AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #241 Del Skrevet 24. november 2011 Lurer på hvordan hun skal komme seg ut av denne knipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #242 Del Skrevet 24. november 2011 Lurer på hvordan hun skal komme seg ut av denne knipa Ved å lyve litt mer, og slette kommenetarer på bloggen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #243 Del Skrevet 24. november 2011 Hun jobber fra syv til elleve for å kunne klare å dekke over alle løgnene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #244 Del Skrevet 24. november 2011 Lene says: November 24, 2011 at 16:59 Angående tidligere emne. Vil du ikke poste denne fordi du skjemmes? Vet jeg er direkte nå, men kjenner jeg blir litt matt av opptreden din overfor lesere! Tidligere kommentar*: Hva er det som skjer nå? Du ga jo en kommentar på det nettopp i får hvor du avkreftet at du hadde tatt restylane , samt at du hadde sagt at du hadde gjort det. Du må nesten holde tunga rett i munnen! Når jeg går tilbake så ser jeg at min kommentar og flere er slettet, blandt annet der hvor du sa akkurat det. Hva er det du tenker egentlig? Ser du selv at dette er en helt ubetydelig ting, nettopp hvorvidt du har tatt det eller ikke. Men det faktum at du ikke skriver sant er jo det som er litt urovekkende! Reply Fotballfrue says: November 24, 2011 at 17:11 Kommentaren hvor jeg “avkreftet” det, er det ikke jeg som har skrevet! Den er det noen som har skrevet i mitt navn, og det hadde jeg oversett helt til du gjorde meg oppmerksom på det. Derfor slettet jeg begge to. Ingen skal få utgi seg for å være meg. Herlighet, Lene. Jeg er voksen, jeg lyver ikke. Og i hvert fall ikke på min egen blogg. Jeg vil rett og slett ikke være med i noen diskusjon om mine egne lepper. Men dere går kjøre på. - C Reply ------------------------------- Jada. For hun hadde jo godkjent en slik kommentar skrevet i hennes navn. Hallo, hun må jo godkjenne alle kommentarer før de publiseres! Og så skal hun ha oss til å tro at hun ikke så en kommentar om restylanen, skrevet i hennes navn, før en leser gjorde henne oppmerksom på det? Åh, dette er bare FOR bra! Mer FF, gi oss mer. Nå lo jeg høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #245 Del Skrevet 24. november 2011 kjære "fotballfrue". aka norges svar på victoria beckham. (herregud) nå skal jeg være litt forsiktig med hva jeg skriver her. har veldig lyst til å kjefte deg huden full, riste i deg litt vett og fornuft men tror desverre du er så full av deg selv og kynisk at det preller av. jeg tror du fullstendig er klar over den påvirkningen du har over unge jenter, men du og det næpskrællet av et mannfolk du er gift med er blitt så pengekåte at dere rett og slett driter i alt og alle rundt dere. så lenge bikkja får roastbeef tell meddag så er dere fornøyd. jeg er redd jeg. for seksåringen min. for fremtiden hennes. jeg er redd for at hun skal se opp til deg. jeg er redd for at hun skal bli som deg. og at det er ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det. men du skal banne på jeg skal sette himmel og helvete i bevegelse før jeg gir opp. og så til slutt, slutt å drit deg ut. fortell sannheten eller hold kjeft. løgn er tydeligvis ikke din sterkeste side. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #246 Del Skrevet 24. november 2011 Puppene hennes er faktisk en ting jeg misunner henne. Skulle ønske jeg kunne ha like små, sånn at man faktisk kan se elegant ut i kjoler og ikke bare vulgær (jeg bruker 65 DD). Bare synd hun dytter de så sjukt høyt opp. Hun burde lære litt av ulrikke lund, hun har små pupper og virker som om hun er stolt av det Det er ganske vulgært med stramme oppdyttede kulerunde pupper, selv om de er små. Små naturlige pupper er fint! