Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

Den 3o days shred har jeg og det er virkelig god trening :jepp: Klarte nesten ikke å gå etter første dagen, men merket fort forskjell på hva jeg klarte. Bare synd jeg aldri kom til nivå 3 :sjenert: Skal prøve igjen etterhvert da. Blir spennende å lese hvordan den funker for deg :)

Spennende! Håper virkelig at det gjør nytten for meg :jepp:

Jeg har hatt lyst til å begynne med trening igjen en stund, så jeg måtte lese litt om dette her. Nå er filmen lastet ned og første økt gjennomført. Puh! :daane: Hiver meg med, så kanskje vi kan motivere hverandre her inne? :jepp: Det er bare en ting jeg ikke skjønte helt.. Skal jeg gjøre det samme treningsprogrammet nå i 10 dager, og så gå videre til neste del? S holdt forresten på å le seg ihjel, spesielt under cardio-øvelsene. Hun satt i den høye stolen sin og passa på at jeg gjorde alt riktig.. ;) Jeg må bare skaffe meg noen tyngre vekter, men ellers virker dette lovende! :jepp::trene:

Men Mazzi da, det var jo bare du som skulle til for å få meg til å virkelig ha lyst til det her! Jeg skal kjøre gjennom første runde nå, har allerede skiftet til litt mer bevegelige klær ;) Vi får støtte opp om hverandre i tunge tider :fnise:

Ja, vi skal kjøre den første delen i 10 dager, og så 10 dager på neste, før 10 dager på siste. Men jeg har lest at man kan kjøre lenger om man ikke er klar for å gå opp et nivå, det har ikke noe å si for resultatet.

Nå sitter N i grinda si, klar til å skrattle av mamma :ler:

:trene:

Edit: Hvor tunge vekter har du nå, Mazilla?

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*kremt* Idag brukte jeg pastasaus på glass, 500 g + vekten av glassene. Man tager hva man haver osv.. :ler: Får pønske ut noe lurt å bruke i morgen. Kanskje imsdal sportsflasker? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg... Tror... Jeg... Dør... :daane: Men fytti grisen så deilig! I begynnelsen må jeg innrømme at jeg stoppa opp, gikk og henta ei vannflaske jeg hadde i kjøleskapet, og tenkte at dette gidder jeg ikke :ler: Men så fortsatte jeg etter ca 20 sekund, og holdt ut hele! Artig å se at jeg er sterkere på noen punkt, der jeg gjorde den tyngste varianten og svakere på noen, det jeg valgte den letteste (det er to hjelpere som viser de forskjellige "grader" i de forskjellige øvelsene). Nå er jeg helt gelé i beina, og tør vedde alt jeg har på at det blir ti ganger verre i morgen :legrine: Veldig greit at det var så mye variasjon, sånn at man ikke blir lei pga at det er kjedelig. Tommelopp for at jeg kjenner det (godt) i lår, mage og armer, og kryssede fingrer for at jeg holder ut i 29 (ohmygod) dager til! ;)

Mazilla... Jeg brukte også pastasausglass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal visst trene hver dag. Men jeg har lest (undersøkte mye på nettet før jeg bega meg ut på det) om folk som har tatt pauser, og likevel fått resultater de er fornøyde med. Det har bare tatt litt lenger tid. Men det er vel veldig individuelt, tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG! :hoppendeglad:

Jaaa!! :hoppe: Sist episode var jo 17. mai i fjor :daane: Det er ingenting, sett bort fra tiden med N, som er bedre enn å benke seg til med kveldsmat og en kopp te - med en ny episode oth :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt med Shreden i dag, ohooi så tungt!! Spent på om jeg kommer meg ut av senga imårn :ler: vi er flinke, og nå er det bare 29 dager igjen!!! :5:

Åh, ny sesong av oth, er det sant??!! På tvn?? :bolledeig:

Håper du og lillesnupp får en god natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, enda flere på shreden! :jepp: Tror dette blir bra, jeg!

Ja, ny sesong!! På tv... ...i USA :fnise: Men det gjør ikke noe, da ordner vi så jeg får sett det på et annet vis :nigo:

Takk i like måte, MonThe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nesten le litt av "bare 29 dager igjen". Føles litt uoverkommelig akkurat nå, men hvis jeg bare tar én dag av gangen, så klarer jeg det vel ;) Vi får bare holde sammen og stå på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nesten le litt av "bare 29 dager igjen". Føles litt uoverkommelig akkurat nå, men hvis jeg bare tar én dag av gangen, så klarer jeg det vel ;) Vi får bare holde sammen og stå på :jepp:

Jeg veeeet.. Er så støl i lårene i dag at jeg har store problemer med å sette meg ned, for å ikke snakke om å kome med ned og opp av gulvet med lillemann i armene :sjenert: Gruer meg til dagens økt! Men må nå bare holde motet oppe! :)

