Gå til innhold

Smiling at the elephant


Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Det er kjedelig å pumpe ja :jepp: Men det blir sikkert deilig å dra ut en tur. :)

Det var skikkelig deilig å bare være meg og forloveden, men savnet jenta vår. :rodmer::sjenert:

Huff, så treig jeg er. Fikk ikke helt med meg flyttingen jeg :sjenert:

Så flink du er! Jobber som bare rakkern med studiene du :)

Blir sikkert deilig å få kommet seg litt ut på lørdag. Jeg syns ikke det er noe særlig å pumpe, litt ubehagelig, men er jo veldig greit når man skal noen steder :jepp:

Det går så bra så. :fnise:

Jeg prøver for C sin skyld å gjøre noe, lære meg et nytt språk. Jeg er veldig perfeksjonist, men jeg tenker at jeg ikke kommer til å være verdens beste på dette med en gang, jeg må ta ting et steg om gange.

Det var skikkelig deilig, vi var og så Batman Live (akrobatikk og skuespill). Var utrolig artig, dog savnet tulla mi. :sjeert:

Etter tre dager med pumping, øker produksjonen godt :) Men det er kjedelig ja. Husker jeg holdt på.. Følte ikke jeg gjorde annet enn å amme, sette sammen pumpe, pumpe, vaske pumpe etc.. :fnise:

Jeg la ikke merke til det jeg, synes jeg var tom hele tiden. :fnise:

---

Det har tatt sin tid for meg å svare, C har blitt mer bevisst på ting og er mer våken. Hun har sine perioder hvor hun ikke vil sove, og da må bare mamma og pappa underholde snuppa..

Vi var forresten ute i går, reiste en liten tur til Rotterdam, og det var koselig. Etter flere dager med pumping var vi oppe i 640 ml. Det virker mye men C skulle også overnatte hos farfar og farmor. Jeg ville prøve mitt beste å unngå mme (da jeg fikk beskjed fra helsesøster at det ikke var gunstig for C). Jeg kjente det godt i brystene at jeg hadde pumpet og at jeg heller ikke hadde ammet på en stund, det var spreng og ubehag, og er det nå også forsåvidt. Uansett, C var utrolig flink og knapt nok gråt hos farmor og farfar. Smilte og prata hele tiden. Kjenner jeg er stolt av jentungen vår. :rodmer: Nå ligger hun ved siden av meg og sover, skjønne jenta vår. :rodmer:

Det er ikke stort jeg driver på med for tiden, annet enn å lære meg nederlandsk, rydde i huset og såklart passe på den flotte jenta vår. :jepp: Jeg nyter en tur ut hver dag, og vekta bare raser. Er på vekta jeg var da jeg møtte forloveden (selv om det bare er 5 kg under det jeg veide da jeg ble gravid). Så, totalt har jeg mistet 16 kg etter svangerskapet. :danser:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er som tar deg ordentlig tid til å lære nederlandsk. :jepp: Jeg tror ikke jeg skulle ha begynt med det nå midt i ammetåka.. Jeg sliter nok som det er å snakke mitt eget språk :fnise: Ord detter liksom ut..

Og så heldig du er som går ned masse! Jeg sliter skikkelig, og har fortsatt igjen 7 kg til der jeg var før jeg ble gravid :kjefte: Jeg vil også ned mer!!! Så da får man ta på seg spaserskoene og ut å gå :bigfoot:

Selv om jeg ikke legger igjen spor så ofte, så er jeg stadigvekk innom.. :) Håper det går bra med deg, Delphina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så flink du er som tar deg ordentlig tid til å lære nederlandsk. :jepp: Jeg tror ikke jeg skulle ha begynt med det nå midt i ammetåka.. Jeg sliter nok som det er å snakke mitt eget språk :fnise: Ord detter liksom ut..

Og så heldig du er som går ned masse! Jeg sliter skikkelig, og har fortsatt igjen 7 kg til der jeg var før jeg ble gravid :kjefte: Jeg vil også ned mer!!! Så da får man ta på seg spaserskoene og ut å gå :bigfoot:

Selv om jeg ikke legger igjen spor så ofte, så er jeg stadigvekk innom.. :) Håper det går bra med deg, Delphina :)

Jeg prøver hvertfall. Må ønske meg bedre grammatikkbok til jul. :skratte: Jeg var vel aldri dypt inne i ammetåka. Roter bort nøklene og mobilen en gang i blant, men det gjør forloveden mer enn meg. :fnise: Så der er det nå mannetåka.