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #247 Del Skrevet 24. november 2011 Blir lei meg av måten hun har holdt på i det siste. Skal innrømme at jeg leser bloggen og til tider han vært en "fan" - ikke sånn at jeg har sett på henne som en gudinne eller kommentert i kommentarfeltet hennes, men jeg har forsvart henne her som en person jeg har syntes virket søt, snill og hyggelig. Jeg har også fordømt den usaklige kritikken som har gått på at hun er stygg, og det som har eskalert til å bli mobbing av utseende, og akkurat det står jeg for fortsatt. Men herlighet, det er da vel INGEN som ikke ser at hun har gjort noe med leppene sine? Og måten hun svarer på... jeg blir så irritert, faktisk så irritert at jeg blir flau (for jeg har egentlig bedre ting å gjøre enn å bry meg om dette). Jo, du lyver Fotballfrue. På din egen blogg. Du kan prøve deg så mye du vil, men mange av oss ser tvers igjennom det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #248 Del Skrevet 24. november 2011 Det er ganske vulgært med stramme oppdyttede kulerunde pupper, selv om de er små. Små naturlige pupper er fint! Ja, var det jeg mente Derfor jeg skrev at hun burde lære av ulrikke lund. Hun ser jo veldig lekker ut, uten å dytte de opp i halsen. Jeg med mine pupper ser derimot vulgær ut selv om jeg bruker treningsBH Derfor jeg er litt misunnelig. Men det er vel mer generelt på jenter med små pupper, og ikke bare frua jeg er misunnelig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #249 Del Skrevet 24. november 2011 kjære "fotballfrue". aka norges svar på victoria beckham. (herregud) nå skal jeg være litt forsiktig med hva jeg skriver her. har veldig lyst til å kjefte deg huden full, riste i deg litt vett og fornuft men tror desverre du er så full av deg selv og kynisk at det preller av. jeg tror du fullstendig er klar over den påvirkningen du har over unge jenter, men du og det næpskrællet av et mannfolk du er gift med er blitt så pengekåte at dere rett og slett driter i alt og alle rundt dere. så lenge bikkja får roastbeef tell meddag så er dere fornøyd. jeg er redd jeg. for seksåringen min. for fremtiden hennes. jeg er redd for at hun skal se opp til deg. jeg er redd for at hun skal bli som deg. og at det er ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det. men du skal banne på jeg skal sette himmel og helvete i bevegelse før jeg gir opp. og så til slutt, slutt å drit deg ut. fortell sannheten eller hold kjeft. løgn er tydeligvis ikke din sterkeste side. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #250 Del Skrevet 24. november 2011 kjære "fotballfrue". aka norges svar på victoria beckham. (herregud) nå skal jeg være litt forsiktig med hva jeg skriver her. har veldig lyst til å kjefte deg huden full, riste i deg litt vett og fornuft men tror desverre du er så full av deg selv og kynisk at det preller av. jeg tror du fullstendig er klar over den påvirkningen du har over unge jenter, men du og det næpskrællet av et mannfolk du er gift med er blitt så pengekåte at dere rett og slett driter i alt og alle rundt dere. så lenge bikkja får roastbeef tell meddag så er dere fornøyd. jeg er redd jeg. for seksåringen min. for fremtiden hennes. jeg er redd for at hun skal se opp til deg. jeg er redd for at hun skal bli som deg. og at det er ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det. men du skal banne på jeg skal sette himmel og helvete i bevegelse før jeg gir opp. og så til slutt, slutt å drit deg ut. fortell sannheten eller hold kjeft. løgn er tydeligvis ikke din sterkeste side. Du er redd for at hun skal se opp til fotballfruen? Vel,da håper jeg du kvitter deg med internett, kvitter deg med mang en tv-kanal spesielt de som sender