Gå til innhold

Hva er dine verste hemmeligheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min verste hemmelighet er så ille at jeg ikke kan si det her engang! Det er ingen, absolutt ingen som vet om det, og ingen som kommer til å få vite det heller. Den skal med meg i graven!!

Skriv den senere ned som anonym a :popcorn:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg kan forstå at du tenker sånn, men jeg tror du egentlig ikke har noe å frykte :)

Hvem hadde vel ikke likt at han var din utkårende, som både fikk være din første samt din første kjærlighet :) Jeg sier ikke at du trenger å fortelle det til han om du ikke føler for det, men jeg tror ikke du trenger å skjems over det :)

Vet ikke om jeg kommer til å fortelle det. Men synes svaret ditt var en lettelse :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder det også hemmelig for kjæresten min at han er den første og eneste jeg har hatt sex med. Møtte han da jeg var 19 og han har hatt en del før meg vet jeg.

Holder også hemmelig en del om livet mitt før han, og den psykiske helsen min, men ikke så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Prostituerte før han traff meg

Utroskap men ikke sex for noen år siden

Det var hemmelighetene. Hva tror dere, toppen av isfjellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Prostituerte før han traff meg

Utroskap men ikke sex for noen år siden

Det var hemmelighetene. Hva tror dere, toppen av isfjellet?

Hvis han har vært prostituert/ligget med prostituerte, så tror jeg at jeg ville bedt han teste seg for kjønnsykdommer.

Om det er toppen av isfjellet er bare opp til deg. Vi har alle en grense for hva som er akseptabelt og ingens grense er lik.

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min verste hemmelighet er at jeg er forelska i kjæresten min sin storebror. Som er 18 år eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er mest tilbakeholden med er at jeg lurer på om jeg er i ferd med å utvikle MPD. Jeg vet jeg er "gal" fra før, men dette er noe jeg må finne ut av selv før jeg eventuelt snakker med andre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å fortelle ham at:

- Jeg har hatt sex med 45 før ham

- Jeg har vært utro mot hver eneste en av min exer

- Jeg drikker 2 flasker vin hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si at jeg har så mange hemmeligheter.. er 16 år, og har ikke opplevd så veldig mye ennå. men den "verste" hemmeligheten min, er vel at jeg er betatt av gymlæreren min. hah ikke så ille :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er mest tilbakeholden med er at jeg lurer på om jeg er i ferd med å utvikle MPD. Jeg vet jeg er "gal" fra før, men dette er noe jeg må finne ut av selv før jeg eventuelt snakker med andre om.

Blir nyskjerrig på hva som gjør at du tenker det? Hvordan oppdager man MPD hos seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt kjæresten min at begge mine foreldre var/er narkomane. Han vet de er litt spesielle og at faren min hadde et rusproblem før han døde. Men han vet ikke at jeg vokste opp i et hjem med mye rus og at min mor fremdeles ruser seg jevnlig. Det er noe ingen ville trodd heller med tanke på at jeg oppleves som svært ressursterk i dag.

Løvetann

En løvetann er det du er også... som vokser og blomstrer uansett om det er en blomstereng eller asfalt.. Håper at du selv opplever deg som ressurssterk og at det ikke bare er andre rundt deg som gjør det! Med en slik bakgrunn og oppvekst sitter du på mye verdifull erfaring, mye smertefull erfaring vil jeg anta også,men en livserfaring som andre kan dra nytte av. Når man forelsker seg i en person,så forelsker man seg samtidig i personens fortid... Da ens fortid har vært med på å forme en til den man er idag.. du har all grunn til å være en stolt løvetann! Hvis du en dag forteller dette til din kjæreste, håper jeg at du får den anerkjennelsen du fortjener.. :klemmer:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ligger med besteveninnen min og egentlig er lesbisk. Kommer aldri til å tørre å stå for det, men fortsette å leve mitt å så perfekte liv med den perfekte mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nyskjerrig på hva som gjør at du tenker det? Hvordan oppdager man MPD hos seg selv?

Jeg har en venn som har det, og jeg kjenner igjen mange trekk hos meg selv. Hukommelsestap, tekster på datamaskinen som jeg bare har vage minner om å ha skrevet, og som er skrevet på en helt annen måte en det jeg normalt gjør. Smak, holdninger, preferanser osv som endrer seg ekstremt. Enkelte minner som er mer som en film enn noe som er ekte. Flere minner jeg har er også hvor jeg er utenfor meg selv, og jeg "ser over skulderen" på noen andre.

Det er også stemmer i hodet mitt som jeg ofte kan snakke med.

Jeg har også venner av meg som har påpekt at jeg ikke er meg selv, og flere av de har erfaring med MPD.

Men enn så lenge holder jeg muligheten åpen for at det "bare" er overivrig fantasi eller schizofreni. Så frem til jeg finner litt mer ut av hva det er som skjer med meg så snakker jeg ikke så mye med så mange. Det er under kontroll, og jeg vil helst ikke ende opp med å bli påvirket til å tro at jeg har noe jeg ikke har, eller til at jeg ikke har noe jeg faktisk har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ligger med besteveninnen min og egentlig er lesbisk. Kommer aldri til å tørre å stå for det, men fortsette å leve mitt å så perfekte liv med den perfekte mann....

Jeg syns du bør stå for hvem du er, og si sannheten ;) høres ikke gøy ut å leve i skapet. :klemmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier det jeg står for, så har ikke så "verste" hemmelighet sånn sett :)

Endret av Panama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

At jeg ligger med besteveninnen min og egentlig er lesbisk. Kommer aldri til å tørre å stå for det, men fortsette å leve mitt å så perfekte liv med den perfekte mann....

Hva med å heller leve det perfekte liv med den perfekte kvinnen?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange kjedelige svar.

"Jeg har ingen hemmeligheter, jeg"

"De er så ille at jeg ikke kan skrive dem ned her"

Hva er egentlig vitsen med å svare, da? :klo: Dritkjedelig å lese, hvertfall.

Min verste hemmelighet? Trodde en gang jeg hadde en vorte på kneet, og brukte vortemiddel på den. Det viste seg at det ikke var en vorte, men bare en slags bitteliten utvekst av ukjent kaliber. Vortemiddelet hjalp ikke i det hele tatt.....*hyyyyyysj*

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller leve det perfekte liv med den perfekte kvinnen?

I en ideell verden ja. Men med den familien jeg har så går det ikke. Vil heller beholde de enn å leve i full åpenhet uten familien min. Vet både mine foreldre, mine barn og min mann vil lide og så egoistisk kan jeg ikke være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...