Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke ned på noen , men irriteres av 2 ting.

Uoppdraget barn, ungdommer og voksne som ikke rydder og forsøpler etter seg i parker, offentlige møteplasser og mcrn.

Ungdomsgjenger som står i veien og lager hinder for andre. I tillegg til at de er frekke og slenger med leppene. Hvor er foreldrene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ned på/irriterer meg over:

-Folk som går med onepiece offentlig

-FRP-velgere

-Voksne folk som ikke kan skrive skikkelig

-Folk som gir f i rettskriving

-Folk som tror blinklysene på bilen er ekstrautstyr

-Folk som mener at det bare er å ta seg sammen når man sliter psykisk

-Foreldre som mener jeg ikke har noe meningsfylt i livet fordi jeg ikke har barn, og som forteller om ungen sin HELE TIDEN. Jeg driter i ungen din.

-Folk som gir ungen sin motenavn

-Folk som kjøper kjempedyre klær pga merket

-Folk som er positive HELE tiden!

-Folk som røyker blant andre uten å spørre først (busskuret, utenfor butikken)

-Folk som døper barna sine fordi det er tradisjon

-Folk som drar med ungene sine på shopping

-Barnevognmafiaen! (Folk med barnevogn som driter i at de opptar hele fortauet)

-Folk med mac

-Folk med meningsløse tatoveringer

-Hundeeiere som ikke har hunden i bånd når det er sannsynlig at de møter andre

-Folk som drikker seg fulle

-Folk som sier ”det er noe dritt, for det fungerte ikke for meg”

-Folk som kliner tyggis i bussen!

Mac er best, ingen protest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en viss grad enig med personen over som misliker folk med mac. Jeg misliker ikke folk med mac, men jeg misliker når folk er så Apple-hjernevasket at de (på tross av manglende kunnskaper om annet) forkynner at mac er det ENESTE som går an å ha og at iPhone er den ENESTE telefonen som fungerer. De må gjerne komme seg forbi år 2007 slik som resten av oss og oppdage at det finnes alternativer. Jeg synes det er patetisk at folk skaffer seg macbooks når de likevel bare bruker den til å sitte på facebook. Veldig dyr facebookmaskin gitt:P

Ellers synes jeg det er trist med:

*Mennesker som bare ser seg og sitt eget og ikke har noe ønske om å bidra til samfunnet (da tenker jeg ikke på uføre, trygdede etc. i seg, men unge eller friske mennesker som sykemelder seg o.l. fordi de er giddalause)

*Kvinner som med vilje gjør seg "svake" og spiller martyr ovenfor alle (spesielt menn) de møter i livet. Ta dere sammen, å være hvit og kvinne i Norge i dag, er som å ha vunnet i lotto dobbelt opp. Vi har det bedre enn samtlige mennesker i hele verden og har flere muligheter enn NOEN andre!

*Bitre mennesker som fremhever seg selv for å dytte andre ned, som har et akutt ønske og behov for å alltid stå i framkant og ta æren og som later som de bryr seg om de rundt dem kun så lenge de har bruk for dem. Mindre usympatisk blir man ikke i mine øyne, gitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterer jeg meg over/ser ned på:

- Barnevognmafia

- Folk som går på NAV uten grunn

- Folk med lav arbeidsmoral

- Folk som mener det samme som alle andre for å bli bedre likt

- Ungdommer som skaper drama av ingenting og er generelt høylytte

- Rånere

- Folk som dikker 1,5 l pepsi max om dagen fordi den ikke inneholder sukker

- Folk som oppdaterer ALT på facebook, hvor de er, når de skal finne på noe med noen, bilder fra ditt og datt, barnet har gått på do første gang osv.

- Gjerrige folk(sparsomelig er helt ok, bare ikke la gjerrigheten gå ut over andre og snylt på familie/venner)

- Folk som stryker på eksamen og klager, men ikke skjønner at man faktisk må lese/øve for å klare den

- Folk som betaler 50.000 i året for å gå på BI å påstår at det er fordi det er en bra skole, men går selv på 1 forelesning i uka...

- Folk som handler iteriør på europris, jysk og lignende

- Folk med null hygene og har det som en svinesti hjemme

- Folk som kjøper Take Away 4-5 ganger i uka

Lista kan virke lang, men samtidig har jeg utrolig mange mennesker jeg ser opp til! Vi burde kanskje hatt en sånn tråd også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en viss grad enig med personen over som misliker folk med mac. Jeg misliker ikke folk med mac, men jeg misliker når folk er så Apple-hjernevasket at de (på tross av manglende kunnskaper om annet) forkynner at mac er det ENESTE som går an å ha og at iPhone er den ENESTE telefonen som fungerer. De må gjerne komme seg forbi år 2007 slik som resten av oss og oppdage at det finnes alternativer. Jeg synes det er patetisk at folk skaffer seg macbooks når de likevel bare bruker den til å sitte på facebook. Veldig dyr facebookmaskin gitt:P

Enig med deg i forhold til folk som kjøper mac/apple produkter fordi det er inn, og ikke utnytter ressursene produktet leverer. Da er det bedre å se på billigere alternativer!

Meeeen...

Jeg studerer IT og i et prosjekt har jeg sett på oppbygningen av Apple sitt oprativsystem i forhold til Windows, Linux eler lingende.

Det jeg har sett på er oppbygningen av koden til oprativsystemet og generelt designet. Personlig syns jeg at brukergrensesnittet er ryddigere og mer selvforklarende i Apple sitt, samt kjører bedre i forhold til hardwaren som er beregnet for enheten.

Alt i alt er jo det en smaksak egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i forhold til folk som kjøper mac/apple produkter fordi det er inn, og ikke utnytter ressursene produktet leverer. Da er det bedre å se på billigere alternativer!