musikkvideoer dagen lang. Seriøst, du ser vel ikke på fotballfruen som den største trusselen for din nå 6 årige datter?? Du vet vel like godt som meg at det finnes værre folk å se opp til enn fotballfruen. Og det er hva dere gjør det til selv. Dere fremstiller henne som en ulv med alle spekulasjonene her inne. har lest så si hele tråden her og det er ikke med måte på hvor folk overanalyserer, overreagerer på enkelte ting og lager ti høns ut av ei fjær. Har aldri sett makan til skvaldring her inne og jeg har hengt på forumet her i snart 10 år. mesteparten av kommentarene ser ut som om de er skrevet av noen på ungdomsskolen, og det er forsåvidt helt greit om dere da går på ungdomsskolen. Er dere eldre enn det, så må jeg si at jeg er bekymret for hvordan folk er og hvor mye smør på fett dere klarer å koke ihop. Jeg har knapt sett en mann som kommenterer her. Dette er så typisk kvinnfolk-ting; å skvaldre høyest, overdive og få alt til å virke så dramatisk at man skulle tro det handlet om krig. Hva faan er det med dere? Jeg spør dere helt dønn seriøst? Hva er det med dere som gjør at dere må på død og liv diskutere fotballfruen på denne måten? Gir det dere glede? Skadefro? Får det dere til å føle dere bedre? Dere har hengt dere totalt opp i henne, og jeg anbefaler de fleste her på det sterkeste å unngå bloggen hennes. Jeg synes det er helt merkelig at fotballfruen klarer å engasjere folk så utrolig sterkt her inne. Leter man etter ting man vil finne så finner man det. Ser man etter ting man vil se så ser man det. Hva så om hun ikke er helt sminkeløs på et bilde hvor hun sier at hun er så og si sminkeløs? Er det virkelig så tragisk? Hva så om hun kaller blogghverdagen sin for arbeid? Det er jo fullt like ut arbeid det hun gjør om det så er å bake boller, lager trutmunn foran kameraet eller pakker flere hundre treasures pakker. Er det så ille at dette i hennes øyne kan kalle arbeid? Er det så forfærdelig? Hva som om hun skriver hyyyyl og skriiiik? Gjør det så vondt i øynene? Slutt å les bloggen da vel! Hva så om hun ikke slipper igjennom masse negative kommentarer? Ikke vær så naive å tro at det ikke finnes kommentarer som hun får som ikke egner seg for offentligheten..Skulle likt å se den bloggeren som poster ALT av negativ kritikk. Hva skal hun gjøre med dem da? Sitte å svare og starte opp lange diskusjoner ut av kommentarene? Så var det altså galt at hun skriver om hvor perfekt hun har det. Og så skrev hun om begravelsene hun har vært i år, ja da var det galt det også. Og hvordan hun kledde seg i begravelsen,galt det også gitt. Hva skal hun gjøre da? Gjøre akkurat som dere vil?! Hva gjør dere selv? Gjør dere hva dere synes er best? Eller blir dere diktert av andre mennesker rundt dere til enhver tid? Hva er så forbannet galt med å velge antrekk man selv vil velge? Hva så om man vil sminke seg? hva så om man vil ordne håret? Det må da vel for søren være opp til hver og en? Og til alle dere som syter og klager over at dere kommentarer ikke kommer med, og dette er såååå mystisk. Kanskje mye av det er tilfeldig? kanskje dere har vært såpass ufine at hun ikke gidder å godkjenne dem? Har ingen av dere tenkt på andre svar her enn at hun KUN vil ha positive kommentarer om seg selv? Dere spekulerer i hvorfor den andre tråden om ff ble slettet. Klarer dere virkelig ikke å se hvorfor den ble slettet? jeg har lest kommentarer her som jeg har fått slengt etter meg av mobbere på barne/ungdomsskolen og jeg synes absolutt ikke det er rart trådene har blitt slettet. Om dere ikke klarer å finne en god grunn til å slette trådene om ff så synes jeg synd på dere. Jeg kommer ikke til å få noen mange plusser for dette innlegget,fordi jeg skriver ikke ting som at hun ser helt for jævlig ut, er