Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

Tidlig? Min S legger seg kl 18.. :ler: Men jeg husker godt hvordan det var da hun var den som la seg sist :sjenert: Det var utrolig deilig å gradvis "ta kveldene tilbake" :jepp:

Lykke til med dagens shred, Neala! :) Jeg må få det unnagjort på morgenen jeg, ellers har jeg ikke sjangs til å få gjort det ;)

Hehe, såpass :fnise: Ja gleder meg så utrolig mye til det. Gutten min er enda ikke i seng, han! Men det er pga. magevondt, ikke fordi han ikke er trøtt, for det er han.

Æsj, N våknet igjen, så nå rekker jeg ikke trene. Hun har sovnet igjen, men maten er jo ferdig om fem minutter. JAJA, da får jeg jaggu meg trene rett før jeg legger meg. Må la maten sige også, før jeg begynner.

Forresten, siden vi var inne på leggetid. N la seg senest halv sju leeeenge. Helt til hun begynte å være borte seks timer om gangen. Så nå sovner hun til vanlig tid (halv sju) omtrent til faste dager, mens andre der kan hun rote hele natten. Og da synes jeg så synd i henne :(

Kjedelig når det blir slit på natten..Både for deg og for lille N. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt kvelden på å legge N litt før sju, slappe litt av, begynne å lage mat, få N til å sovne igjen, spise nydelig middag, rydde etter middag, og alle lekene som lå på gulvet, vasket klær, trent, dusja og sortert siste rest av bilder og filmer for 2011. PUH! Ja, og så lett etter strømforsyningen til harddisken min, da. Men den fant jeg ikke. Får lete oppe hos mamma og de. Skal uansett legge bildene inn på dvd som jeg skal ha der oppe, og på harddisken til bror. Er LIVREDD for å miste alle bildene og filmene av N, i brann f.eks.

Tenk at min lille engel har vært så liten da... Tittet på filmer fra april, og hjelpes for noen herlige babylyder... :rodmer: Men N er veldig morsom i denne alderen også, så jeg nyter hvert sekund med henne! :hjerte:

Endret av Neala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Secret Life of the American Teenager, f.eks. Du og du for en elendig serie, men jeg må jo bare se :ler:

Den ser jeg på også, den er fantastisk dårlig, men jeg er jo helt hekta. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Nå er N dratt, og jeg sitter med to valg: enten gå å legge meg igjen, eller trene, lage god frokost og dusje. Hjertet mitt sier (:fnise:) at jeg bør bare gå å legge meg igjen, men hjernen min sier at sove kan jeg gjøre i morgen! Jeg har nemlig litt på tapetet i dag :)

Jeg skal bort til naboene (som forøvrig er fadderbarnet mitt og familien), og der skal vi lage muffins! Vi ble invitert bort i går, begge to, men jeg tenker at jeg drar uansett om N ikke er hjemme. Må vaske og henge opp en maskin med klær før den tid, også. Så det er vel egentlig bare å sette i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes trene, god frokost og en lang dusj høres deilig ut jeg :jepp:

Jeg er forresten imponert over at du fikk trent i går! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg hadde lagt meg :ler: Eller, sikkert ikke... nå har jeg vært sykemeldt ei uke og legen har sagt at jeg må legge meg når lillegutt er levert i bhg, men det har jo ikke skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke lagt meg, men jeg er jo sykelig redd for å ødelegge min egen døgnrytme. Hender jeg legger meg og sover litt når Murmel er hjemme og sover luren sin, for da vet jeg at det blir som regel maks en time, og da går det bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :)

Enig meg deg; Livredd for å miste filmer og bilder! Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! Alle bildene fra da jeg var liten, ble borte. Så mamma har kun et babybilde av meg. Det skal IKKE skje her! :nei:

Håper du har en fin lørdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes trene, god frokost og en lang dusj høres deilig ut jeg :jepp: Jeg er forresten imponert over at du fikk trent i går! :klappe:

Ja, det ble til det ;) Og deilig var det!

Jeg hadde lagt meg :ler: Eller, sikkert ikke... nå har jeg vært sykemeldt ei uke og legen har sagt at jeg må legge meg når lillegutt er levert i bhg, men det har jo ikke skjedd...

:ler:

Ikke sant. Jeg tenker at jeg er jo allerede oppe, så da er det egentlig et ork å kle av seg, legge seg og sovne igjen :gjeiper:

Jeg hadde ikke lagt meg, men jeg er jo sykelig redd for å ødelegge min egen døgnrytme. Hender jeg legger meg og sover litt når Murmel er hjemme og sover luren sin, for da vet jeg at det blir som regel maks en time, og da går det bra. :fnise:

Ja, jeg er redd for å ødelegge døgnrytmen jeg, også. Spesielt i dag, for må jo opp klokken 7 i morgen uansett. Hadde jeg lagt meg tidligere, så hadde jeg ikke sovnet i normal tid i kveld!

Så flink du er :) Enig meg deg; Livredd for å miste filmer og bilder! Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! Alle bildene fra da jeg var liten, ble borte. Så mamma har kun et babybilde av meg. Det skal IKKE skje her! :nei: Håper du har en fin lørdagskveld :klemmer:

Takk :jepp:

Huff! Så trist at du ikke har flere babybilder!! Det er jo noe man setter veldig pris på (både du, dine foreldre og S når hun blir litt større). Hva skjedde?

Ha en fin kveld du og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være utrolig trist. Jeg har veldig mye bilder, klær og ting fra jeg var liten, som jeg setter veldig pris på! Spesielt nå som jeg har fått barn selv (håper jeg ikke strør salt i såret!). Mamma har ingenting fra hun var liten, ikke klær, leker, bilder... Og hun er kjempelei for det, så hun har vært veldig nøye med å ta vare på ting som vi kanskje vil sette pris på i løpet av livet. Og det er jeg veldig glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjans å trene i dag... N holdt det gående i hele natt. Har prøvd å sove etter hun dro, men våkner hver 15. minutt, og bruker en evighet på å sovne igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da :kose: Det er sikkert godt for kroppen med en hviledag nå da, om ikke annet.

Ja.. Kanskje det. Men... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg nekter å tro at det har noe særlig å si om du tar en dags pause altså. Ikke to heller, om det skulle være like vanskelig i morgen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får satse på det. Skal jeg hoppe over to dager, tro, eller skal jeg fortsette der jeg sluttet? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville fortsatt der jeg sluttet, sånn at det blir 30 dager til sammen, bare fordelt over litt flere dager :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...