Jeg var overvektig fra før av, og jeg la ikke på meg så alt for mye. Uansett, 7 kg er ikke mye det. Er mange som sliter med fler kilo enn det. Det jeg er mest fornøyd med er at jeg fremdeles har en grei vekt og ikke har lagt på meg etter svangerskapet.

Alt står bra til her. :klemmer: Håper alt står bra til der.

Håper det går bra med dere :klemmer:

Her står alt bra til, er bare mye annet som opptar dagene mine nå for tiden. :klemmer: Håper alt står bra til med deg. Skal få somlet meg i dagboken din og få lagt igjen et spor.

---

Fremdeles læring av nederlandsk, jeg er ferdig med grammatikken fra den boken jeg har, men den er ikke spesielt forklarende, så jeg må nok ønske meg en ny en til jul. Jobber med å finne bedrifter som jobber med temaer innenfor det jeg er utdannet i, så.. Her prøver vi å få oss jobb! :jepp: Uansett, kommer nok til å se om jeg får meg jobb, bare sånn generelt, til jeg får positivt svar fra de bedriftene.

C har funnet hånda og har begynt å sutte på fingerne, hovedsaklig tommelen. Hun sutter etter å ha spist. Jeg tar henne ikke av puppen for tidlig, for hun småsutter på puppen når jeg tar henne av. Hun har bare et suttebehov nå virker det som. C har også funnet ut at hendene lager lyder når de er borte i ting. Hun har ligget på sofaen og skrapt på en av putene, og dette med stor interesse. Så det virker som hun blir mer bevist på at ting skjer rundt henne. :fnise: Hun er utrolig sosial, og sover enda like godt gjennom nettene. :rodmer:

Forholdet mellom meg og forloveden blomster, han er virkelig den kjekkeste mannen på jord (i mine øyne :lur:). Synes vi passer så godt sammen. Han er også verdens beste pappa for C, det er ingen tvil om. Man ser det på han at han elsker datteren sin, og da vet jeg at mitt høyeste ønske er oppfylt. :jepp: Jeg er utrolig heldig og takknemlig for mannen jeg har! :rodmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at forholdet dere imellom blomstrer :hjerte: Og det er så viktig at barna våre har fedre som elsker dem! Det varer så å se :rodmer:

I går prøvde S å suge på BEGGE hendene sine samtidig :fnise: Haha! Det er søtt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så bra at forholdet dere imellom blomstrer :hjerte: Og det er så viktig at barna våre har fedre som elsker dem! Det varer så å se :rodmer:

I går prøvde S å suge på BEGGE hendene sine samtidig :fnise: Haha! Det er søtt da :)

Det er utrolig viktig, og ikke noe man kan ta for gitt. Ja, jeg og forloveden var ikke sammen så lenge da jeg ble gravid, men vi fungerer godt som et team, og som foreldre til C. Jeg er heldig som har en pappa som bryr seg om C. Det varmer virkelig, spesielt når han ligger ved siden av henne og smiler stolt når hun pludrer og stirrer intenst på hendene sine.

:fnise: Det er utrolig søtt. Hu her har nok med en hånd, men det ser ut som hele hånda går inn i munnen. :skratte:

---

Det blir en del rydding nå, har litt ekstra tid, og da er det vel greit å suse litt rundt og gjøre ting klart. :fnise: C sover litt urolig, men hun får nok søvn. Jeg er takknemlig for at jeg har ei så flott og rolig datter. Jeg gjør mitt beste med henne, og leker med henne når hun er våken, eller jeg prøver mitt beste. :sjenert: Jeg stod her forleden og tenkte på hva de voksne sa til meg da jeg var yngre: "ikke skjær de grimasene, du blir sånn". Det jeg tenkte var at hvis mamma og pappa gjorde det samme mot meg som jeg gjør mot C, altså skjærer grimaser, så er det ikke noe rart i jeg lærte dem i første omgang. :fnise: Hun synes det uansett er morsomt når jeg prater til henne og skjærer disse grimasene, så da fortsetter jeg med det som fungerer.

Hun blir mer og mer oppmerksom på ting. Hun har ikke noe problem med å dytte hode og bryst opp (og det er vel rundt 3-4 måneder de greier det tror jeg). Det skal sies at jeg var tidlig ute på en del ting, så kan godt hende hun slekter på meg sånn sett. :sjenert:

Uansett, C er det beste som har skjedd meg, så kommer forloveden og så utdannelsen min. Familien min har alltid vært der, og jeg er heldig som har dem. Jeg husker jeg irriterte meg som yngre, men nå ser jeg at de ville bare mitt beste. :jepp:

Jaja, C er våken nå, tror jeg skal ta meg av henne nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å lese at det går så bra med dere :)

Du er virkelig heldig som har en barnefar som er så tilstede og glad i datteren sin. Er dessverre ikke alltid slik.