en løgnhals og at hun kommer til å gjøre verden til en helt for jævlig plass i fremtiden. Men jeg håper noen kanskje klarer å innse at det dere driver med her er lavmål. Skikkelig lavmål. Som sagt, jeg har aldri sett makan til hakking. Jeg er ingen fan av ff. jeg er ikke ff. Jeg er ikke mannen til ff. Jeg er bare en bruker som synes dette har tatt helt av. At dere ikke klarer å ta litt slevkritikk på dette, at dere ikke klarer å holde dere noenlunde konstruktive i kritikken deres, ja det er bare veldig trist. Det er fint og kan være opplysende med saklige debatter. dette er bare...lavmål. Jeg finner ikke det bedre ord. beklager eventuelle skrivefeil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 24. november 2011 #251 Del Skrevet 24. november 2011 AB #300: Amen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #252 Del Skrevet 24. november 2011 *snip* Problemet med FF er ikke noen av de 14 punktene du nevner. Problemet med FF er at hun er en offentlig person som lyver så det renner av henne, og at hun tjener grovt med penger på at unge jenter kjøper disse løgnene hennes. Og det er man i sin fulle rett til å både avsløre, kritisere og irritere seg over. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #253 Del Skrevet 24. november 2011 Du er redd for at hun skal se opp til fotballfruen? Vel,da håper jeg du kvitter deg med internett, kvitter deg med mang en tv-kanal spesielt de som sender musikkvideoer dagen lang. Seriøst, du ser vel ikke på fotballfruen som den største trusselen for din nå 6 årige datter?? Du vet vel like godt som meg at det finnes værre folk å se opp til enn fotballfruen. Og det er hva dere gjør det til selv. Dere fremstiller henne som en ulv med alle spekulasjonene her inne. har lest så si hele tråden her og det er ikke med måte på hvor folk overanalyserer, overreagerer på enkelte ting og lager ti høns ut av ei fjær. Har aldri sett makan til skvaldring her inne og jeg har hengt på forumet her i snart 10 år. mesteparten av kommentarene ser ut som om de er skrevet av noen på ungdomsskolen, og det er forsåvidt helt greit om dere da går på ungdomsskolen. Er dere eldre enn det, så må jeg si at jeg er bekymret for hvordan folk er og hvor mye smør på fett dere klarer å koke ihop. Jeg har knapt sett en mann som kommenterer her. Dette er så typisk kvinnfolk-ting; å skvaldre høyest, overdive og få alt til å virke så dramatisk at man skulle tro det handlet om krig. Hva faan er det med dere? Jeg spør dere helt dønn seriøst? Hva er det med dere som gjør at dere må på død og liv diskutere fotballfruen på denne måten? Gir det dere glede? Skadefro? Får det dere til å føle dere bedre? Dere har hengt dere totalt opp i henne, og jeg anbefaler de fleste her på det sterkeste å unngå bloggen hennes. Jeg synes det er helt merkelig at fotballfruen klarer å engasjere folk så utrolig sterkt her inne. Leter man etter ting man vil finne så finner man det. Ser man etter ting man vil se så ser man det. Hva så om hun ikke er helt sminkeløs på et bilde hvor hun sier at hun er så og si sminkeløs? Er det virkelig så tragisk? Hva så om hun kaller blogghverdagen sin for arbeid? Det er jo fullt like ut arbeid det hun gjør om det så er å bake boller, lager trutmunn foran kameraet eller pakker flere hundre treasures pakker. Er det så ille at dette i hennes øyne kan kalle arbeid? Er det så forfærdelig? Hva som om hun skriver hyyyyl og skriiiik? Gjør det så vondt i øynene? Slutt å les bloggen da vel! Hva så om hun ikke slipper igjennom masse negative kommentarer? Ikke vær så naive å tro at det ikke finnes kommentarer som hun får som ikke egner seg for offentligheten..Skulle likt å se den bloggeren som poster ALT av negativ kritikk. Hva skal hun gjøre med dem da? Sitte å