Småkjekset Skrevet 10. januar 2012 #181 Del Skrevet 10. januar 2012 11 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. januar 2012 #182 Del Skrevet 10. januar 2012 11 måneder Er akkurat ni måneder mellom din N og min O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2012 #183 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg har ikke tatt mål, men har planer om å gjøre det. Får lete frem målebåndet i ettermiddag Økt nr 2 ble gjort i dag morges. Gikk overraskende greit til å ha så stive ben.. Brukte 1.5 litersflasker med vann, det var en smule tyngre enn pastasaus Gratulerer med 11-månedersdagen til den herlige jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2012 #184 Del Skrevet 10. januar 2012 Er vel ikke bare, bare, nei - med en liten sol åler seg rundt omkring Ja, MÅL!!! Det var deilig! Trodde jo det kom til å bli heeelt grusomt, men det var faktisk mye tyngre i går. Ble overrasket over at det plutselig var fem minutter igjen, og jeg ikke hadde sett på klokka før, for i går så jeg på klokka ca hvert femte minutt Så dette lover bra Blir vel travlere når han virkelig begynner å krabbe Synes tida har gått så fort..nesten for fort Sånn hadde jeg og det!! På oppvarminga, når man skal hoppe sånn ut og inn med bena (er såå dårlig på å forklare ) tenkte jehg "herreguud, dette klarer ikke bena mine i dag", men ble raskt varm, og vips var treningen over! For alle del, det var tungt altså, men jeg føler meg bedre etter treningen i dag, enn jeg gjorde i går. I går trodde jeg nemlig jeg skulle dø. I dag hoppa jeg i dusjen og rydda sammen alt i en fe! Tror dette blir bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. januar 2012 #185 Del Skrevet 10. januar 2012 Gratulerer så mye til N som er 11 måneder i dag Herlighet. Husker jeg leste graviditetsdagboken din, og så fødselshistorien din. Virker ikke så lenge siden! Det var faktisk den første dagboken jeg begynte å lese her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #186 Del Skrevet 10. januar 2012 11 måneder :strix :hoppe 11 måneder hoppe:Er akkurat ni måneder mellom din N og min O : Ja, jeg vet! Artig (Kommer inn til deg og hopper for skjønningen!) Jeg har ikke tatt mål, men har planer om å gjøre det. Får lete frem målebåndet i ettermiddag Økt nr 2 ble gjort i dag morges. Gikk overraskende greit til å ha så stive ben.. Brukte 1.5 litersflasker med vann, det var en smule tyngre enn pastasaus :daane:Gratulerer med 11-månedersdagen til den herlige jenta di! Det ble pastasausglass i dag tidlig her i dag, også. Men nå har jeg fått ned manualene som lå hos mamma (som aldri ble brukt), så i morgen blir det andre boller Vet ikke hvor tunge jeg skal satse på da.. Takk Blir vel travlere når han virkelig begynner å krabbe Synes tida har gått så fort..nesten for fort Sånn hadde jeg og det!! På oppvarminga, når man skal hoppe sånn ut og inn med bena (er såå dårlig på å forklare ) tenkte jehg "herreguud, dette klarer ikke bena mine i dag", men ble raskt varm, og vips var treningen over! For alle del, det var tungt altså, men jeg føler meg bedre etter treningen i dag, enn jeg gjorde i går. I går trodde jeg nemlig jeg skulle dø. I dag hoppa jeg i dusjen og rydda sammen alt i en fe! Tror dette blir bra jeg Så bra at det ikke bare var jeg som følte det sånn Jeg har ordentlig troa Klart er det tungt, men det er jo så DEILIG etterpå! Jeg dusja med åpen dør mens N satt i vogna i gangen utenfor Man finner løsninger på det meste Gratulerer så mye til N som er 11 måneder i dag Herlighet. Husker jeg leste graviditetsdagboken din, og så fødselshistorien din. Virker ikke så lenge siden! Det var faktisk den første dagboken jeg begynte å lese her inne Takk snuppa Åh, så hyggelig! Det har gått veldig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg har kjøpt meg Tassimomaskin! Og er sååå fornøyd. Har smakt varm sjokolade og latte macchiato Nå skal jeg lage kyllingnuggets (ja, kjøpte, det var det jeg hadde i fryseren ) til middag, og så skal jeg plante rumpa og mine støle bein i sofaen mens N leker! ...Det er planen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. januar 2012 #188 Del Skrevet 10. januar 2012 for 11 måneders snuppe Og grattis med Tassimo Jeg håper vi klarer å få solgt vår Nespresso snart så jeg kan kjøpe meg Tassimo jeg også! Chai Latten er også kjempegod, men den har akkurat kommet så vet ikke om de har den overalt enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #189 Del Skrevet 10. januar 2012 Takk og takk Jeg har sjekket litt disse kapslene, men jeg finner ikke så mange steder det går an å kjøpe de. Hadde håpt at jeg kunne slippe å betale over 50 kr per pakke, om jeg bestilte på nettet. Men det gjør forsåvidt ikke noe, for jeg drikker ikke så mye kaffe. 