Meeeen...

Jeg studerer IT og i et prosjekt har jeg sett på oppbygningen av Apple sitt oprativsystem i forhold til Windows, Linux eler lingende.

Det jeg har sett på er oppbygningen av koden til oprativsystemet og generelt designet. Personlig syns jeg at brukergrensesnittet er ryddigere og mer selvforklarende i Apple sitt, samt kjører bedre i forhold til hardwaren som er beregnet for enheten.

Alt i alt er jo det en smaksak egentlig...

Absolutt! Jeg prøver ikke å si at mac/apple er dårlige greier, det er jo særdeles pent å se på og enkelt å bruke og virker ganske "bombesikkert" for en vanlig bruker. Men ja, det er dette med hva man skal ha det til - personlig kjøpte jeg meg en relativt billig pc, siden jeg visste jeg uansett bare skulle ha den til å jobbe hjemmefra (tekstbehandling/enkle oppgaver i InDesign) og surfe på nettet:) Ser ingen grunn til å kjøpe meg en grisedyr, men lekker, mac for disse formålene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt! Jeg prøver ikke å si at mac/apple er dårlige greier, det er jo særdeles pent å se på og enkelt å bruke og virker ganske "bombesikkert" for en vanlig bruker. Men ja, det er dette med hva man skal ha det til - personlig kjøpte jeg meg en relativt billig pc, siden jeg visste jeg uansett bare skulle ha den til å jobbe hjemmefra (tekstbehandling/enkle oppgaver i InDesign) og surfe på nettet:) Ser ingen grunn til å kjøpe meg en grisedyr, men lekker, mac for disse formålene:)

Da er vi enige :) Viktig at folk klarer å reflektere over egne behov før en kjøper et produkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

Folk som stemmer Rødt, er medlem i Rød Ungdom og går på privatskole. :klo: (Ja, jeg kjenner en som gjør det...)

Når man har gruppearbeid og vil ha god karakter. Så havner man på gruppe med mennesker som sitter og spiller et spill på PC-en. Hvorfor går du på vgs hvis du ikke gidder å jobbe!? Vgs er faktisk frivillig.

Tynne som tror de er sunne bare fordi de er tynne. Men så røyker de, drikker lettbrus og spiser junkfood hver dag i små mengder.

Egoistiske mennesker som ikke ofrer andre en tanke.

Folk som sminker seg og ser seg i speilet mens det er undervisningen på skolen. Kan du ikke vente til friminuttet da, jålebærte? Jeg er også opptatt av mitt eget ytre, men det går an å ha et avslappet forhold til det allikevel.

Sutrestatuser på Facebook som skriker "gi meg sympati".

Folk som tagger seg selv i sine egne profilbilder. Fjerner taggen. Tagger på nytt. Fjerner taggen. Tagger på nytt. BARE slik at folk skal se bildet deres. Hvorfor er dere så desperate eller likes og kommentarer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer IT og i et prosjekt har jeg sett på oppbygningen av Apple sitt oprativsystem i forhold til Windows, Linux eler lingende.

Det jeg har sett på er oppbygningen av koden til oprativsystemet og generelt designet. Personlig syns jeg at brukergrensesnittet er ryddigere og mer selvforklarende i Apple sitt, samt kjører bedre i forhold til hardwaren som er beregnet for enheten.

Hvor i all verden har du fått tilgang til koden til operativsystemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å si at jeg ser ned på enkelte folkegrupper, men heller holdningene til enkeltmennesker.

Jeg liker ikke:

- Menn som ikke kan gå fordi kvinner på gata uten å dissikere henne med blikket sitt og holde det perverse blikket helt til hun er ute av syne. Det er så ekstremt irriterende!

- Svært religiøse som enten prøver å misjonere deg, eller ser ned på deg om du ikke er religiøs eller har en annen religion

- Mannsjåvenister!!

- Kvinner som går rundt på shopping med hunden plassert godt ned i veska. Det er et dyr!

- Folk som lyger for å slippe unna arbeid når det fører til at andre må ta deres arbeid

- Folk som reiser til utlandet på ferie for så å klage på kulturen der

- Folk som har ingen interesse for andre kulturer

- Folk som setter etniske folkegrupper i et hierarkisk system

Endret av Gabler
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Taminka

Ser ned på folk som er _avhengig_ av telefonen sin, de som ikke kan gå uten og som bare MÅ være tilgjengelig absolutt hele tiden. Nå som det finnes apper for alt legger de den jo ikke fra seg heller :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl

Jeg irriterer meg over menn som har så lav selvtillitt at de blir "redde" for å snakke med en jente bare fordi hun ser pen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skal til for at du ser "ned" på et menneske? Jeg mener selvfølgelig ikke kriminell adferd eller andre soleklare kriterier, men rett og slett valg de tar som du synes er lavmål.

Personlig har jeg problemer med folk som:

* Går med pels

* Har HOME og LOVE-bokstaver hjemme, her inngår også skrift på veggen *grøss*

* Kaller barna sine Leah, Lucas, Noah, Marielle, Leander, Isabelle, Leon, Liam og lignende

* Synes Siv Jensen har kloke meninger

* Ikke legger ting på plass igjen om de ombestemmer seg i butikken

* Røyker

Vil til slutt minne om at denne ligger på "Skråblikk og generaliseringer", så dette er selvfølgelig ment litt humoristisk.

Jeg ser ned på mennesker som ser ned på andre på grunn av slike tåpelige grunner du nå nevner. Folk er forskjellige med forskjellige meninger og forskjellig smak, er det en grunn til å se ned på folk? Jeg ser ned på slike som deg. Rett og slett latterlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...