Gå til innhold

Smiling at the elephant


Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Høres ut som dere har ei sjarmerende lita frøken :rodmer:

Ha en fin dag i dag, og kos dere masse :) godt nytt år!

C er utrolig sjarmerende, så hun er som hun høres ut som. :fnise:

Takk i lige måde. Kommer litt sent, men håper dere har en fin første dag i det nye året. :jepp:

Innom og ønsker dere et riktig godt nyttår :) Må dere kose dere masse i kveld :klemmer:

Takk i lige måde! Vi koste oss. :jepp:

---

Nyttårsaften, det blir litt annerledes med en liten baby. Kjente jeg var trøtt rundt 22-tiden, og da hadde C blitt vekket et par ganger av fyrverkeri som ble skutt opp rett utenfor vinduet hennes. Vi fant uansett en perfekt teknikk for C, hun lå ved siden av mammaen sin utover kvelden, sånn at hun hørte pusten min og sov gjennom ganske så ille fyrverkeri. For oss var det viktig at C fikk hvertfall sove litt utover kvelden, og ikke ble for trøtt. Så, C fikk litt mat, deretter sovnet hun og lå ved siden av meg i en times tid før hun våknet av seg selv. Stolt av jenta vår som ikke ble for skremt av alle smellene. Hun var også veldig fascinert av alle fargene. :fnise:

Vet det kommer sent, men godt nytt år alle sammen! :jepp: Håper dere hadde en fin nyttårsaften. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Godt nyttår til dere! :hjerte: Ønsker dere alt godt i det nye året!

Godt nytt år til dere også! :klemmer: Ønsker dere et sunt og flott nytt år. :jepp:

Godt nyttår, kjære Delphina :klemmer:

Godt nytt år til deg også, kjære Neala. :klemmer:

Godt nyttår :jepp:

Godt nytt år! :klemmer:

---

Da var C min enda en måned eldre, 3 måneder. :rodmer: Vi ser nå virkelig hvor stor hun blir, det er ikke lenger lillejenta vår som bitteliten, men en stor jente som bare vokser og vokser, for fort å våre øyne. Jeg savner nesten nyfødt perioden, selv om det var det hardeste. Hun var bare så liten, så skjør. Nå er hun ei frøken som dytter hode og brystkasse opp når hun ligger på magen, når hun ligger på bena mine, forsøker hun å dytte overkroppen framover. Hun prater og smiler, ja.. Hun er på en måte mer menneskelig. Snart begynner oppdragelsesbiten, og.. Det blir hvertfall en spennende tid.

Kjære C min! :rodmer:

Du er hele 3 måneder i dag, og du vokser til å bli ei så vakker og flott jente, i våre øyne. Det tannløse smilet ditt smelter hjertet til mamma og lyser opp hverdagen hennes (spesielt når hun ikke føler seg i form). Det er så ekstra herlig å se deg ligge i senga og når du legger merke til mamma, så lyser du og smiler sånn at mamma tror det skal strekke seg fra øre til øre. Du pludrer og prater mye, og det er bare herlig å se hvor konsentrert du er når du prater. :fnise: Du prøver å kommunisere og vi prøver å forstå. Du er ei lita luring og det er bare så rart å se deg vokse til, å få en personlighet. Det er så herlig å bli kjent med deg, og å vite hva du vil ha og hva du trenger. Du er ei flott lita frøken, vår lille frøken. Vi håper bare vi strekker til som foreldre for deg, og vi tror det, siden du sjeldent gråter og for det meste smiler til oss. Vi er heldige som får være foreldrene dine, og vi elsker deg høyt, så høyt!

Med kjærlig hilsen, mamma.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:rodmer:

Så søtt :rodmer:

:rodmer: Takk!

---

C har da begynt å le når jeg ler. Lille frøkna har hjulpet meg i dag med å brette klær (les: leke med sokker og rote til det jeg har brettet, fordi jeg legger det for nær ei klåfingret frøken), og da hun tok tak i et håndkle og jeg lo, så hørte jeg et forsøk på latter. :rodmer: I tillegg har hun ledd litt uten at jeg har gjort noe. C vokser virkelig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte C :rodmer:

Tenk at hun er hele tre måneder. Da O kom til var C på alder med O nå. Tenk så fort det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 3 mnd! :strix: Tenk så fort tida går! Men såååå søtt med latter da :rodmer: M lager godlyder når han smiler, då smelter eit mammahjerte :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Søte C :rodmer:

Tenk at hun er hele tre måneder. Da O kom til var C på alder med O nå. Tenk så fort det går. :)

:rodmer:

Tenk det, hun er virkelig blitt stor. Det går ufattelig fort. Om ikke så alt for lenge så er O plutselig en stor gutt på 3 måneder. Da er vel C allerede i gang med rulling fra mage til rygg. :fnise:

Gratulerer til C som er 3 måneder i dag :):rodmer: Er det ikke dette som er den "magiske grensen"?

Tusen hjertelig takk! :rodmer:

Det sies å være det, men C er veldig tidlig i utviklingen, så her i gården tror jeg det glir litt over i hverandre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for 3 mnd! :strix: Tenk så fort tida går! Men såååå søtt med latter da :rodmer: M lager godlyder når han smiler, då smelter eit mammahjerte :rodmer:

:strix: 3 måneder og et lite sovetroll som ligger ved siden av mamma. :fnise: Det er utrolig søtt med latter. Det er ikke sånn type latter vi har, men en sjarmerende babylatter, når M begynner å le sånn smått, så forstår du hva jeg prøver å skrive. :fnise:

De godlydene er herlig! :jepp: Frøkna smiler og gjemmer seg deretter bak hendene mens hun nærmest kurrer som en due. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for lille C som er 3 mnd allerede :strix:

Gleder meg virkelig til O begynner å le også :) Den vakreste lyden som fins er barnelatter :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:rodmer: jeg får skikkelig sommerfugler i magen når jeg leser om lille C her inne. Gleder meg til jeg har en liten en selv som sjarmerer meg med smil og latter :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre måneder! :strix: GLEDER meg til O også blir tre måneder. :)

Barnelatter er så koselig! :)

Edit: hehe, hadde vist allerede hoppen for tre måneder.. :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for lille C som er 3 mnd allerede :strix:

Gleder meg virkelig til O begynner å le også :) Den vakreste lyden som fins er barnelatter :rodmer:

:strix: Hun er begynt å bli stor.

Gled deg, det er utrolig herlig. Det ligger litt dypt inne, eller rettere sagt lå dypt inne, men hun lo når jeg og far hennes fikk ho til å le.

:rodmer: jeg får skikkelig sommerfugler i magen når jeg leser om lille C her inne. Gleder meg til jeg har en liten en selv som sjarmerer meg med smil og latter :hjerte:

:rodmer: Det er nå om ikke så lang tid det skjer, Pjusk! :jepp: Gleder meg til å lese om tiden deres med sønnen deres. :jepp: Gleder meg også til å lese at du har født. :D

Tre måneder! :strix: GLEDER meg til O også blir tre måneder. :)

Barnelatter er så koselig! :)

Edit: hehe, hadde vist allerede hoppen for tre måneder.. :fnise:

:fnise: Så hoppet du litt ekstra, det er jo koselig det da.

---

Ja, da var det noe nytt som skjedde i dag. C har vært litt sparsom på det å le.. I dag gjorde jeg litt tull og hun lo litt. Det er vanlig. Det som ikke er vanlig, som kanskje nå blir vanlig, var at jeg kysset føttene til C (noe jeg gjør hele tiden) og latter spratt ut av henne. Dette var mer en ordentlig babylatter enn den vi har hørt tidligere. 3 ganger på veldig kort tid fikk jeg C til å le en ordentlig babylatter. :bolledeig:

Jeg prøver ikke å få C til å utvikle seg fortere, dette er progresjonen hun har, og jeg og forloveden er veldig avslappet, så lenge hun vokser og utvikler seg innenfor normalen.. Det er det viktigste for meg og forloveden, en normal vekst. Hun var litt sjenert på smilingen, men nå går utviklingen som det suser.

Har hatt litt problemer med KG og ting har vært litt hektisk, så jeg har ikke akkurat fått tid til å være her inne. :sjenert:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babylatter, smil og pludring er så koselig! :rodmer: Det lyser opp en mørk dag, og får oss til å se på hverandre, smile, og si: "Det er verdt det!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...