Gå til innhold

Smiling at the elephant


Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Takk for kondolansene. Det varmet virkelig da det stod på som verst (og ja, det er meg her bak dette nicket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går etter forholdene bra. :klem: Har gjort litt av hvert i den tiden jeg var borte, har også sittet siste eksamen (så jeg er ferdig med eksamner og skal nå bare fokusere på masteroppgaven). Jeg savner broren min, men det er forståelig. Med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, går etter forholdene bra. :klem: Har gjort litt av hvert i den tiden jeg var borte, har også sittet siste eksamen (så jeg er ferdig med eksamner og skal nå bare fokusere på masteroppgaven). Jeg savner broren min, men det er forståelig. Med deg?

Går bra med meg, ja. Vesla begynte i barnehage denne uka, så er litt omstilling på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre litt fra deg. Klart du savner han, men igjen, det savnet vil neppe gå bort, selv om det blir lettere å leve med etter hvert som tiden går.

Lykke til med masteroppgaven. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med meg, ja. Vesla begynte i barnehage denne uka, så er litt omstilling på gang...

Så artig! Ja, det er virkelig litt av en omstilling. C begynte i barnehagen i mai og det å ha tid til meg selv er rart!

Så fint å høre litt fra deg. Klart du savner han, men igjen, det savnet vil neppe gå bort, selv om det blir lettere å leve med etter hvert som tiden går.

Lykke til med masteroppgaven. :)

Det er heldigvis blitt mer overlevbart nå, var vanskelig den første tiden. Tusen takk (og rart å se at du har en liten en på vei).

---

Må også juble litt for C min som er blitt en 3-åring (i dag). :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! Ja, det er virkelig litt av en omstilling. C begynte i barnehagen i mai og det å ha tid til meg selv er rart!

Det er heldigvis blitt mer overlevbart nå, var vanskelig den første tiden. Tusen takk (og rart å se at du har en liten en på vei).

---

Må også juble litt for C min som er blitt en 3-åring (i dag). :strix:

Hehe, ja det er jo noe med å se andre som har vært i samme terminklubb, vente nr. to. Slikt la jeg ekstra merke til før jeg ble gravid nå. Men mange av de som var i samme terminklubb er ikke så aktiv på forumet lenger.

Hurra for det ja! :hoppe: :hoppe: Blitt ei stor jente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED 3-ÅRING I DAG! :strix:

:strix: Takk!

Hehe, ja det er jo noe med å se andre som har vært i samme terminklubb, vente nr. to. Slikt la jeg ekstra merke til før jeg ble gravid nå. Men mange av de som var i samme terminklubb er ikke så aktiv på forumet lenger.

Hurra for det ja! :hoppe: :hoppe: Blitt ei stor jente! :)

Det er noe der, og når man også kanskje begynner smått å tenke på nummer to selv, er man kanskje ekstra oppmerksom. Kjenner at jeg savner det å gå gravid altså..

:strix: Tusen takk! Er kanskje rart å tenke på at det nå bare er ett år til før hun begynner på skolen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Takk!

Det er noe der, og når man også kanskje begynner smått å tenke på nummer to selv, er man kanskje ekstra oppmerksom. Kjenner at jeg savner det å gå gravid altså..

:strix: Tusen takk! Er kanskje rart å tenke på at det nå bare er ett år til før hun begynner på skolen. :sjenert:

Begynner de når de er fire i Nederland? Det var tidlig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner de når de er fire i Nederland? Det var tidlig! :P

De begynner ganske tidlig ja, men er veldig førskoleaktig inntil de blir 6, da begynner skolen ordentlig. Skal innrømme at jeg fikk sjokk da jeg hørte det første gang. :fnise: Viser seg at de driver hovedsaklig med maling, leking og lett introduksjon til alfabetet og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se liv i denne dagboken igjen!

Og gratulerer på etterskudd med en liten 3-åring! :klemmer:

Takk for gratulasjoner. :klem:

Er nå ikke her jeg kommer til å fortsette, har allerede en ny dagbok, men synes det var greit å si hei igjen til alle gjennom denne.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...