Jeg tror at jeg for å holde motivasjonen oppe må tenke at jeg deler inn i 10+10+10. Da er det bare 9 dager igjen til jeg er ferdig, og skal begynne på nytt program :fnise:

-----

Gratulerer med 11måndersdagen til lillejenta :rodmer:

Tenk at hun er 1 år neste måned!! Føles ut som om det var i går hun kom, husker såå godt at jeg venta spent på oppdatering i boka di :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var lurt! Bare 9 økter igjen! Jeg venter på at klokken skal bli 10, for da skal jeg legge N :jepp: Supert at jeg ikke gruer meg til å trene. Altså, jeg gruer jo meg i den forstand at jeg er så støl, men det er bare litt over 20 minutter, så er jeg ferdig :nigo:

---

Takk :rodmer: Ja, jeg blir helt sippeguri av å tenke på hvor fort dette året har gått :fnise: GLEDER meg til å feire henne om en måned! Hun er så fin og god, og jeg er så STOLT :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonThe og Mazilla: Dere har tatt mål, ikke sant? Tenkte det ville være en fin måte å se resultatene på :nigo: Les her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 11 mnd! :rodmer:

Skjønner godt at du sipper, jeg gjør det selv også. Jeg er blitt ekstremt lettrørt etter Murmel kom til verden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var du! :nigo:

Har ikke fått lest så mye enda, må bare få hanket deg inn på "mine innlegg" :jepp:

Tenk at lillemor er elleve måneder. Snart et år :) :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg gruer meg jeg altså :sjenert: Må vente til lillemann sover jeg også, i går satt han i vippestolen mens jeg trente, og det var litt stress, for han ble litt utålmodig innimellom. Men jeg kan ikke ha ham på gulvet mens jeg trener, for han snurrer og ruller og drar segbakover i superfart :fnise:

Lykke til med dagens økt!! (Og da er det bare 8 igjen! :lur: )

Edit. Har kun veid meg jeg. Skulle måle meg, og så fant jeg ikek målebåndet.. Og så..hmm..ammetåka :fnise:

Men skal jaggu lete opp det der målebåndet og gjøre det - tror nok det sier men enn talla på vekta ja :jepp:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina
:hoppe: for N som er hele 11 måneder! Forstår godt du blir litt sippeguri når jenta di er så stor. Jeg synes de 3 første månedene med C har gått fort. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 11 mnd! :rodmer Skjønner godt at du sipper, jeg gjør det selv også. Jeg er blitt ekstremt lettrørt etter Murmel kom til verden. :fnise

:rodmer:

Det er vel bare sånn vi er laga :fnise:

Der var du! :nigo Har ikke fått lest så mye enda, må bare få hanket deg inn på "mine innlegg" :jepp:Tenk at lillemor er elleve måneder. Snart et år

:goodbye:

Ja, hun er blitt stor! :)

Uff, jeg gruer meg jeg altså :sjenert: Må vente til lillemann sover jeg også, i går satt han i vippestolen mens jeg trente, og det var litt stress, for han ble litt utålmodig innimellom. Men jeg kan ikke ha ham på gulvet mens jeg trener, for han snurrer og ruller og drar segbakover i superfart :fnise: Lykke til med dagens økt!! (Og da er det bare 8 igjen! :lur: )Edit. Har kun veid meg jeg. Skulle måle meg, og så fant jeg ikek målebåndet.. Og så..hmm..ammetåka :fnise: Men skal jaggu lete opp det der målebåndet og gjøre det - tror nok det sier men enn talla på vekta ja :jepp:

Er vel ikke bare, bare, nei - med en liten sol åler seg rundt omkring :ler: Ja, MÅL!!! :jepp:

:hoppe: for N som er hele 11 måneder! Forstår godt du blir litt sippeguri når jenta di er så stor. Jeg synes de 3 første månedene med C har gått fort. :sjenert:

:rodmer: Ikke sant... Plutselig er de konfirmanter, vet du! :frown: :fnise:

---

Det var deilig! Trodde jo det kom til å bli heeelt grusomt, men det var faktisk mye tyngre i går. Ble overrasket over at det plutselig var fem minutter igjen, og jeg ikke hadde sett på klokka før, for i går så jeg på klokka ca hvert femte minutt :ler: Så dette lover bra :hoppe:

N våkna akkurat når jeg skulle begynne å tøye ut, så jeg gikk og henta henne, og satte henne på gulvet ved siden av meg. Hun holdt på å le seg i hjel av meg :fnise: Gikk foran meg og bøyde seg ned for å se meg i ansiktet. Knallsøt!

Nå skal vi på helsestasjonen og veie og måle :) For en måned siden var hun 72 cm og 8595 g, så det blir spennende og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...