Er så søte når de sutter på hånden sin :rodmer:

Oskar får det ikke helt til, men gjør det som regel bare når han er sulten. Smokken er han ikke så veldig glad i, fingeren min er bedre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese hos deg. Så flott at du og dere har det bra. Kan ikke bli bedre, hehe. Lurer på hvordan o er når han er like gammel som din c. Nå når de er så små så er det tross alt stor forskjell fra måned til måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så koselig å lese at det går så bra med dere :)

Du er virkelig heldig som har en barnefar som er så tilstede og glad i datteren sin. Er dessverre ikke alltid slik.

Er så søte når de sutter på hånden sin :rodmer:

Oskar får det ikke helt til, men gjør det som regel bare når han er sulten. Smokken er han ikke så veldig glad i, fingeren min er bedre :fnise:

Jeg er evig takknemlig, for det er tungt når man har babyen alene. Vet det ikke kan sammenlignes, men jeg har hatt et par dager nå hvor forloveden har vært lenge borte og jeg alene med ei frøken som er gretten. Det har vært slitsomt og man kjenner at all hjelp er god hjelp. Jeg har så ufattelig mye respekt for dere som er alene. Desverre ja.

Haha, fingerne våre og knyttneven hennes er så deilig atte. Etter å ha spist ligger hun der med store øyne og sutter og sutter. :fnise:

Koselig å lese hos deg. Så flott at du og dere har det bra. Kan ikke bli bedre, hehe. Lurer på hvordan o er når han er like gammel som din c. Nå når de er så små så er det tross alt stor forskjell fra måned til måned.

Som jeg hele tiden skriver, så er jeg takknemlig. Jeg har bekymret meg mye, men for ingen grunn egentlig.

Det er stor forskjell. C var ikke i 62 før rundt 2 måneder, mens det virker som O er på vei inn i det allerede, litt over en måned gammel. Så, noen er større enn andre. Uansett, C er større enn snittet, så hu er ikke akkurat ei lita frøken heller. :sjenert:

---

Har vært litt slit her i det siste. C har vært ekstra gretten og disse dagene har falt på dagene hvor forloveden har vært ute og kost seg. Greit at han er ute og koser seg, men jeg får knapt nok gjort det selv. I tillegg har det vært litt kritikk av ting og tang. Så i går traff jeg bunnen og var lei meg. Ble kjeftet på fordi svigerfar trodde han hadde gjort noe galt, og forloveden synes jeg var frekk. Endte opp med at vi la oss sure, noe jeg hater. Vi har løst alt nå, men forloveden og jeg må bli flinkere på ting. Synes synd på C som var midt oppi det hele. Er sjeldent det er så ille, men det er slitsomt.

Uansett, skal snart ut tenker jeg, og kjøpe svigerinnen min en julegave. Her er tradisjonen at man trekker ut et navn og kjøper noe fint til vedkommende til en satt pris. :fnise: Foreldrene mine har sendt et par tusen så vi kunne kjøpe oss noe. Litt rar jul egentlig, er vant til julen vi har hjemme. :sjenert: Uansett tror jeg at jeg skal lage et fotoalbum av C og sende det til Norge, sånn at de får se barnebarnet deres utvikle seg. Det er en gave fra hjertet. Håper ikke det virker idiotisk. :sjenert:

Nå venter vi bare på besøk fra kusinene til forloveden. Kjenner jeg er sliten og tror jeg sliter med jernmangel eller B12-mangel, for jeg har begynt å røyte som gal, har dårlig hukommelse, svimmel og kronisk såre lepper. Kan godt også være mangel på søvn, men jeg har faktisk ikke slitt med dette før. Så, skal få surret meg til legen og få tatt en blodprøve. For C sin skyld. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre om krangelen :( Uff.. Vi har hatt noen diskusjoner i det siste, som har endt i krangler vi og.. Og jeg blir så sint, fordi S er midt oppi det. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt; Ikke skrik til meg foran S! Eller snakk til meg sånn.. Syns det burde gå ann å vente til barna sover, og heller gå på et annet rom når man skal ha sånne diskusjoner. Jeg blir jo ekstra lei meg pga diagnosen min, som hun kan utvikle. For da er det veldig viktig for meg at hun vokser opp i et stabilt og harmonisk hjem!

Godt dere fikk ordnet opp ihvertfall :klemmer:

Håper legen klarer å finne en logisk løsning og at du får noe som hjelper. Det blir slitsomt i lengden å gå sånn.

Et fotoalbum av C, er så absolutt en fin gave! :jepp: Her får mormor og farmor hver sin kopp med bilde av S, bestefar får fotavtrykk og bilde av henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja O er en liten kraftplugg! :fnise: Men han er ikke sånn kjemperund av seg, selv om han har en søt lita dobbelthake som han har hatt siden fødsel. Men han er ganske lang til å bare være en måned :jepp: C er jo jente da, så hun "skal" jo være litt mindre :jepp:

__

Kjedelig med krangling. Det er tungt, det. Og jeg vet hva du mener i forhold til å få dårlig savittighet ovenfor ungen. Der har jeg forøvrig hatt dårlig samvittighet i et par år, for hver gang vi har kranglet så har hunden hatt det ubehagelig. Men synes det er enda eklere nå. Har heldigvis bare kranglet en gang siden O ble født. :)

Håper dere har ordnet opp nå i alle fall. :)

Hva mener du ang. gaver? Gir dere kun en gave til alle i familien? Slik at alle kjøper en gave, og får en gave? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helluuu!!

Oioi som tiden flyr! Men rekker innom dere flotte damer inni mellom :)

Er så koselig å lese om utviklingen til C og de fine dagene deres :)

Og hvilken vektnedgang!! Misunner deg virkelig den altså. Må håpe jeg klarer å komme ned til ok vekt i det store og hele..

Krangling er aldri gøy men sånt som skjer.. Hvis man kan lære noe av det er jo det helt perfekt. Og hvis ikke så må man bare jobbe videre. Men det virker nå som om dere har et veldig bra forhold så det er vel ikke verre enn sånne krangler vi alle har. Men er au å legge seg sint ja :(

Oi, sånn juletradisjon har jeg ikke hørt om før. Veldig smart og besparende da!

Men jeg hadde nok dødd på meg jeg som er nisse nesten hele året :)

Sånn album er ikke noe rart nei! Her får foreldrene mine fotobok av snupp til hver eneste jul og de blir like henrykte hver gang :)

Klem på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Leit å høre om krangelen : ( Uff.. Vi har hatt noen diskusjoner i det siste, som har endt i krangler vi og.. Og jeg blir så sint, fordi S er midt oppi det. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt; Ikke skrik til meg foran S! Eller snakk til meg sånn.. Syns det burde gå ann å vente til barna sover, og heller gå på et annet rom når man skal ha sånne diskusjoner. Jeg blir jo ekstra lei meg pga diagnosen min, som hun kan utvikle. For da er det veldig viktig for meg at hun vokser opp i et stabilt og harmonisk hjem!

Godt dere fikk ordnet opp ihvertfall :klemmer :

Håper legen klarer å finne en logisk løsning og at du får noe som hjelper. Det blir slitsomt i lengden å gå sånn.

Et fotoalbum av C, er så absolutt en fin gave! :jepp: Her får mormor og farmor hver sin kopp med bilde av S, bestefar får fotavtrykk og bilde av henne :)

Jeg snakker alltid rolig når C er i nærheten, for jeg får så ufattelig vondt når hun er midt oppi dette. Vi er bare to veldig like personer, og vi kræsjer litt da og nå. Av og til påpeker hva jeg ville likt at forloveden kunne gjøre, og plutselig blir det et stort problem. Kan godt ha med at forloveden er sliten etter lange dager.

Det er også viktig for meg at C for en stabil oppvekst egentlig. Jeg sliter med en ting som jeg ikke vil legge ut her, sender deg en pm, som har fått ting til å blusse opp igjen, slik at jeg bruker en del krefter på holde meg relativt stabil. Derfor ønsker jeg kanskje litt mer hjelp enn vanlig.

Ja, håper vi finner ut hva det er. Nå har det begynt å bli bedre. :fnise: Spiser bananer, og det er godt!

