Gå til innhold

Hva er dine verste hemmeligheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann sier han har bestemt seg for å fortelle sannheten om alt fra både før vi ble gift og vårt ekteskap. Dette fordi han ønsker å snu at han lyver om det meste og lære seg noe annet. Han sier at når han sitter med meg kverner hodet hans rundt hvor lite han kan slippe unna med å si og at han derfor vil lage en liste over alt når han sitter alene og det er litt lettere for ham. Deretter skal han gå gjennom den sammen med meg. Siden der jeg allerede vet er ille er jeg redd for hva som kommer. Hva sier dere ikke eller lyver til partneren om? Hva kan jeg vente meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forteller stort sett alt og lyver om ingenting. Jeg har ikke fortalt samboeren min at jeg tidligere har forsøkt å ta livet mitt, i tillegg til at jeg holder litt tilbake på detaljer rundt hvordan min psykiske helse var/er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste hemmelighet er nok ikke noe jeg skriver om på et forum gitt. Jeg er forøvrig relativt ærlig med min kjære, og det er veldig lite han ikke vet om meg. Men det er mye KUN han vet om meg, og som andre aldri vil få vite.

Men til din kjæreste, så er det vannskelig å si hva han har jugd om. Har han hatt en "vanskelig barndom" så kanskje han har løyet om det. Eller om tidligere kjærester, venner, jobb osv. Du får forberede deg på det værste og ha et åpent sinn. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har skjult forbier, en spiseforstyrrelse (men spiste vanlig med han), personlige problemer med familie, hvor slem jeg har vært (ikke mot han), at beina mine stinker hvis jeg ikke smører de inn med alt mulig, at jeg følte meg feit og det var derfor jeg ikke ville møte han den dagen. skyldte på noe annet. at jeg er avhengi av spill.. det siste kom aldri til å gå utover han, fordi jeg kommer aldri til å gifte meg. dessuten smugspilte jeg. en helt sinnsykt angst i forbinnelse med spilling. en sånn følelse at jeg holdt på å ta livet mitt. for jeg orket nesten ikke å leve med trangen til å spille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt kjæresten min at begge mine foreldre var/er narkomane. Han vet de er litt spesielle og at faren min hadde et rusproblem før han døde. Men han vet ikke at jeg vokste opp i et hjem med mye rus og at min mor fremdeles ruser seg jevnlig. Det er noe ingen ville trodd heller med tanke på at jeg oppleves som svært ressursterk i dag.

Løvetann

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne aldri falle meg inn å fortelle hvor mye det koster å driver med hest :rodmer:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt kjæresten at jeg har sosial angst. Men nå har vi ikke vært sammen så lenge enda, så mulig jeg forteller dette senere. Angsten påvirker ikke livet mitt så mye lenger så føler ikke det har vært så viktig å fortelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har pådratt meg inkassogjeld langt oppunder ørene som ingen vet om. Ikke familie engang. Jeg er heldigvis i prosessen med å betale alle de jeg skylder penger tilbake. Jeg skammer meg dypt over det og det finnes ingen unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne aldri falle meg inn å fortelle hvor mye det koster å driver med hest :rodmer:

Haha. Da får du finne deg en HiFi eller fotoentusiast, så kan dere begge sitte panisk i hver deres enda av sofaen og være livredde over om den andre kommer til å oppdage kontoutskriftene... :)

:popcorn:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har pådratt meg inkassogjeld langt oppunder ørene som ingen vet om. Ikke familie engang. Jeg er heldigvis i prosessen med å betale alle de jeg skylder penger tilbake. Jeg skammer meg dypt over det og det finnes ingen unnskyldning.

Jeg glemte å legge til at jeg har en samboer som ikke vet om mitt økonomiske problem. Han har ytret ønske om barn, men jeg tør ikke å binde ham til meg for jeg vil ikke gjøre ham ansvarlig for min gjeld. Jeg tør ikke å fortelle ham noe før jeg i det minste har forsøkt å rydde opp i problemene mine selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkefortalt min samboer at han er min første kjæreste og den første jeg hadde sex med... (mista hinna under trening)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkefortalt min samboer at han er min første kjæreste og den første jeg hadde sex med... (mista hinna under trening)

Er det en fæl hemmelighet? :)

Neineinei, jeg tenker han føler seg beæret om han hadde fått vite det. Det hadde iallefall jeg gjort, om kjæresten min fortalte det til meg :rodmer:

Endret av Labello
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fæl hemmelighet? :)

Neineinei, jeg tenker han føler seg beæret om han hadde fått vite det. Det hadde iallefall jeg gjort, om kjæresten min fortalte det til meg :rodmer:

Jeg synes det er litt flaut. Vi møttes når vi var 20 år og jeg vet han har hatt flere før meg og et 2 år langt forhold. Men det kan hende du har rett. Er bare litt redd for hva han vil synes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe. Den aller verste/største hemmeligheten kan jeg engang ikke si her...! Men han vet en liten del av hemmeligheten da så...

Ellers er det to ting jeg aldri kommer til å vise/fortelle han. Det er noe med meg selv... Ikke personlig eller noe jeg har gjort. Men noe helt annet! Noe kan man vel ha for seg selv tenker jeg.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt flaut. Vi møttes når vi var 20 år og jeg vet han har hatt flere før meg og et 2 år langt forhold. Men det kan hende du har rett. Er bare litt redd for hva han vil synes.

Hm, jeg kan forstå at du tenker sånn, men jeg tror du egentlig ikke har noe å frykte :)

Hvem hadde vel ikke likt at han var din utkårende, som både fikk være din første samt din første kjærlighet :) Jeg sier ikke at du trenger å fortelle det til han om du ikke føler for det, men jeg tror ikke du trenger å skjems over det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste hemmelighet er så ille at jeg ikke kan si det her engang! Det er ingen, absolutt ingen som vet om det, og ingen som kommer til å få vite det heller. Den skal med meg i graven!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...