svare og starte opp lange diskusjoner ut av kommentarene? Så var det altså galt at hun skriver om hvor perfekt hun har det. Og så skrev hun om begravelsene hun har vært i år, ja da var det galt det også. Og hvordan hun kledde seg i begravelsen,galt det også gitt. Hva skal hun gjøre da? Gjøre akkurat som dere vil?! Hva gjør dere selv? Gjør dere hva dere synes er best? Eller blir dere diktert av andre mennesker rundt dere til enhver tid? Hva er så forbannet galt med å velge antrekk man selv vil velge? Hva så om man vil sminke seg? hva så om man vil ordne håret? Det må da vel for søren være opp til hver og en? Og til alle dere som syter og klager over at dere kommentarer ikke kommer med, og dette er såååå mystisk. Kanskje mye av det er tilfeldig? kanskje dere har vært såpass ufine at hun ikke gidder å godkjenne dem? Har ingen av dere tenkt på andre svar her enn at hun KUN vil ha positive kommentarer om seg selv? Dere spekulerer i hvorfor den andre tråden om ff ble slettet. Klarer dere virkelig ikke å se hvorfor den ble slettet? jeg har lest kommentarer her som jeg har fått slengt etter meg av mobbere på barne/ungdomsskolen og jeg synes absolutt ikke det er rart trådene har blitt slettet. Om dere ikke klarer å finne en god grunn til å slette trådene om ff så synes jeg synd på dere. Jeg kommer ikke til å få noen mange plusser for dette innlegget,fordi jeg skriver ikke ting som at hun ser helt for jævlig ut, er en løgnhals og at hun kommer til å gjøre verden til en helt for jævlig plass i fremtiden. Men jeg håper noen kanskje klarer å innse at det dere driver med her er lavmål. Skikkelig lavmål. Som sagt, jeg har aldri sett makan til hakking. Jeg er ingen fan av ff. jeg er ikke ff. Jeg er ikke mannen til ff. Jeg er bare en bruker som synes dette har tatt helt av. At dere ikke klarer å ta litt slevkritikk på dette, at dere ikke klarer å holde dere noenlunde konstruktive i kritikken deres, ja det er bare veldig trist. Det er fint og kan være opplysende med saklige debatter. dette er bare...lavmål. Jeg finner ikke det bedre ord. beklager eventuelle skrivefeil. jeg er redd ja. med god grunn. dette er et forbilde for svært mange jentunger. det vet hun svært godt. hun har en hverdag svært få i dette landet har, men svært mange misunner henne. spesielt tenåringsjenter. jeg sier ikke at det er noe galt med det, men hun bør være bevisst sitt ansvar som forbilde. hun tjener gode penger på disse lettpåvirkelige jentene og er kynisk som få. jeg bryr meg midt i rasshølet om hun har pumpa hue eller ræva full av dritt eller hvordan hun pudrer glufsa si eller hvordan hun pynter seg til en begravelse. hun om det. poenget er at denne såkalt frua har gjort seg selv til en offentlig person som dessverre har fått en hærskare av lettpåvirkelige jenter som sluker alt hun skriver. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #254 Del Skrevet 24. november 2011 jeg er redd ja. med god grunn. dette er et forbilde for svært mange jentunger. det vet hun svært godt. hun har en hverdag svært få i dette landet har, men svært mange misunner henne. spesielt tenåringsjenter. jeg sier ikke at det er noe galt med det, men hun bør være bevisst sitt ansvar som forbilde. hun tjener gode penger på disse lettpåvirkelige jentene og er kynisk som få. jeg bryr meg midt i rasshølet om hun har pumpa hue eller ræva full av dritt eller hvordan hun pudrer glufsa si eller hvordan hun pynter seg til en begravelse. hun om det. poenget er at denne såkalt frua har gjort seg selv til en offentlig person som dessverre har fått en hærskare av lettpåvirkelige jenter som sluker alt hun skriver. En kjendis er IKKe nødvendigvis en offentlig person. Hun er kanskje en D-kjendis, men offentlig person er hun ikke. Offentlige