1-2 kopper om dagen, så det kan jeg absolutt leve med Er veldig glad i chai latte, så det skal jeg absolutt teste ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #190 Del Skrevet 10. januar 2012 Lillesnupp trasker rundt her nå, splitter naken Hun har hatt seks bæsjebleier i dag, så hun er veldig sår. Det er vel derfor hun ikke ville legge seg til å sove klokken syv. Så jeg vrengte av henne alt etter drittbleie nummer seks, bretta bort gulvteppet, og satte henne ned! Hun er i greit humør nå, så tenker det gjorde godt å lufte rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2012 #191 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvordan går det med shreddinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #192 Del Skrevet 12. januar 2012 Det går bra Føler meg jo sprekere allerede, men er støøøl. Skal snart begynne på dagens økt, nå. Må bare få lagt snuppa først Med deg da? Like støl som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #193 Del Skrevet 12. januar 2012 Tror jeg har skrevet det før, men. Jeg sliter med ordentlig tannlegeskrekk. Og jeg har time om en uke. Mamma bestilte til meg i dag, uten at jeg visste det, og det var vel egentlig like greit. Jeg hadde aldri klart å gjøre det selv. Men jeg gruer meg veldig. Jeg vet at jeg har flere hull, som jeg fikk da jeg gikk gravid, og blir kvalm ved tanken på å fikse det. Ja, jeg vet at jeg må. Jeg får ofte vondt når jeg tygger, og kan peke ut fem (!) hull. Minst to av de er ganske store. Får jo høre at "tenk så deilig det blir å kunne slippe å ha vondt etterpå", men det hjelper ufattelig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. januar 2012 #194 Del Skrevet 12. januar 2012 Skjønner deg godt, jeg har ekstremt tannlegeskrekk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. januar 2012 #195 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg skjønner deg godt, jeg har tannlegeskrekk selv. Jeg har et par store hull, da jeg har hatt regulering og disse har slitt på noen av tennene. Uansett, jeg liker ikke tannleger etter at jeg hadde ei finsk tannlege som var litt for glad i å røske i tenna mine... *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #196 Del Skrevet 12. januar 2012 Skjønner deg godt, jeg har ekstremt tannlegeskrekk selv. Det er ikke enkelt, altså. Godt at det faktisk er noen som forstår Jeg skjønner deg godt, jeg har tannlegeskrekk selv. Jeg har et par store hull, da jeg har hatt regulering og disse har slitt på noen av tennene. Uansett, jeg liker ikke tannleger etter at jeg hadde ei finsk tannlege som var litt for glad i å røske i tenna mine... *grøss* Jeg har også hatt regulering, og nå har jeg fortsatt strengen på baksiden nede. Og det sier jo seg selv at der er det litt vanskeligere å komme til med tannbørste og tanntråd, og i kombinasjon med å være gravid så var jo det egentlig dømt til å bli hull der. Jeg har vel egentlig hatt skrekk for å la folk kikke i munnen min hele livet. Det samme gjelder når jeg er hos legen og må sjekke bak i halsen. Men. Når jeg var mindre (7 år eller noe) hadde jeg en tysk tannlege en gang jeg skulle borre et lite hull. Mamma fortalte henne at jeg var redd, og hun sa til meg at jeg måtte bare si fra om det var vondt, og da lovte hun å stoppe med en gang. Jeg sa fra nesten med en gang (jeg tror at hun ikke ventet lenge nok før bedøvelsen virket), men hun bare fortsatte. Stoppet ikke før jeg hylgrein og mamma nærmest røsket henne bort. Hun jobbet ikke der lenge, for å si det sånn. I tillegg er reguleringstannlegen her veldig uforsiktig, og jeg gikk til han i fire år. Mamma måtte dra meg med, ellers hadde jeg aldri gått. Siste gangen mamma tvang meg med til tannlegen var jeg 16 år. Da jeg var 17 gikk jeg selv, for da visste jeg at jeg ikke hadde hull. Jeg sliter ordentlig med det Men jeg vet jo at jeg må, så. Skal ihvertfall fulladde ipoden og legge inn sintemusikk! Føler meg som en femåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2012 #197 Del Skrevet 12. januar 2012 Det går bra Føler meg jo sprekere allerede, men er støøøl. Skal snart begynne på dagens økt, nå. Må bare få lagt snuppa først Med deg da? Like støl som meg? I forgårs (og litt i går) var jeg så støl at jeg såvidt klarte å reise meg, og det var nesten umulig å gå i nedoverbakke eller utfor trapper.. Heldigvis har det så godt som gitt seg nå Ellers går det bra. Vet ikke om jeg merker noen fremgang akkurat, men jeg jobber meg gjennom og tar én dag av gangen Har forresten tannlegeskrekk selv. Burde vel få bestilt en time snart, jeg og.. Jeg skal egentlig få innkalling en gang i året, men de pleier å glemme det. Sitter langt inne å bestille time selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. januar 2012 #198 Del Skrevet 12. januar 2012 Fant dagboka di! Eg har dvd-en med 30 day shred, eller kva den no heiter..men den ligg framleis i plastikken sin Men tenkte å prøve den ut når det er tid for styrketrening her i huset! Får følge med her, korleis resultata blir Eg var hos tannlegen no like før jul, og fekk time i februar igjen..for eg må trekke to visdomstenner og bore eit par hol.. Har trekt to visdomstenner tidlegare, og det gjekk heldigvis veldig lett, så eg håper det går bra denne gongen også Er ikkje megaglad i tannelegebesøk, for å seie det slik Heldigvis jobbar tanta mi der som sekretær, og tannelegen er ei veldig hyggjeleg dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 12. januar 2012 #199 Del Skrevet 12. januar 2012 Tenk at vi snart skal feire ettårsdag for gullene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. januar 2012 #200 Del Skrevet 12. januar 2012 Har du sett episoden med OTH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå