Gå til innhold

Hva er dine verste hemmeligheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har aldri fortalt noen jeg har vært kidnappet og torturert i 3 uker, ikke engang psykologer. jeg har aldri fortalt noen om hvor mye jeg har begynt å huske om at jeg ble sexuelt missbrukt av faren min(fortrengt barndom). jeg har aldri fortalt noen at jeg må jobbe hardt for ikke å smile for mye når jeg er med venner(for jeg er så uendelig gla for tryggheten jeg har i dag, å even til å se ting positivt). jeg har aldri fortalt noen at den største frykten jeg har er at jeg plutselig en dag skal miste lykken, huske alt det jeg har fortrengt å bli deprimert eller gal.

(hereminhatt hvor redd jeg er nå for at noen moderatorer vet hvem jeg er....)

Dette er da virkelig et tema for psykologen da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du egentlig? 13?

Er det du eller foreldrene dine som bestemmer?

Jeg har flere tatoveringer, faren min virkelig HATER dem. Så jeg piercet begge brystene og passet på å fortelle ham det etterpå, bare på trass.

Er DU 13 år?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig? 13?

Er det du eller foreldrene dine som bestemmer?

Jeg har flere tatoveringer, faren min virkelig HATER dem. Så jeg piercet begge brystene og passet på å fortelle ham det etterpå, bare på trass.

Hehe.. No affence, men vet ikke helt hvem av oss som skal snakke om å være barnslig når du gjør det bare på "trass"..? DET synes jeg er barnslig da..

Var ferdig med å trasse når jeg var 16 jeg, nå vil jeg bare ikke at de skal se den, fordi de ikke kommer til å like det. Husfred og arv bevart sant ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da virkelig et tema for psykologen da.

kommer nok til å ta det opp engang.

før tenkte jeg jeg aldri kom til å fortelle det til noen, nå har jeg fortalt det her, å jeg er på vei til å tørre å fortelle til psykologen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg har dårlig selvbilde, og syns jeg selv er alt for feit.

- Jeg har bare to venner, og de bor ikke i nærheten av meg.

- Jeg liker ikke at vennene mine er tynne, har kjærester, og tilsynelatende det livet jeg ønsker meg.

- Jeg er redd for å ikke finne "den rette", fordi jeg tror jeg setter for høye krav.

- Jeg er så verpesyk at det nesten er ekkelt. Føler alle rundt meg enten er gravid, eller nettopp har fått barn, og jeg føler jeg begynner å bli for gammel, siden jeg vil ha vært sammen med barnefar en stund før jeg blir gravid, og vil ha første barn før jeg er 28 (jeg er nå 21).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få ting som tenner meg så mye som to menn som kliner med hverandre. (Jeg er selv jente, og heterofil)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dunderungen

jeg har aldri fortalt noen jeg har vært kidnappet og torturert i 3 uker, ikke engang psykologer. jeg har aldri fortalt noen om hvor mye jeg har begynt å huske om at jeg ble sexuelt missbrukt av faren min(fortrengt barndom). jeg har aldri fortalt noen at jeg må jobbe hardt for ikke å smile for mye når jeg er med venner(for jeg er så uendelig gla for tryggheten jeg har i dag, å even til å se ting positivt). jeg har aldri fortalt noen at den største frykten jeg har er at jeg plutselig en dag skal miste lykken, huske alt det jeg har fortrengt å bli deprimert eller gal.

(hereminhatt hvor redd jeg er nå for at noen moderatorer vet hvem jeg er....)

Håper virkelig du får snakket med noen, før eventuelle sammenbrudd. Sender deg varme tanker, og det er fint å se at du setter pris på tryggheten du har nå :) Lykke til videre. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg har hatt sex med mitt inngifte søskenbarn, er litt kleint når stefaren min er onkeln til han. Rundt familie middager og slike ting, det værste er vel at den her gutten her har hatt ett godt øye til meg i flere år & jeg til han...:fnise:

Det er garantert NOE som ALDRI kommer til å gå ut i familien min iallefall -.-

NO WAY, never!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bestevenninne som jeg har hatt i uhorvelig mange år. I løpet av disse årene er det skjedd èn ting som kan ødelegge alt. Jeg lå med eksen hennes mens hun enda elsket ham, og ikke var over ham. Faktisk hadde vi et forhold. Det er over 10 år siden, og jeg håper min venninne aldri får vite, har angret sterkt.

Jeg har en bestevenninne som har gjort akkurat det der mot meg. Hun vet ikke at jeg vet, og jeg aner ikke hvordan jeg skal ta det opp. Det gjør forferdelig vondt, og jeg tenker veldig ofte på det. Det er ca 10 år siden, vi var unge, jeg håper hun aldri gjør noe slikt mot meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bestevenninne som jeg har hatt i uhorvelig mange år. I løpet av disse årene er det skjedd èn ting som kan ødelegge alt. Jeg lå med eksen hennes mens hun enda elsket ham, og ikke var over ham. Faktisk hadde vi et forhold. Det er over 10 år siden, og jeg håper min venninne aldri får vite, har angret sterkt.

Jeg har en bestevenninne som har gjort akkurat det der mot meg. Hun vet ikke at jeg vet, og jeg aner ikke hvordan jeg skal ta det opp. Det gjør forferdelig vondt, og jeg tenker veldig ofte på det. Det er ca 10 år siden, vi var unge, jeg håper hun aldri gjør noe slikt mot meg igjen.

Kanskje dere snakker om hverandre... :lur:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere snakker om hverandre... :lur:

Nei... Venninnen min er ikke av den angrende typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei... Venninnen min er ikke av den angrende typen.

Hmm, hvordan kan du være sikker på det? :) Hun vet ikke at du vet, hvordan kan du vite at hun ikke angrer, men skjuler det godt fordi hun ikke vil såre deg mer/vet hvordan hun skal fortelle?

Bare litt undring i kveldslufta. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har en fortid som kleptoman

- Jeg går til psykolog 2 ganger i uken p.g.a. angst og spiseforstyrrelser (er sykemeldt pga dette)

- Jeg har tatt i mot betaling for å ha sex med ene x'en min

En av x'ene mine vet om alt dette, men likevel er ikke dette noe jeg har planer om å fortelle til en ny kjæreste helt med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg stjal litt da jeg var liten

Jeg kan bli litt sjalu når mine beste venner gjør noe stas med andre venninner som de ikke gjør med meg eller som jeg ikke blir invitert til.

Jeg kysset en fyr da jeg hadde kjæreste, angret og gikk før det ble noe mer.

Jeg sliter med depresjoner etter en grov voldtekt og sliter med å komme meg på skolen.

Eksen min mishandlet meg.

Jeg er blakk og har mange regninger jeg ikke forteller om til samboeren min. Nå når han er borte lar jeg være å spise og kjøpe mat så jeg kan bruke penger på regninger.

Jeg finner på unnskyldninger for å slippe å gå ut og finne på noe de dagene jeg er mest deprimert/har angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg presterte å få tatovert en ELG!!!! i fylla for et halvt år siden på underarmen :filer: Denne har jeg klart å holde skjult for alle jeg kjenner hittil, og slik skal det forsette. Tør ikke å fjerne den, fordi det tydeligvis skal gjøre dritvondt. Familien min er veldig imot tatoveringer og jeg blir dårlig av å tenke på hva denne kan gjøre for min fremtidige karriere. Spørs om min hemmelighet holder ut sommeren! GODT JOBBA sier jeg bare til meg selv hver morgen, blir leeeenge til neste fyllekule med min rockeglade vennine! :takke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg presterte å få tatovert en ELG!!!! i fylla for et halvt år siden på underarmen :filer: Denne har jeg klart å holde skjult for alle jeg kjenner hittil, og slik skal det forsette. Tør ikke å fjerne den, fordi det tydeligvis skal gjøre dritvondt. Familien min er veldig imot tatoveringer og jeg blir dårlig av å tenke på hva denne kan gjøre for min fremtidige karriere. Spørs om min hemmelighet holder ut sommeren! GODT JOBBA sier jeg bare til meg selv hver morgen, blir leeeenge til neste fyllekule med min rockeglade vennine! :takke:

Ufff, er den stor? Du må bare sminke godt over den! Kat Von D lanserte en skikkelig sterk kroppsminke som skulle dekke over tatoveringer når man måtte ha de ut av syne, det er sminke som holder godt, og smusser ikke av! Er ikke meninga å reklamere spesielt for henne, men det er den eneste jeg kjenner til som ikke blir helt teatersminke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...