har vi også, men jeg synes ikke Nesquicken er noe god. Den er jo så ekstremt søt. :sjenert: Men den kakaoen med melk er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vi også, men jeg synes ikke Nesquicken er noe god. Den er jo så ekstremt søt. :sjenert: Men den kakaoen med melk er veldig god.

Chococcino, eller hva den heter? Den synes jeg er altfor søt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for masse svar :jepp: Jeg har hørt at dolce gustoen smaker veldig utvannet jeg, men det stemmer kanskje ikke? Er det noen av dere som har den automatiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg synes ikke det smaker utvannet, men jeg er jo ingen kaffekjenner, for å si det mildt. :fnise:

Den automatiske hadde en kompis av oss, men det ble bare gris når maskinen insisterte på mer vann enn det var plass til i koppen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd for at den skal bli utvannet hadde jeg heller gått for en hvor du kan styre vannmengden manuelt enn den automatiske :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dolce gusto på jobben og nespresso hjemme. Prøvde nesquick på jobben en dag, og den smakte veldig utvannet!! Var ikke god i det hele tatt :snurt: Til nespresso tror jeg ikke det finnes kakao, og jeg drikker ikke kaffe. Mannen er veldig fornøyd med maskinen vi har hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil ha kakao er ikke Nespresso å anbefale ihvertfall. Der har du kun kaffe. Jeg har smakt cappuccino og vanlig svart kaffe fra mammas Dolce Gusto og syntes det smakte godt. :jepp: Isteen skal visst også være veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Isteen skal visst også være veldig god.

Absolutt :jepp:

Med Dolce Gustoen gjelder det bare å ta rett mengde vann i. Nesquicken skal f.eks. ikke ha like mye vann i som de andre kapslene. Derfor blir den ofte utvannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassimo... Dolce Gusto... Tassimo... Dolce Gusto... ???? *forvirret* :fnise: Men jeg tror nok det blir en av de to. Tenker jeg kanskje skal vente, og ønske meg til bursdagen min i april, med mindre jeg kommer over en ekstremt billig.

---

Lørdag! Lillesøster er på besøk, så hjemmelaget pizza og jentefilm står på menyen ;) Men først skal vi se Småkryp på Disney Channel :nigo:

Har hatt en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

La oss bare si kaffemaskin. :lur: Selv har vi en med kaffepads. :fnise: Phillips Senseoooooooh! Synd jeg ikke er store kaffedrikkeren, ellers hadde det gått mye kaffi her i gården.

Kos deg i kveld, skal kose meg med snakksalige lillegullet mitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma kom nettopp og henta N, for å ta henne med og hente lillesøster på skolen, så nå sitter a mor med føttene på bordet og en stor kopp te! De kommer vel igjen straks, for N skal jo sove.

Har bestemt meg for å prøve meg på Jillian Michaels 30 day shred! Tror det kan være en grei type trening for meg, som hater å trene på studio. Har lest at det er helt jævlig, men gir gode resultater, så jeg satser på at det går fint :) Begynner i morgen! Hadde vært deilig å kjenne kondisjonen og styrken komme litt tilbake etter svangerskapet... :sjenert:

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3o days shred har jeg og det er virkelig god trening :jepp: Klarte nesten ikke å gå etter første dagen, men merket fort forskjell på hva jeg klarte. Bare synd jeg aldri kom til nivå 3 :sjenert:

Skal prøve igjen etterhvert da. Blir spennende å lese hvordan den funker for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å prøve meg på Jillian Michaels 30 day shred! Tror det kan være en grei type trening for meg, som hater å trene på studio. Har lest at det er helt jævlig, men gir gode resultater, så jeg satser på at det går fint :) Begynner i morgen! Hadde vært deilig å kjenne kondisjonen og styrken komme litt tilbake etter svangerskapet... :rodmer:

Jeg har hatt lyst til å begynne med trening igjen en stund, så jeg måtte lese litt om dette her. Nå er filmen lastet ned og første økt gjennomført. Puh! :daane: Hiver meg med, så kanskje vi kan motivere hverandre her inne? :jepp: Det er bare en ting jeg ikke skjønte helt.. Skal jeg gjøre det samme treningsprogrammet nå i 10 dager, og så gå videre til neste del? S holdt forresten på å le seg ihjel, spesielt under cardio-øvelsene. Hun satt i den høye stolen sin og passa på at jeg gjorde alt riktig.. ;) Jeg må bare skaffe meg noen tyngre vekter, men ellers virker dette lovende! :jepp:

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...