personer er f.eks: politikere, kongen osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #255 Del Skrevet 24. november 2011 jeg er redd ja. med god grunn. dette er et forbilde for svært mange jentunger. det vet hun svært godt. hun har en hverdag svært få i dette landet har, men svært mange misunner henne. spesielt tenåringsjenter. jeg sier ikke at det er noe galt med det, men hun bør være bevisst sitt ansvar som forbilde. hun tjener gode penger på disse lettpåvirkelige jentene og er kynisk som få. jeg bryr meg midt i rasshølet om hun har pumpa hue eller ræva full av dritt eller hvordan hun pudrer glufsa si eller hvordan hun pynter seg til en begravelse. hun om det. poenget er at denne såkalt frua har gjort seg selv til en offentlig person som dessverre har fått en hærskare av lettpåvirkelige jenter som sluker alt hun skriver. Hvor er disse jentene? Kan noen vise meg bevis på at hun har ødelagt lettpåvirkelige jenter? Kan noen gi meg noe bevis på noe slikt? Dere ordlegger dere som om det finnes en hærskare av jenter der ute som har fått et forfærdelig liv etter at ff begynte å blogge. De fleste fjortenårige jenter blir påvirker,ja, men de fleste vokser av seg dette og tar ikke skade. flesteparten. Det finnes unntak,men det vil det alltid være og det vet vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #256 Del Skrevet 24. november 2011 En kjendis er IKKe nødvendigvis en offentlig person. Hun er kanskje en D-kjendis, men offentlig person er hun ikke. Offentlige personer er f.eks: politikere, kongen osv.. siden hun startet kjendiskarrieren sin med en offentlig blogg, så vil jeg påstå at hun er en offentlig person ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #257 Del Skrevet 24. november 2011 Lene says: November 24, 2011 at 16:59 Angående tidligere emne. Vil du ikke poste denne fordi du skjemmes? Vet jeg er direkte nå, men kjenner jeg blir litt matt av opptreden din overfor lesere! Tidligere kommentar*: Hva er det som skjer nå? Du ga jo en kommentar på det nettopp i får hvor du avkreftet at du hadde tatt restylane , samt at du hadde sagt at du hadde gjort det. Du må nesten holde tunga rett i munnen! Når jeg går tilbake så ser jeg at min kommentar og flere er slettet, blandt annet der hvor du sa akkurat det. Hva er det du tenker egentlig? Ser du selv at dette er en helt ubetydelig ting, nettopp hvorvidt du har tatt det eller ikke. Men det faktum at du ikke skriver sant er jo det som er litt urovekkende! Reply Fotballfrue says: November 24, 2011 at 17:11 Kommentaren hvor jeg “avkreftet” det, er det ikke jeg som har skrevet! Den er det noen som har skrevet i mitt navn, og det hadde jeg oversett helt til du gjorde meg oppmerksom på det. Derfor slettet jeg begge to. Ingen skal få utgi seg for å være meg. Herlighet, Lene. Jeg er voksen, jeg lyver ikke. Og i hvert fall ikke på min egen blogg. Jeg vil rett og slett ikke være med i noen diskusjon om mine egne lepper. Men dere går kjøre på. - C Reply ------------------------------- Jada. For hun hadde jo godkjent en slik kommentar skrevet i hennes navn. Hallo, hun må jo godkjenne alle kommentarer før de publiseres! Og så skal hun ha oss til å tro at hun ikke så en kommentar om restylanen, skrevet i hennes navn, før en leser gjorde henne oppmerksom på det? Åh, dette er bare FOR bra! Mer FF, gi oss mer. DENNE var toppen av kransekaka! Bare fordi hun er voksen, er det ikke dermed sagt at hun ikke kan lyve. Herlighet, FF. Dette fikk meg til å innse at hele bloggen, og muligens hele dama er en eneste stor løgn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #258 Del Skrevet 24. november 2011 Problemet med FF er ikke noen av de 14 punktene du nevner. Problemet med FF er at hun er en offentlig person som lyver så