Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

Enig med Marmot :opplyser:

Enten kjøper du en Samsung Galaxy S II, eller en Sony Ericsson Arc S. Det er de to beste på markedet nå :jepp: Og det er jo hiiimla enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Marmot :opplyser:

Enten kjøper du en Samsung Galaxy S II, eller en Sony Ericsson Arc S. Det er de to beste på markedet nå :jepp: Og det er jo hiiimla enkelt!

Hmmm, okey da. Det er vel ikke så vanskelig, det er bare jeg som er skeptisk.. :ler: Lenge leve Nokia 3210! :ler:

Neida, det er vel egentlig litt prisen det står på også, men jeg får se om jeg kan finne noe billig på nettet :)

Takk for tips :jepp:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Marmot :opplyser:

Enten kjøper du en Samsung Galaxy S II, eller en Sony Ericsson Arc S. Det er de to beste på markedet nå :jepp: Og det er jo hiiimla enkelt!

Nei, for nå er jo Galaxy Nexus kommet, den er bedre enn Galaxy S II, men også himla dyr. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for nå er jo Galaxy Nexus kommet, den er bedre enn Galaxy S II, men også himla dyr. :fnise:

Likevel har alle kjedene anbefalt å heller kjøpe S II, for den er mye mindre feil på :jepp: Bror kjøpte S II for bare noen dager siden, og han sjekker bra rundt før han kjøper noe som helst :fnise:

Edit: Altså, alle han snakket med, selvsagt!

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galaxu Nexus er vel uansett så ny og fancy at ingen har den inne, tror jeg. Jeg vurderte S II selv, men jeg synes den er for lang og firkantet. Jeg er jo litt sær. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld, etter at N har spist (23-tiden) skal jeg ut en tur :jepp: Det er fem minutters gange herfra, så jeg er jo bare en telefon unna, og har ikke tenkt å være ute hele natten akkurat. N våkner jo for mat enda en gang uansett. Gleder meg :) Ble overtalt av en venninne (moren til fadderbarnet mitt, og også naboen min) da jeg og N var på middag der i ettermiddag. Blir godt å komme meg "på banen" igjen :fnise: Så nå må jeg dusje!

Ha en fin fredagskveld, damer! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld, etter at N har spist (23-tiden) skal jeg ut en tur :jepp: Det er fem minutters gange herfra, så jeg er jo bare en telefon unna, og har ikke tenkt å være ute hele natten akkurat. N våkner jo for mat enda en gang uansett. Gleder meg :) Ble overtalt av en venninne (moren til fadderbarnet mitt, og også naboen min) da jeg og N var på middag der i ettermiddag. Blir godt å komme meg "på banen" igjen :fnise: Så nå må jeg dusje!

Ha en fin fredagskveld, damer! :vinke:

Du har godt av å komme deg ut litt! Det fortjener du virkelig :klemmer: Håper du hadde en strålende kveld

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg! Herlige folk og bra musikk :) Skal egentlig i selskap til to av jentene i barselgruppa i dag, men N er potte sur i dag :daane: Får se om hun våkner til vi skal dra... Jeg vekker henne ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det er så fint vær i dag! Vi tok akebrettet og jeg dro N opp til mamma og pappa, og etter hun har sovet og spist skal vi ut igjen :nigo: Hun elsker det! Hviner av entusiasme :fnise: Og jeg, som hater vinter, elsker det!

Denne dagen trengte jeg :Nikke:

:sol: :sol: :sol:

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, deilig dag :) N var helt utslitt etter all leken og akingen, så når klokken var fem så holdt hun på å sovne sittende på gulvet :fnise: Måtte aktivisere henne konstant fra da til jeg hadde fått i henne grøt litt over seks. Kunne ikke se bort et sekund, da sovnet hun!

Men nå har hun sovet en stund (tok ca to nanosekund fra jeg la henne i senga), og jeg skal baaare slappe av hele kvelden. Har veldig lyst å bestille kinesisk (:sikle:), men jeg har jo verken bil til å hente eller noen som kan se etter N mens jeg gjør det... Så det blir nok med tanken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kom deg ut! Det både trengte du, og fortjente du! :jepp:

Koselig å leke ute sammen :) Jeg hater også vinter. Og kulde! Brr.. Grugleder meg litt til S er stor nok til å leke ute i snøen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hater også å fryse, men det er jo sånn sett bare å kle på seg godt nok :fnise: Dere kan tro jeg har mange lag på meg når jeg er ute og jogger for tiden. :gjeiper:

Må være aritg å kunne dra N på akebrett! Det gleder jeg meg til! Og tenk til somemren da! Da er det bare å sette ungen i bæremeis, også gå på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke så glad i vinteren jeg heller, men å høre ettåringen hyle av latter mens jeg løper med akebrettet bak meg, gjør det verdt det! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Neala!

Korleis går det med dykk? Har du begynt med ammeavvenning enda, eller skal du amme vidare? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, Neala!

Korleis går det med dykk? Har du begynt med ammeavvenning enda, eller skal du amme vidare? :klem:

Hei, snuppa! :vinke:

Det går greit her. Vi har hatt en rooolig dag, og det var bare deilig :) Jeg ammer ennå, bare på kveld og natt, og skal fortsette til jeg har prøvd melk på N. Hittil har hun reagert på det, så det blir spennende å prøve om en måneds tid! Tenker det er greit at jeg ammer når hun prøver. Og nå får hun jo ikke i seg annen melk enn morsmelk, så så lenge jeg har nok går det fint. Reagerer hun tenker jeg å gå over til havremelk, for det har hun smakt og likt. Men litt for glad i puppen ennå ;) Og det synes jeg er helt greit. Merker ikke så mye til en-to amminger på natten. Er jeg veldig trøtt så samsover vi bare, jeg har jo stor seng helt alene, så :gjeiper:

Hvordan har dere det, da? Løper inn i boka di, så du hadde skrevet der :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag:

- Kafétur med noen fra barselgruppa

- Handlet

- Tatt telefon til kommunen ang studentbarnehage

- Sendt inn bhgsøknad

- Tatt telefon til skolen ang et fag som ikke sto på lista

- Meldt meg opp til eksamen i ni fag

- Sendt noen mailer

- Fått besøk av niesen min og mamma

- Laget fiskegrateng (som nå står i ovnen)

Og før jeg legger meg skal jeg:

- Vaske en maskin med klær

- Legge sammen to maskiner med klær

- Ta ut av oppvaskmaskinen og sette inn i

- Bytte sengklær til både meg og N

- Vaske gulv (evt bare støvsuge)

Nå har jeg skrevet det, så nå må jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var en imponerende liste med alt du har rukket i dag allerede!

Jeg har gjort ferdig 25% av den andre oppgaven jeg ligger etter i studiet, så her går det fremover. Den første er allerede innsendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!

Jeg får ikke gjort noenting mens Murmel er hjemme og våken, mye fordi soverommene våre er i andre etasje og jeg ikke har grind forran trappa der og på mitt soverom står det så mye esker med greier som han ikke skal leke med at han ikke kan være "løs" der. Og om jeg prøver å ta ut av oppvaskmaskinen kommer han og skal "hjelpe til"... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...