Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Slowpoke

Så hvis barnet mitt er sykt og må til legen så skal jeg bare drite i å ta h*n med meg på bussen for å komme meg dit da? :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Frp-velgere

- Røykere/snusere

- De som går med pels

- De som sier "hvem bil", "fordeom", "det som er, er at" osv

- Rånere

- Attention whores, som de i Østbanehallen i Oslo

- Religiøse

- iPhone/iPad-brukere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

- iPhone/iPad-brukere

Jeg har alltid lurt på en ting. De som har iPhone mobil kaller den alltid "iPhonen min", mens ALLE andre kaller mobilen sin mobilen. Lurer på hvorfor

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis barnet mitt er sykt og må til legen så skal jeg bare drite i å ta h*n med meg på bussen for å komme meg dit da? :roll:

Jeg var ikke akkurat så veldig seriøs når det gjaldt den der, da. :P

Jeg bare misliker barn generelt, om de ikke er stille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Det eneste jeg uten forbehold kan si jeg ser ned på, er folk som klager på omstendigheter de selv kan endre. Stryker du på en eksamen du ikke har lest til, så er det kun din egen skyld, og du har i grunn ikke rett til å syte. Folk skal selvfølgelig spise og bevege seg som de selv vil, men ikke klag på din egen størrelse mens du spiser verdens største sjokoladekakestykke. Vær proaktiv, gjør noe for å forbedre deg, og så kan vi snakkes. :rope:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid lurt på en ting. De som har iPhone mobil kaller den alltid "iPhonen min", mens ALLE andre kaller mobilen sin mobilen. Lurer på hvorfor

Det er jo min iPhone, så hvorfor skulle jeg ikke si det? jeg sa "Mobilen min" da jeg hadde nokia og sony ericsson også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo min iPhone, så hvorfor skulle jeg ikke si det? jeg sa "Mobilen min" da jeg hadde nokia og sony ericsson også.

Hvorfor kan du ikke si mobilen om iPhonen når du kunne si det om de andre da?

Er det bare for at folk skal vite at du har iPhone?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på en ting. De som har iPhone mobil kaller den alltid "iPhonen min", mens ALLE andre kaller mobilen sin mobilen. Lurer på hvorfor

Jeg sier mobilen min, selv om det er en iPhone. Så jeg er unntaket som bekrefter regelen. Eller rettere sagt, sier jeg "mon portable."

:mobil:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at det å se ned på andre mennesker rett og slett er en stygg uvane samfunnet vårt har opparbeidet... og jeg prøver alt jeg kan å bli kvitt den :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

*Mennesker uten personlig hygiene.

*Mennesker som med viten og vilje tråkker på andre.

*Mennesker som stjeler andres eiendeler.

*Mennesker som er feige og uten ryggrad, som ikke står opp for egne handlinger og i tillegg gjerne skyver skylden over på andre.

*Mennesker som kronisk kaster bort andres tid, gjerne ved å bestandig være for sen til avtaler uten ordentlig grunn, eller avlyse i siste liten/la være å møte opp.

*Mennesker som tar sin egen indre usikkerhet og mindreverdighetskomplekser ut på mennesker de føler seg truet av. Sånne som du vet studerer deg fra topp til tå med et surt blikk når du kommer inn i rommet, men som klistrer på seg et falskt hjertelig smil når dere snakker sammen, og så veksler kritiske, megetsigende blikk med den like usikre venninnen når de tror du ikke ser.

*Mennesker som tror de er andre overlegne i kraft av arvede penger eller slektskap. Kom tilbake når du har oppnådd noe beundringsverdig på egen hånd, kjære, så snakker vi. Dessverre er tendensen at disse menneskene er langt fra like begavede og evnerike som sine driftige forfedre/foreldre, og dette vet de godt innerst inne.

*Mennesker som tror de har en slags rett til å si akkurat hva som faller inn i hodet på dem om andres utseende, klær etc., eller som påtatt medfølende spør og graver om andres personlige anliggender (for de må jo ha noe sladder å skadefro dele i kaffeslabberasklubben på torsdag, må vite). Virkelig? Du tror jeg vil betro meg om dette til DEG, en fjern bekjent fra skoletiden? :roll:

*Mennesker som bestandig tror deres liv og lykke er så mye viktigere enn andres. Alle er vi til en viss grad egoistiske, men enkelte sjokkerer meg i sin hensynsløshet og mangel på empati og forståelse for andre mennesker. Et eksempel kan jo være foreldre som tror deres julefeiring er så mye viktigere enn andres fordi de har barn, og at det derfor er helt på sin plass at den barnløse kollegaen må jobbe hver julaften så man selv får fri. Den barnløse kan da vel ikke ha noe viktig fore på en julaften uansett!? Besøke din syke gamle mor sier du, hun klarer seg vel selv i år også, tenk på meg som har BARN!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg ser ned på FrP-stemmerne, men jeg blir flau av det, sier mye om hvor styrt av samfunnsånden jeg er, dvs, en sau.

Ellers ser jeg ned på HF-folka.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Ellers ser jeg ned på HF-folka.

Hvorfor i all verden? :klo:

Ser du ned på mennesker som f.eks. utdanner seg i språk og blir lærere?

Jeg for min del synes det er langt verre med alle disse som søker seg inn på juss fordi det høres fint ut. Kjenner flere slike. (Nå ser jeg ikke ned på dem av den grunn, synes heller litt synd på dem.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Hvorfor i all verden? :klo:

Ser du ned på mennesker som f.eks. utdanner seg i språk og blir lærere?

Jeg for min del synes det er langt verre med alle disse som søker seg inn på juss fordi det høres fint ut. Kjenner flere slike. (Nå ser jeg ikke ned på dem av den grunn, synes heller litt synd på dem.)

Mer selvhøytidelige folk har jeg ikke vært borti. Juss-folka jeg har møtt er jordnære og ressurssterke, både slekt og venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok mine ting jeg ser ned på, men sikkert mange som ser ned på ting med meg også. Heldigvis er ingen perfekte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som har veldig sterke meninger om ting de ikke har noe greie på.

Hyklere.

Enig i disse.

Ellers er det kjipt å se at så mange ser ned på feite folk. Er på vei ned i vekt nå, og gleder meg til å nå normalvekt bare for vissheten om at folk ikke ser ned på meg lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, listen er nok lang. Skal sies at jeg sjeldent bruker energi på å se ned på noen, men er visse mennesker som får frem følelsen i meg :fnise:

- Unge mødre, spesielt alenemødre uten utdannelse eller noe.

- Religiøse.

- White trash jenter.

- Glamourmodeller.

- Folk med mange sexpartnere.

- Utro folk.

- Folk som kaller ungene sine Leah, Leander osv

- Folk som trener helt feil, feks sitter på ja/nei-maskinen på 5 kg. Og sånne som går på Zumbatime en gang i uka og tror de trener...

- Folk som stryker på eksamen gang på gang.

- Folk uten utdannelse.

- Folk som ikke har bestått vgs, med mindre det er en god grunn f.eks fysisk/psykisk sykdom.

- Uøkonomiske folk. Sånne som kan bruke to-tre tusen på en vanlig bykveld eller tar opp forbrukslån for å kjøpe merkeklær.

- Folk på NAV uten særlig grunn.

- Gamere.

- Jenter som er sammen med sånne stereotypiske utlendingsgutter.

- Utlendinggjenger som tror de er så kule, typisk de som henger på kjøpesentere.

- Folk som har få klær, som alltid går med det samme selv om de har råd til nye.

- Lavkarbofolk.

- Fjortiser.

- Folk med mye skrivefeil.

- Ekstremt utadvendte folk som tar veldig mye plass og krever all oppmerksomhet. Slitsomt!

Disse ser jeg ikke ned på, men hater:

- Dyremishandlere.

- Mishandlere generelt.

- Folk med ekte pels.

- Mobbere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, listen er nok lang. Skal sies at jeg sjeldent bruker energi på å se ned på noen, men er visse mennesker som får frem følelsen i meg :fnise:

- Folk som trener helt feil, feks sitter på ja/nei-maskinen på 5 kg.

Hva er ja/nei maskin? Noen trenger kanskje å løfte bare 5 kilo? Om det er i en start fase?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ja/nei maskin? Noen trenger kanskje å løfte bare 5 kilo? Om det er i en start fase?

Sånn som trener innsiden og utsiden av lårene. Man klemmer lårene sammen eller tar dem fra hverandre.

Hvorfor har folk så mye imot den maskinen? Syns den er bra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...