det renner av henne, og at hun tjener grovt med penger på at unge jenter kjøper disse løgnene hennes. Og det er man i sin fulle rett til å både avsløre, kritisere og irritere seg over. Hva eksakt er det hun lyver om? Kanskje hun faktisk ikke har tatt restylane (eller hva det heter)? Kanskje hun faktisk er så og si sminkeløs på de bildene hun nevner at hun er det. Kanskje hun faktisk har mye å gjøre om dagene? Jaja,så orlegger hun seg kanskje feil om hvor den sabla leiligheten ligger, er det virkelig så farlig? Når megleren godtar at de skriver det slik i annonsen så får det vel bli opp til dem. Og om hun lyver om dette? So what? Er det virkelig så skummelt?! Om man ikke har lært barna sine at de fleste mennesker farer med drit og evnen til å ta ting med en klype salt så har man ikke forberedt dem godt nok til dette livet. Hvilke løgner er det de unge jentene kjøper? Jeg tror dere overdriver noe voldsomt og leter etter ting som egentlig ikke er å finne. for dere vil så gjerne ta henne på noe, og da tar dere det dere får. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #259 Del Skrevet 24. november 2011 Hvor er disse jentene? Kan noen vise meg bevis på at hun har ødelagt lettpåvirkelige jenter? Kan noen gi meg noe bevis på noe slikt? Dere ordlegger dere som om det finnes en hærskare av jenter der ute som har fått et forfærdelig liv etter at ff begynte å blogge. De fleste fjortenårige jenter blir påvirker,ja, men de fleste vokser av seg dette og tar ikke skade. flesteparten. Det finnes unntak,men det vil det alltid være og det vet vi. har aldri sagt at noen ødelegger livet sitt pga bloggen hennes. det jeg sier er at hun bør tenke seg litt om ifht det ansvaret hun har som forbilde. det være seg fokus på kropp, utseende, mat og trening. og det er der det begynne å bli skummelt. mener nå JEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #260 Del Skrevet 24. november 2011 Hva eksakt er det hun lyver om? Kanskje hun faktisk ikke har tatt restylane (eller hva det heter)? Ta for eksempel en titt på dette innlegget: Lene says: November 24, 2011 at 16:59 Angående tidligere emne. Vil du ikke poste denne fordi du skjemmes? Vet jeg er direkte nå, men kjenner jeg blir litt matt av opptreden din overfor lesere! Tidligere kommentar*: Hva er det som skjer nå? Du ga jo en kommentar på det nettopp i får hvor du avkreftet at du hadde tatt restylane , samt at du hadde sagt at du hadde gjort det. Du må nesten holde tunga rett i munnen! Når jeg går tilbake så ser jeg at min kommentar og flere er slettet, blandt annet der hvor du sa akkurat det. Hva er det du tenker egentlig? Ser du selv at dette er en helt ubetydelig ting, nettopp hvorvidt du har tatt det eller ikke. Men det faktum at du ikke skriver sant er jo det som er litt urovekkende! Reply Fotballfrue says: November 24, 2011 at 17:11 Kommentaren hvor jeg “avkreftet” det, er det ikke jeg som har skrevet! Den er det noen som har skrevet i mitt navn, og det hadde jeg oversett helt til du gjorde meg oppmerksom på det. Derfor slettet jeg begge to. Ingen skal få utgi seg for å være meg. Herlighet, Lene. Jeg er voksen, jeg lyver ikke. Og i hvert fall ikke på min egen blogg. Jeg vil rett og slett ikke være med i noen diskusjon om mine egne lepper. Men dere går kjøre på. - C Reply ------------------------------- Jada. For hun hadde jo godkjent en slik kommentar skrevet i hennes navn. Hallo, hun må jo godkjenne alle kommentarer før de publiseres! Og så skal hun ha oss til å tro at hun ikke så en kommentar om restylanen, skrevet i hennes navn, før en leser gjorde henne oppmerksom på det? Åh, dette er bare FOR bra! Mer FF, gi oss mer. Hvis du ikke forstår hva hun lyver om her så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg