Gå til innhold

Hva er dine verste hemmeligheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fortalt ham den egentlige grunnen til hvorfor jeg kuttet meg da jeg var yngre.

Han vet ikke at jeg ble seksuelt misbrukt av min fosterbror da jeg var et lite barn.

Han vet heller ikke at jeg i perioder har hatt planer om å forlate ham (tror jeg lider av årstidsdepresjoner...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her

Prostituerte før han traff meg

Utroskap men ikke sex for noen år siden

Det var hemmelighetene. Hva tror dere, toppen av isfjellet?

Utroskap mot deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste hemmelighet er at jeg hadde sex med en kompis av meg, mens jeg hadde type. Jeg fant ut at jeg var gravid en stund etterpå, typen ble kjempe glad, men jeg turte ikke beholde den, siden jeg ikke visste hvem faren var.. Typen min vet fortsatt ingenting om dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg forførte kona til en kompis av meg rett og slett fordi han sa at hun aldri ville være utro.

Ja jeg vet det var en idiotisk ting av meg og gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en ideell verden ja. Men med den familien jeg har så går det ikke. Vil heller beholde de enn å leve i full åpenhet uten familien min. Vet både mine foreldre, mine barn og min mann vil lide og så egoistisk kan jeg ikke være

Vil si at det er like egoistisk det du gjør nå. Du fratar mannen din muligheten til å ha det mange anser som det viktigste her i livet - "den rette".

Uansett hva du gjør, er du en egoist uten like.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min vet ikke at jeg og en annen jeg har hatt følelser for i 9 år og som jeg kjenner flørter med litt med seksuelt innhold på nettet og hva vi skal gjøre en dag. Jeg fantaserer også om han seksuelt mesteparten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god for flere millioner ( gjennom pengespill ), men velger likevel å leve et normalt liv i frykt for å miste de rundt meg. Jeg er paranoid, og tror at hvis folk får vite sannheten vil forlate meg i misunnelse...! Alle tror at rolex klokken min er fake, men de skulle bare visst... :sjenert:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god for flere millioner ( gjennom pengespill ), men velger likevel å leve et normalt liv i frykt for å miste de rundt meg. Jeg er paranoid, og tror at hvis folk får vite sannheten vil forlate meg i misunnelse...! Alle tror at rolex klokken min er fake, men de skulle bare visst... :sjenert:

.. haha, beste hemmeligheten på lenge

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke til å fortelle kjæresten min om;

- Aborten jeg hadde for to år siden (det var ikke hans barn, vi var ikke sammen da)

- At jeg var utro mot exen min.

Jeg elsker han, og vi forteller hverandre "alt", men jeg tror ikke det ville kommet noe godt ut av å fortelle akkurat det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Det kunne aldri falle meg inn å fortelle hvor mye det koster å driver med hest :rodmer:

Det var min store hemmelighet også.... Men han fortalte heller ikke meg hvor mye det kostet med masse bilfiksing etc. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si at det er like egoistisk det du gjør nå. Du fratar mannen din muligheten til å ha det mange anser som det viktigste her i livet - "den rette".

Uansett hva du gjør, er du en egoist uten like.

:nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god for flere millioner ( gjennom pengespill ), men velger likevel å leve et normalt liv i frykt for å miste de rundt meg. Jeg er paranoid, og tror at hvis folk får vite sannheten vil forlate meg i misunnelse...! Alle tror at rolex klokken min er fake, men de skulle bare visst... :sjenert:

Får de ikke sett på skattelistene?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt nesten alt.

Han vet at jeg hadde store rusproblemer før.

Han vet at jeg sliter litt med sosial angst.

Han vet at jeg har et oppmerksomhetsbehov som er litt over normalen.

Han vet at jeg har flørta med andre.

Han vet at jeg har kysset en annen.

Han vet hvor løs jeg var før jeg møtte han.

Han vet at jeg har blitt voldtatt.

Han vet at jeg svindla NAV.

Det han ikke vet, trenger jeg heller ikke å si, fordi det har ikke noe med meg og han å gjøre og det jeg trodde var ille viste seg å ikke være det likevel.

Idag har jeg lært av mine feil og lever dypt etter å være trofast og hengiven kjæreste. Vi har barn sammen og det eneste jeg vil er å være en lykkelig familie uansett fortid og feil. Jeg er veldig overbevist om at mennesker kan forandre seg ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg fremdeles har kontakt med hans erkefiende, som er som en bror for meg..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg enda ikke har hatt helt mindblowing sex, og at jeg tror jeg aldri har hatt en orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ligger med besteveninnen min og egentlig er lesbisk. Kommer aldri til å tørre å stå for det, men fortsette å leve mitt å så perfekte liv med den perfekte mann....

og

I en ideell verden ja. Men med den familien jeg har så går det ikke. Vil heller beholde de enn å leve i full åpenhet uten familien min. Vet både mine foreldre, mine barn og min mann vil lide og så egoistisk kan jeg ikke være

Det hørtes da fryktelig trist ut. Jeg tenkte også sånn før jeg møtte den rette jenta. Eller, jeg var aldri sammen med en gutt, men tenkte at jeg aldri noensinne kunne fortelle det til mamma og pappa. De hadde sagt så mye negativt om homofile at jeg var sikker på at i alle fall mamma ville bli kjempelei seg og at jeg ville nærmest ødelegge for alle.

Så tenkte jeg at å holde det inni meg og late som ingenting faktisk var verre enn å skulle miste alt. Og da jeg fant drømmedama var det ikke tvil, jeg måtte fortelle, og de tok det helt annerledes enn forventa og har vært kjempepositive hele veien.

Nå er det jo du som lider, er det noe bedre? Vil anbefale deg boka "Betre død enn homofil" av en kristen gutt som fikk høre nettopp det av familien sin. Men likevel mener han det gjorde ham mer lykkelig å komme ut enn å gjemme seg. Både barna og mannen din vil nok føle det er tøft i starten, men du fortjener også å være lykkelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bekymret for at jeg ikke var fruktbar nok, så jeg sluttet på p-pillene og ble gravid. Så tok jeg abort.

Angrer du på aborten siden du skriver det? Jeg ble også gravid med vilje, men tok abort.. Veldig skyldfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...