Hehe, ja O er en liten kraftplugg! :fnise: Men han er ikke sånn kjemperund av seg, selv om han har en søt lita dobbelthake som han har hatt siden fødsel. Men han er ganske lang til å bare være en måned :jepp: C er jo jente da, så hun "skal" jo være litt mindre :jepp:

__

Kjedelig med krangling. Det er tungt, det. Og jeg vet hva du mener i forhold til å få dårlig savittighet ovenfor ungen. Der har jeg forøvrig hatt dårlig samvittighet i et par år, for hver gang vi har kranglet så har hunden hatt det ubehagelig. Men synes det er enda eklere nå. Har heldigvis bare kranglet en gang siden O ble født. :)

Håper dere har ordnet opp nå i alle fall. :)

Hva mener du ang. gaver? Gir dere kun en gave til alle i familien? Slik at alle kjøper en gave, og får en gave? :klo:

Jeg synes C er ei lita kraftplugg, men jo eldre hun blir, jo lengre og slankere blir hun (altså, hun legger på seg, men hun vokser fort i lengden, og ikke like fort i vekt).

Vi krangler veldig lite, det blir bare noen diskusjoner som kanskje er litt opphetede, men vi har sjeldent kranglet skikkelig, sånn som nå nylig. Vi har ordnet opp, men vi må lære å lytte og ikke være klare til kamp hele tiden. :fnise:

Julegavemessig så kjøper alle en gave hver og gir en gave. Jeg skal kjøpe til svigerinna mi. Blir litt artig.

helluuu!!

Oioi som tiden flyr! Men rekker innom dere flotte damer inni mellom :)

Er så koselig å lese om utviklingen til C og de fine dagene deres :)

Og hvilken vektnedgang!! Misunner deg virkelig den altså. Må håpe jeg klarer å komme ned til ok vekt i det store og hele..

Krangling er aldri gøy men sånt som skjer.. Hvis man kan lære noe av det er jo det helt perfekt. Og hvis ikke så må man bare jobbe videre. Men det virker nå som om dere har et veldig bra forhold så det er vel ikke verre enn sånne krangler vi alle har. Men er au å legge seg sint ja :(

Oi, sånn juletradisjon har jeg ikke hørt om før. Veldig smart og besparende da!

Men jeg hadde nok dødd på meg jeg som er nisse nesten hele året :)

Sånn album er ikke noe rart nei! Her får foreldrene mine fotobok av snupp til hver eneste jul og de blir like henrykte hver gang :)

Klem på deg!

:goodbye: Heeei!

Hun vokser til og blir ei så vakker lita jente. Jeg er kanskje moren hennes, men jeg er stolt over alle de små tingene ved henne. Hun er utrolig sosial og det er bare koselig å se og høre. Var besøk her forleden og fire stk barn fra 1 til 11 var her. Hun sjarmerte alle, og selvfølgelig sto både jeg og forloveden og strålte. :fnise:

Kroppen har vel kommet tilbake til normalen. Jeg prøver mitt beste for å stabilisere vekta, for jeg har en tendens til å legge på meg fort. Jeg er ikke helt heldig med forbrenningen, så det krever en del aktivitet fra meg. :sjenert:

Vi har et veldig godt og stabilt forhold, og det er normalt å være uenig. Uansett, jeg elsker mannen min veldig mye, men av og til føler jeg vi skaller. Jeg sa rett ut at vi er like og vi kræsjer grunnet det, vi er sta og vi gir oss ikke med det første. Positive ting når det kommer til å oppnå noe her i livet, men ikke så positivt når vi begge har det og diskuterer. Uansett er C det viktigste for oss. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne følge med her jeg også! :)

Er skikkelig kjedelig å pumpe.. jeg holder på med en manuell, men skal straks få en elektrisk. Satser på det blir litt bedre. Nå pumper jeg bare når jeg må skaffe henne lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Vil gjerne følge med her jeg også! :)

Er skikkelig kjedelig å pumpe.. jeg holder på med en manuell, men skal straks få en elektrisk. Satser på det blir litt bedre. Nå pumper jeg bare når jeg må skaffe henne lager :)

:velkommen:

Det er utrolig kjedelig, men nå har jeg heldigvis hele 360ml i fryseren, så jeg trenger ikke egentlig stresse med å pumpe om jeg vil ut en liten tur. C spiser ikke mer enn 140ml (eller hun er fornøyd med det), så det rekker en liten stund. Manuell pumpe er grusomt kjedelig, føler meg som ei ku og budeie i samme slengen. :fnise:

---

Lille C, hun er ikke så liten lengre. Hun ligger ved siden av meg i størrelse 62 klær. Alt som er i størrelse 50-56 ligger i en svart søplesekk og skal vel lagres et sted. Vi får se om kusina til forloveden får en liten gutt eller ei lita jente. Om jente, så kan hun få låne en del av klærne, men de vil jeg gjerne ha tilbake etterhvert. :fnise:

Hun smiler mye til farfar og til pappaen hennes, sjarmerer mannfolka allerede i ung alder. :fnise: Det er rart, hun er ikke så alt for avhengig av meg, noe som er deilig, men også litt rart. Sosial jente også, for hun vil ikke bare ligge i mine armer, men alles. Hun er utrolig herlig, og jeg er heldig som er mammaen hennes. Hun er fornøyd med små måltid og sover mye. Når hun er våken, prater hun til de grader og nå virker det som hun utforsker stemmeleiet, for her går det i høye toner og babling. I tillegg begynner det å komme en slags "fniselyd" ut av henne. Hun vokser til, skremmende fort.

Jeg er veldig heldig som har ei så rolig frøken, hun er et sosialt og flott individ. Hun sover mye og hun sover hele natten. Hun har en liten ting som er negativ ovenfor henne, etter siste amming er det ei lita ei som sutrer, for hun er trøtt. Sjeldent hun sover på eftan, så da blir man sutrete og gretten. Dog, nå har det blitt mindre av det også. Får håpe jeg gjør en god jobb. Jeg må bare nyte denne tiden, for nestemann kan være det stikk motsatte. :jepp:

Nå ligger snuppa ved siden av mamma og sover. Hun er nydelig! :rodmer: Får nesten slutte av her og fortsette med å studere litt matematikk. :fnise: Håper dere alle får en flott dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å lese :rodmer: Høres mye ut som S, sånn som du beskriver henne nå, men så er det jo bare noen dager imellom de og :jepp: Vi har også begynt med litt 62 klær, og hun prater som bare det. Vi har også hørt latter to ganger :rodmer: Så koselig!

Jeg er sikker på at du gjør en fantastisk jobb! :) Og det er bare bra at hun ikke er så altfor avhengig av deg. Jeg har bevisst "gitt bort" S til alle som har hatt lyst, sånn at hun blir vandt til å være med andre og. Ellers ville barnevakt og barnehage blitt en forferdelig overgang.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så koselig å lese :rodmer: Høres mye ut som S, sånn som du beskriver henne nå, men så er det jo bare noen dager imellom de og :jepp: Vi har også begynt med litt 62 klær, og hun prater som bare det. Vi har også hørt latter to ganger :rodmer: Så koselig!

Jeg er sikker på at du gjør en fantastisk jobb! :) Og det er bare bra at hun ikke er så altfor avhengig av deg. Jeg har bevisst "gitt bort" S til alle som har hatt lyst, sånn at hun blir vandt til å være med andre og. Ellers ville barnevakt og barnehage blitt en forferdelig overgang.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Tror oktoberjenter generelt er veldig veloppdragne fra de kommer ut fra den varme hulen. :skratte: Huff, dårlig humor. Jaja, det er så koselig å høre latteren. Forloveden har hørt det også, og han er enig, nå er det ikke lenge før hun fniser ordentlig. :fnise: Altså, det er ikke snakk om 10 måneder, men mindre.

Jeg føler meg sikker på at jeg gjør det som er best for C, jeg kjenner henne tross alt best. C valgte selv å gå i andres armer, så hun er vel sosial av seg da. :fnise:

Jeg hadde en flott dag i går, håper du hadde en flott dag også!

---

Det er relativt mye som skjer nå for tiden. Har vært hos svigers de to siste dagene, med C. De elsker henne og jeg synes det er så morsomt å se svigerfar. Forloveden er så lik han at jeg kjenner igjen mange ting svigers gjør. :fnise: Det er rart, men morsomt. Tror kanskje jeg gjør ting som min mor jeg da. :fnise:

Studerer gjør jeg også, matte og nederlandsk, og jeg holder huset så ryddig så mulig. I tillegg er det jul, og da er jeg vel kanskje litt ekstra slapp. :fnise: Jaja, det er jo litt greit det, for etter nyttår så kommer det til å bli en hel del stress og jag, for da kjøres jobbsøkinga for fullt. Hjelp! Forhåpentligvis får jeg vel en grei jobb. :jepp:

Ellers er det ikke stort å oppdatere fra her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Åååååh!

Forloveden leker med C, og hun prater sånn. Så fikk han henne til å le. :hakeslepp: Det var litt mer latter enn den "latteren" jeg har fått ut av henne. :rodmer: Det utvikler seg virkelig nå, C blir så stor.. :sukk: Gråter når hun når hver milepæl.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...